הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב נפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 7. הפתעה מחכה לכם במהלך היום. האינטואיציה שלכם עובדת היטב וכדאי לכם לסמוך על הקולות הפנימיים שמראים לכם את הדרך הנכונה ללב אדם בו אתם חושקים. אל תמהרו לגלות את כל רגשותיכם, אבל אתם בהחלט יכולים להראות התעניינות פעילה. יוזמה לא רק שלא תזיק אלא תחשב כנקודת זכות לטובתכם. תצטרכו להלך על חבל דק המתוח בין שתי פרשיות שאינן עולות בקנה אחד.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב סטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. יש לכם דחף פראי להראות שאתם עצמאים ובלתי תלויים באף אחד. המרדנות הזאת גורמת לצרות בזוגיות. התחשבות אינה התחפרות וכניעה. שינוי קל בצורת המחשבה יעשה את החיים שלכם הרבה יותר קלים. האימפולסיביות הופכת להיות מתכונה חיננית למעמסה. עדיף להיות סבלנים וחכמים. נראה כי אתם משתדלים לחמוק משיחה עם אדם מעיק. תופתעו כאשר דווקא הוא יעניק לכם רעיון מבריק.

היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש והירח, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. יום נעים. בדרך כלל, יש לכם נטייה להיות מושפעים מכל מה שקורה סביבכם גם אם הדברים אינם חשובים במיוחד. היום אתם מצליחים לתפוס קצת שאנטי, להשתחרר מחרדות וליהנות. זה גם יום מתאים לבילוי משפחתי וכן ליציאה בערב. פנויים ופנויות יופתעו מהתוצאות. זה בדיוק מה שקורה כשמשחררים לחץ. וויכוח שיתחיל בנימה עניינית עלול לגלוש אל פסים אישיים. לא כדאי שתפלטו מילים שאין להן מחילה.



היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מארס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. אתם מושכים המון תשומת לב בכל מקום אליו תגיעו היום. אתם משדרים עוצמה וקסם אישי אשר בשילוב עם חוש הדברנות המפותח שלכם פשוט מפיל את כולם מהרגליים. יום מתאים במיוחד לעסקים. סגירת עסקאות תלך בקלות רבה. הכעסים הפנימיים פשוט נעלמים ואתם נהנים מכל רגע. נסו לשמר את ההרגשה הנהדרת של בטחון גם למחר. תופעה קוסמית מבשרת טובות לאלה מכם השואפים לפתוח דף חדש בחייהם, תוך התנתקות מזיכרונות כאובים.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרקורי ויופיטר, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 3. היום תקבלו חדשות טובות הקשורות בעבודה. התנאים שלכם מתקבלים ואתם נושמים לרווחה. בזוגיות המצב עדין אך יציב ויש עוד מה לשפר. צריך להתגבר על פגיעות וצלקות מהעבר הרחוק. זה בדיוק מה שמפריע ליצור אינטימיות אמיתית ומתמשכת. לפנויים – היום יש הזדמנות מתאימה לשיפור המצב החברתי. זה הזמן לשיחה בארבע עיניים עם אדם שהתעמתם איתו. פשרה שתושג תשפיע לטובה על כל אורחות חייכם.

היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש והירח, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 2. מופעל עליכם לחץ לקבל החלטות. אל תמהרו. תנו לכוחות הנפש הפנימיים לפעול בקצב שלהם. הבעיות והדילמות יפתרו מתוך זרימה של אנרגיה חיובית. פשרות הן ויתורים שנעשים מרצון. דלתות יפתחו כאשר הפחד יעלם. מידע חדש יגיע אליכם בקרוב ויסייע להגיע לפתרון. דמיונכם עובד שעות נוספות בשחזור העבר ותכנון העתיד. נראה כי בדרך זו לא נותר לכם זמן למיצוי ההווה.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב סטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. אם לא תיזהרו, היום אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים לא נעימים הקשורים גם להפסד כספי. אתם צריכים לשכלל את שיטות התקשורת שלכם עם אנשים אחרים, במיוחד במה שקשור לעסקים או לעניינים כלכליים. יש לכם בשלב זה מספיק התחייבויות. חכו לשלב מאוחר יותר לפני שאתם מתפתים. צפויות בשורות משמחות לאדם שאתם תלויים בו. ממילא ברור כי כל תזוזה חיובית אצלו, תגרור תזוזה דומה אצלכם.

היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. כוכב פלוטו השולט בכם סופג היום אנרגיה חמימה. ההרגשה משתפרת. אתם מרגישים שהחיים מחייכים אליכם. תנו לדברים להתגלגל ואל תעשו החלטות גורליות. בניגוד למקובל לחשוב, רצינות ואחריות הן שתי תכונות שאתם דווקא מפריזים בערכן. זה לא אומר שעליכם לפרוק כל עול ולהשתולל אבל כדאי למצוא גם קצת זמן לעשות שטויות. למשל להסיר את החליפה, לנעול את נעלי ההתעמלות ולצאת לפארק הסמוך.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. למרות שמסבירים לכם איך לפעול שלב אחר שלב, אתם מתקשים להפנים את המסרים המגיעים אליכם וליישם אותם בחיי היום יום. הפעם, העקשנות שלכם בעוכריכם. אתם מבלים יותר מיד זמן בבית וגם עובדה זאת תורמת לתחושת התקיעות שלכם. כדי להצליח יותר בתחום העסקי, עליכם לשנות טקטיקה מהקצה אל הקצה, כלומר לצאת מהבית ולפעול מול אנשים אחרים. נקודה.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ומארס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 9. אתם מרגישים מאוהבים אך לא בטוחים שמושא התשוקה שלכם מרגיש אותו הדבר. הגיעה זמן להתבגר, אלא אם כן אתם מוכנים לחשוף את עצמכם לפגיעה רגשית שוב ושוב ושוב. הזוגיות כרגע היא ללא ספק נקודת תרופה אולם אתם מסוגלים להפוך את הקטע הזה לדבר חיובי, אם תיקחו את מה שקורה בפרופורציה הנכונה. תשכחו מהעבר. כדאי לחשוב רק על ההווה ולחלום על העתיד.

היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מארס וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 6. אפשר בהחלט ליהנות הרבה יותר ממה שאתם מרשים לעצמכם. לא צריך לעשות כל כך הרבה רעש. פשוט לעשות בשלווה את מה שאתם רוצים ולא לעלות על בריקאדות בכל פעם שהתוצאה אינה בדיוק כפי שתכננתם. חוסר השלמות מביאה אתכם לתבוסתנות שאינה במקומה. עליכם ללמוד איך לנהל משא ומתן, הכול או לא כלום- אינה הדרך. זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר.


היקום טווה את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ויופיטר, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 3. יחסי האהבה שלכם 'תופסים' לעיתים אספקטים בעייתיים במקצת. אתם מצפים ממי שנמצא איתכם, כי ינחש את המחשבות הכמוסות שלכם וידע באופן אוטומטי מה בדיוק אתם רוצים. תחושת ההחמצה שלכם כאשר זה לא קורה, מחבלת בסיכויים לקשרים שהיו יכולים להיות מוצלחים במיוחד. מודעות היא חצי הדרך לפתרון. העתיד מבשר על מזל טוב ועל דברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.

מאמרים קשורים

Back to top button