הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 27.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אל תתנו לבני משפחה לנסות להשתיק אתכם. לא שצפויה להם מי יודע מה הצלחה גדולה, אבל אתם תרגישו רע במיוחד אם לא יתנו לכם להתבטא בחופשיות ולהביע את דעתכם. אירוע בו תשתתפו במהלך היום יגרום לכם נחת. אתם עומדים לפגוש אנשים חדשים שעשויים לחולל מפנה של ממש בחיים שלכם. אל תחששו ליטול לעצמכם את העצמאות ואת החופש, אשר אחרים מנסים למנוע מכם.


כבר היום אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותירים לכם הרבה מידי זמן לחשוב ואין מספיק שהות לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הצורך שלכם לעשות הכול בצורה מושלמת ובלי לפספס שום דבר, מכביד למדי. מומלץ להשתחרר מביקורת עצמית. הסתירו את הצלחותיכם מעיניים לא רצויות, הברכה שורה בסמוי מן העין.

פרויקט בעבודה שכבר חשבתם שלא יתממש לעולם, דורש מכם להקדיש שעות ארוכות. אתם עושים זאת בשמחה בגלל חוסר רצונכם לבלות בבית. שימו לב, בריחה אינה הפתרון. מומלץ למצוא כמה שעות בשעות הערב, כשהבית שקט, לנסות ליצור אווירה רומנטית ולפתח שיחה על מה שכואב באמת. אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.



יום עמוס בעבודה. ייתכן כי יהיה לכם קשה לסיים את היום ובסופו פשוט תגררו את עצמכם הביתה. התחושה הכבדה נובעת מכך שאתם שואפים לשפר את המצב הכספי שלכם ונוטים להעמיס על עצמכם יותר מידי. נסו להתארגן ביתר יעילות, שמרו על התזונה והקפידו על שעות שינה מספיקות. יש מי שרוצה אתכם לצידו במיזם שהוא מתכנן. השאלה היא אם הוא גם מציע לכם תמורה הולמת.


מצב רוח אופטימי מלווה אתכם החל משעות הבוקר וזאת בעקבות העובדה שהצלחתם להירגע מבפנים. יש לכם יכולת נפלאה להוציא את עצמכם מלחצים ולהיכנס למצבים של רוגע ושלווה. שינויים שאתם מתעקשים עליהם גורמים לאנשים סביבכם להרים גבה אבל אין לכם מה להתרגש. אתם בדרך הנכונה. תסיקו מסקנות לגבי הצורך האמיתי שלכם להקשיב לאחרים, במיוחד כאלה שמנדבים את העצות שלהם עוד לפני שנשאלו.

אתם זקוקים להמון תשומת לב ומקבלים את זה מכל כיוון, מה שגורם לכם להרגיש אהובים ומוגנים. בתחום זוגיות- טוב מאוד. בן/ת הזוג מעניקים לכם המון אהבה. טיפ: השקיעו אנרגיות וזמן בהקשבה מצד שני בתכנון תוכניות לבילוי. בזמן האחרון אתם מבלים יותר מידי בבית. זה יום טוב לבילויים, לא לטיפול במשקעים. חפירות באירועי העבר כדאי לדחות למועד אחר.


יום מעניין מלא פעילות. צפוי יום ממוזל לאנשי השיווק שביניכם, כמו גם לעוסקים בתקשורת. עיתוי מוצלח ליחצן את עצמכם. מפגש עם חברים יתפתח לכיוון לא צפוי. יש מי שעוזר לממש חלומות. אתם מבזבזים אנרגיה בדאגה למשהו שהחלטתם לעשות אבל בעצם אינו תלוי רק בכם. תנו ליקום לפעול. הדברים יסתדרו יפה גם אם לא תדאגו. חיוני לנסות ולהירגע ולרדת מהצורך, הבלתי נשלט כמעט, בשליטה.

כוכב פלוטו השולט בכם סופג היום אנרגיה וויטאלית. עליכם להקפיד לשמר את העוצמה הפנימית. כדאי לתרגל מדיטציה או לעסוק בפעילות אחרת שתחבר אתכם לילד הפנימי ששואף לצאת לעולם ולהצליח בגדול. היום אתם מרוכזים בעניינים האישיים שלכם ואין לכם הסבלנות לאנשים אחרים, במיוחד כאלה שרוצים לנצל אתכם לצרכים הפרטיים שלהם. גלו יותר אסרטיביות.


האנרגיות המגיעות אליכם מן הרקיע עלולות להתיש: אתם חשים עייפות והיה מצוין אילו הייתם יכולים לצאת לחופשה קצרה. תחושה של ערפול יורדת עליכם וקשה לכם להתרכז ולהתמקד. הדרך הטובה והפשוטה ביותר לנער את המצב היא לצאת לפעילות לא שגרתית עם אנשים חדשים. טיול ג'יפים יכול להיות אופציה נהדרת, גם אם תצטרכו להמתין לסוף השבוע. לפחות יהיה למה לחכות.


אתם נמצאים בעיצומו של יום עמוס שלא מאפשר לכם הרבה זמן פנוי ובוודאי לא השתוללות ופריקת עול כפי שבא לכם. חכו לשעות הערב, כי רק אז תוכלו לתת דרור לחלומות הפרועים שלכם להתגשם. בן/ת הזוג משתפים פעולה. צפוי לילה בלתי נשכח. גישה אמיצה ונחרצת תנחיל לכם הצלחה, אל תתקפלו בפני ומפני הסובבים אתכם. נראה כי אתם גוררים איתכם פרשייה שלא ממש עשתה לכם טוב. כדאי שתקשיבו להיגיון ולא לרגש.

פיתוח הצדדים הרוחניים יתרום רבות לאישיותכם. ענו לעצמכם על שאלות מציקות, בכנות וביושר, בלי לטייח ובלי למצוא תירוצים למה לא. בדקו מה המשמעות של יחסים אישיים, ארגון זמן וחיים פרטיים ב"משוואה האישית" שלכם. כשתגיעו למסקנות, רשמו אותן כדי שתוכלו לחזור ולקרוא בהן בעיתוי מתאים. זהו עיתוי הקשור לשינוי רוחני. הוא מדגיש את הצורך להתבוננות פנימית.


יום שעיקרו עיסוק בכספים ותכנון חתימה על חוזים. התפנות לעניינים האישיים החשובים באמת מביאה לכם תחושה של עוצמה וכוח. יש לכם הרגשה טובה בקשר למה שאתם עושים. אתם מרוכזים בעצמכם. התמיכה שאתם מקבלים עוזרת לעבור את השלב הנוכחי שאינו קל עבורכם. החלק הפרקטי באישיות שלכם פועל שעות נוספות. אם אדם בעל אנרגיות ממוזלות העניק לכם חפץ כלשהו, אל תהססו להשתמש בו כקמע רב-עוצמה.

מאמרים קשורים

Back to top button