הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יכולת החשיבה והריכוז שלכם פועלים במיטבם, אך זה יום שמאופיין בעצבנות וחוסר שקט. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם מעלים בהתלהבות רבה, אך לא רק שלא זוכים לתמיכה ופרגון אלא בדיוק ההיפך. השאיפה שלכם לשיתוף פעולה מצד אנשים קרובים לכם נשארת בגדר פנטזיות. אל תתחשבו בדעתם של אחרים ואל תחכו למחמאות. חוויות שהתנסיתם בהן לאחרונה, זקוקות לזמן כדי להבשיל. אל תדחקו בהן.


יש לכם הזדמנות לשפר את המצב הכלכלי. דברו עם הבוס לגבי העלאה. תיתכן הצעת עבודה מפתה ובימים אלה, כל תחום הקריירה נמצא בסימן עליה. זה הזמן להציע הצעות ייעול ולהוכיח בעבודה שפשוט אי אפשר היה להסתדר בלעדיכם. קידום הוא רק שאלה של תזמון ולא מעט סבלנות. סיומו של קשר כלשהו מבשר טובות, גם אם ממבט ראשון נדמה כי אתם עלולים להפסיד משהו.

זה יום מתאים להיכרויות ואהבות חדשות. כל מה שקשור לזוגיות יקבל היום תנופה ויצליח בגדול. יחסים קבועים מקבלים ממד עמוק יותר. היצירתיות משפיעה על צורת הפעילות וההתנהלות במישור הקריירה. האנרגיות זורמות בעוצמה בכיוון של עליה. נראה כי אתם מתלבטים בנוגע לרכישה שקורצת לכם. אם לא תפעלו מהר, אל תופתעו ביום בו המחיר יאמיר.



הרשו לעצמכם להוציא קצת יותר להנאות ובילויים, במיוחד כאשר אתם מנסים להרשים זרים. למי שמחפש קשר, היום אינו היום הכי מוצלח בשנה מבחינה רומנטית. עדיף ללכת לישון מוקדם ולהתעורר מחר עם אנרגיה אינטנסיבית וזורמת למטרה של היכרות חדשה. אדם שאתם מנסים להתפשר איתו מציג דרישות חדשות. קחו בחשבון כי הוא לא ממש רוצה להגיע להבנה.


אתם עסוקים עד מעל הראש ואם תעצרו לרגע, המחשבות רק יעשו לכם רע על הלב. נראה שזה המצב היום ואתם נעשים פתאום מודעים לעובדות. מישהו בסביבה הקרובה מנצל את טוב ליבכם וכדאי שתלמדו לשים גבולות, כיוון שזה בא על חשבון אחרים שמתמרמרים ובצדק על ההזנחה. צפויה לכם הצעה עסקית שמותירה רושם חיובי. במקביל, השתדלו לא להניח את כל הביצים בסל אחד.

שיחת נפש שמטרתה בירור תוכניות של אדם קרוב לכם, תתרום לשיפור האווירה ביניכם. עדיין לא הגיע הזמן להעמיד במקום דמות שנראית לכם, מזה תקופה ארוכה, כמעצבנת ממש. החשדות שלכם קשים להוכחה ועליכם לאסוף עוד נתונים. בתחום הרומנטי צפוי שיפור שימשך לכל אורך סוף השבוע. אות מיסטי רומז על מגוון עצום של הזדמנויות שאתם עלולים להחמיץ.


צפוי עומס רב. במישור המשפחתי, התחושות שלכם תתבררנה כנכונות אולם עדיין יש אפשרויות רבות לפעולה. במקום להתלונן נצלו את אווירת הפתיחות כדי לסכם עניינים ולסגור מעגלים שנשארו פתוחים יותר מידי זמן. אל תחפשו אשמים. להיפך. צאו מתוך הנחה שכול אחד עושה את המיטב משום שגישה כזאת יכולה רק לעזור. יש מי שמוכן לתת לכם הזדמנות נוספת לאחר קטע שהשתבש. השאלה היא אם בא לכם להתאמץ ולהשקיע.

הניסיון שלכם לעזור לכל העולם ולנהל את סביבתכם הקרובה, נתקל בהתנגדות ובחוסר הצלחה. למרות הכוונות הטובות, התוצאה לא ממש טובה ויש אפילו מי שכועס על המעורבות הגבוהה שלכם. המפתח בתחום זה הוא להתעסק כמה שיותר בעניינים האישיים שלכם ולא לנסות לרצות אחרים. מכל מקום, אל תחששו פן יבקרו את מעשיכם מאחורי גבכם. הם יבקרו, ואתם תתעלמו.


נקיפות מצפון הן בזבוז זמן מוחלט. אל תתברברו בשיחות התנצלות. פשוט- אין טעם. קצת פינוק ומילה טובה יעשו את העבודה ויגשרו על פערים שגורמים למתח מיותר בתחום האישי. על העובדות שנחוץ לשנות- תעבדו בשבוע הבא. במידה ואין לכם כרגע קשר – זאת עדיין לא סיבה להיכנס לקטע של רחמים עצמיים. תפנקו את עצמכם בארוחה וגם ספר טוב. אפשר גם לבד. זהו עיתוי נפלא להצלחה במעשים הדורשים אומץ לב.


יום נהדר לבילוי. ההספקים שלכם היום גבוהים באופן מיוחד, מה שמפליא לאור העובדה שאתם סובלים מעייפות פיסית. מה שממלא אתכם מרץ, לפחות מבחינה נפשית, זה היכולת לעזור לאחרים בבעיות בתחומים שבהן אתם מתמצאים ובקיאים. טוב הלב שלכם והנתינה באים לידי ביטוי במלואם. הראיה האופטימית מצד אחד וכשרון העידוד מצד שני, הופכות אתכם ליועץ אידיאלי. אנשים ינסו לכפות עליכם את אשר נראה בעיניהם כנכון וצודק, אך לכם מומלץ לדבוק בעקרונותיכם.

אתם פותחים את עצמכם לאפשרויות חדשות בתחום החברתי. התוכנית שלכם להפוך למוקד משיכה אליו מתנקזות הפעילויות החברתיות, מתחילה לממש את עצמה. היוזמה שאתם נוקטים כדי לרכז סביבכם אנשים, מניבה פירות. התוכנית לסוף השבוע קורמת עור וגידים. אם לא יקרה שום דבר דרסטי שישבש את מה שתכננתם- צפוי לכם סוף שבוע מסעיר. צפויים לכם שפע ופריון. תפילה אמיתית וכנה תעניק לכם את שחפצתם בו.


יום לא פשוט בו עול האחריות אינו קל עבורכם. עם זאת, אתם עומדים בהתחייבויות שלקחתם על עצמכם. הצלחה בפרויקט בעבודה גורמת לכם להרגשת סיפוק ונחת, למרות שעבדתם יותר מידי קשה ואתם מרגישים את הלחץ. לאחר שהצלחתם להוכיח את עצמכם, מותר ורצוי להעמיד את הדברים על דיוקם. גלו אסרטיביות ואמרו את מה שיושב לכם על הלב. זו שעה ברוכה עבור הציירים והמוסיקאים שביניכם, בשורות טובות מתנגנות בדרך אליכם.

מאמרים קשורים

Back to top button