הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.6

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

לוקח לכם זמן לאסוף את עצמכם ולהגיע לתוכנית פעולה מוגדרת. מצב הרוח הפכפך וקשה להיות לידכם. גם אתם עצמכם לא ממש מרגישים מאופסים ונוטים להתרגז בקלות על הסביבה וגם על עצמכם. חוסר השקט שלכם נובע מתפיסה רגשנית מידי של המציאות. קחו את היום החופשי הזה למנוחה. הבילויים יחכו ליום אחר. אם יש ברצונכם לגבור על מתחריכם, תצטרכו לנקוט בתחבולות ובשיטות מתוחכמות.


אתם סוגרים את השבוע ברגל שמאל. וויכוחים ועימותים עם בני משפחה וגם עם חברים. הרגישות הגבוהה שלכם גורמת לכם לנפילות במלכודות טיפשיות. אתם מבזבזים יותר מידי אנרגיה על עניינים שוליים וכעסים מיותרים. טיפ: השקיעו את זמנכם בחיי חברה ובבילוי עם חברים. רעננו את אווירת הנכאים המשתלטת עליכם וכך גם תוכלו לקבל תמיכה נפשית. רק תבקשו. אל תמתינו לגורם חיצוני, החל ממחר הוא הזמן להשקיע ביכולתכם להפוך ליחידה כלכלית עצמאית.

מצב הרוח שלכם מרומם, זאת אחרי התפתחות חיובית בחיי החברה. למרות שלא השגתם בדיוק את מה שרציתם, יש לכם תחושת ניצחון כי הצלחתם לבטא את עצמכם באסרטיביות ובצורה מכובדת. סוף סוף גם למדתם את מהותם של משא ומתן ופשרה, בה כל הנוגעים בדבר צריכים לוותר. כדאי שתלמדו ליישם עקרונות אלה גם בתחום האישי. צפויה הפתעה בתחום המשפחתי.



יש לכם לבטים לגבי חיי החברה והזוגיות. מישהו במשפחתכם גורם לכם לסבל ולרגשי אשמה. המציאות בכיוון זה קשה וכדאי להיעזר באדם מנוסה. אם קשה לכם לקבל את העובדות לאשורן, בריחה להזיות לא תועיל. הפתרון קרוב ויגיע בהפתעה בעזרת אדם שבשמו מופעה האות נ'. יש מי שמנסה לגרום לכם להמציא תירוצים. זכרו את הכלל שלפיו האמת היא השקר הטוב ביותר.


היום הוא יום מתאים לרומנטיקה. אתם בדיוק במצב מתאים. ערניים מספיק אך לא מידי רגישים לאפשרות של דחייה או סירוב. אם תשתחררו מהצורך לנחש מה יהיה, צפוי לכם מפגש מהנה עם אנשים חדשים. צפויות לכם חוויות מלאות השראה. אתם חשים מלאי אנרגיה, בטחון ויצירתיות. לאחר תקופה של התלבטויות והיסוסים, יש מי שמוכיח לכם את אהבתו במעשים – לא במילים.

אם אתם רוצים לעבור את היום הזה בשלום, מוטב לכם לשמור על פרופיל נמוך עד כמה שהדבר יהיה אפשרי מבחינתכם. יכול להיות שתסתובבו כל היום עם פרצוף חמוץ אבל העיקר הוא לא להתבלט יותר מידי. זה נכון גם לתחום החברתי וגם בתחום האישי. משום מה, אתם מצליחים להרגיז כמעט את כל מי שבא אתכם במגע. זה נחמד להקשיב ולפרגן אך האדם האחרון שאתם זקוקים לו היום, הוא מישהו שבא לשפוך את צרותיו.


מצב הרקיע מעורר יצרים רדומים: עליכם לנהוג באיפוק ובסבלנות למרות שבא לכם להתפרץ. רגשות חוסר המנוחה והתוקפנות מדבקים, ופתאום אתם מוצאים את עצמכם בעין הסערה כאשר כל מי שסביבכם מעוצבן ואף אחד לא מבין בעצם מה קורה. עליכם להיזהר שהקונפליקטים שהתחילו כאילו מכלום, לא יצאו מכלל שליטה. זה יום בו כדאי לכם למנות בלב עד עשר עוד לפני שאתם מדברים. פליטות פה עלולות להסגיר סודות.

הרקיע משפיע עליכם אנרגיה בעלת אופי תקשורתי, חינני ומקסים: צפוי יום שובב. צפויה נסיעה מוצלחת בעניינם אישיים. יש מי שמעיר לכם המון הערות. אתם לא צריכים לנסות ולהוכיח לאף אחד שום דבר. מצד שני, אסור לכם להעלות לשיחה נושאים שמהווים טאבו בבית, לפחות לא היום. שמרו על אווירה נינוחה. הרפו מהצורך שלכם להיות צודקים. אתם פוגשים אדם שמעשיר אתכם בידע שברשותו. הדברים עשויים להתגלגל אל חוויה רוחנית.


חוסר הבהירות בו אתם שרויים עדיין משפיע קשה על מצב הרוח. הגיע הזמן לעשות בדק בית רציני. דווקא בזוגיות שוררת אווירה הרמונית ונינוחה מה שגורם לכם להירדם. יש לקחת לידיים את השליטה על החיים, ואם זה קשה לכם לבד, נא להיעזר באדם מקצועי. אל תחששו לומר את דעתכם ללא כחל וסרק, גם אם אתם נמצאים בחברת אנשים ביקורתיים. יש מי שמצפה כי תחלצו אותו מבלגאן ששקע בו. תמורת מאמץ קטן תזכו בהכרת תודה גדולה.


אתם חשים עליה משמעותית במצב הרוח לאחר שתשומת לב בכמויות 'מסחריות' נוחתת עליכם מכל עבר. הדברים שאתם אומרים מתקבלים על דעת הסביבה ויש לכם סיפוק מכך שאתם יכולים לעזור לכל כך הרבה אנשים ולגרום להם שמחה. אדם אשר בשמו מופיעה האות ל' מתכנן עבורכם הפתעה. כדאי לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר.

אתם מרגישים במשב רוח רומנטי במיוחד. זה זמן טוב להשקיע בזוגיות קיימת, או לגלות פתיחות כלפי קשר חדש שעולה על הפרק. תנו צ'אנס אמיתי גם אם אין לכם פרפרים בבטן. אתם עומדים להיות מופתעים ובגדול. אתם מחוזרים ומקבלים הרבה פרגון מהסביבה. העתיד שופע ידידות, נדיבות ושמחה. עיתוי חלומי לכל סוגי השותפויות, כולל אלו הקשורות בזוגיות. הסובבים אתכם מצפים מכם כי תשקיעו בבית ובמשפחה, גם אם הדברים באים על חשבון תחומים אחרים.


להתמודד או לברוח? זאת השאלה שאתם מתלבטים בה. הקושי טמון בחוסר אמונה מספקת ביכולות שלכם. אף אחד לא יוכל לשכנע אתכם, אם לא תאמינו שיש לכם זכות קיום ויכולת לממש אותה. אתם מחפשים מוצא במקומות לא נכונים. כדאי לבדוק פעם נוספת אופציה של משא ומתן. העתיד הינו נפלא ומבטיח הצלחה בכל התחומים ובעיקר אם מדובר בנסיעות וטיולים. אהבה חדשה תעשה טוב לליבכם, כמו גם למראכם והופעתכם. כרגיל אצלכם, הדברים שלובים אלה באלה.

מאמרים קשורים

Back to top button