הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

עליה משמעותית ברמת האנרגיה גורמת לכם להרגיש הרבה יותר טוב עד כדי כך שאתם חשים צורך לפעילות ספורטיבית. זה זמן מתאים לצאת להליכה ממושכת ברגל באוויר הצח. מרחבים היא מילת המפתח. אלמנט התנועה וחופש האישי שלכם משחק תפקיד נכבד גם בתחום הקריירה. הצעת עבודה שתגיע במפתיע תהווה פיתוי בגלל אלמנט זה. חשבו היטב לפני שתחליטו. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.


אתם מקדישים יותר זמן לעצמכם ובמסגרת זאת אף נרתמים לפעול בתחום הפיסי: פעילות גופנית ודיאטה. אכן, זה הזמן לבצע את מה שאתם מדברים עליו מזה זמן רב. בעבודה עליכם לגלות קצת יותר גמישות גם כלפי הממונים עליכם שלא תמיד רואים בברכה יצירתיות ויוזמה מוגזמים. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות הדורשות השקעה רבה של אנרגיה, כמו גם על תחילתה של תקופת לימודים.

יום מסוג כזה שמגיע בעיתוי מושלם הוא באמת אירוע נדיר. את מרבית השעות אתם מבלים עם חברים. האווירה נהדרת ואתם נהנים מכל רגע. ההרגשה היא שיש מי שמנהל את העניינים ואתם נמצאים, לשם שינוי, הרחק מאור הזרקורים. זה בהחלט נחמד. חופשה של ממש! דרככם אל ההצלחה סוגה בשושנים, אך כדאי להיוועץ באדם חכם שישמח להנחותכם בהמשך דרככם.



אתם מוצאים את עצמכם נסחפים לרומן עם אדם יוצא דופן. אל תנסו לברר את כל הפרטים עד סופם ואל תצהירו הצהרות. תנו לזמן לעשות את שלו ותשאירו משהו לדמיון. גם אם תגיעו למסקנה שהמערכת הזאת לא בשבילכם, תזרמו עם זה בקצב שהמצב מכתיב. יש לכם הזדמנות ללמוד משהו חשוב על עצמכם. יריביכם מובסים בפניכם, אך אין פירוש הדבר כי עליכם להשפיל אותם.


יש לא מעט אנשים שמתעניינים בכם למטרות רומנטיות אבל אתם יותר מידי עסוקים ב'קטנות' ולא מאפשרים לשום דבר להתפתח. הצד הקטנוני והמתחשבן שלכם משתלט על הזירה. כדאי אולי לנסות להירגע קצת ולתת לרוחניות ולנדיבות לצאת החוצה ולבוא לידי ביטוי. יש למצוא דרך מכובדת לנהל משא ומתן גם עם בני משפחה וגם עם חברים. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים רוחניים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של בעלות וקניין חומריים.

תשאירו בבית את הארנק ובמיוחד את כרטיס האשראי. אתם בבולמוס של קניות והדבר רק יסבך אתכם בצרות. בן/ת הזוג לא יכולים להתמודד עם מה שעובר עליכם ומצב זה יכול לגרור בקלות לעימות. בכל מקרה כדאי שתבדקו מה בדיוק מפריע לכם ועל מה אתם מנסים לפצות את עצמכם. חסכים אפשר לפתור גם בצורה אחרת. מאידך ודווקא בקטע רומנטי, זהו זמן טוב להימורים ולכל סוג של פעילות המושתתת על אינטואיציות.


חסרה לכם מאוד האפשרות לשפוך את הלב בפני 'הנפש התאומה' שתבין אתכם בלי יותר מידי התפלספויות. עליכם לחזק את המעמד שלכם קודם כל בעיני עצמכם. הביטחון העצמי שלכם שברירי במיוחד בימים אלה. רצוי מאוד שלמרות מצב הרוח העגמומי ששורה עליכם תצאו לבלות. כמה מחמאות ופידבקים חיוביים יעשו את העבודה. צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.

יש כמה הצעות חדשות שעומדות על הפרק אבל אתם מגיבים מהבטן ועלולים לעשות טעות. רצוי לספור עד עשר לפני התגובה, במיוחד אם היא קובעת גורל. חבל לפלוט משהו עליו תתחרטו בהמשך. שיפור במצב הכלכלי צפוי בקרוב. טלפון שבור עלול להעביר אליכם מידע שאין בו ממש. כדאי שתשמעו את הדברים מ – 'יד ראשונה'. קנו אבני מזל מסוג קוורץ-ורוד [הן זולות למדי] והעניקו אותן במתנה לבני הבית והמשפחה.


יש לכם הזדמנויות רבות לפגוש אנשים מעניינים במיוחד. עם זאת, למרות שיש לא מעט אקשן, נראה ששום דבר לא מתממש, וכאילו חומק ממש מבין האצבעות. נסו להרחיב את המעגלים החברתיים שלכם על מנת לפתוח את עצמכם לסוג חדש של קשרים. נסו להקשיב לצרכים של הצד השני. הרקיע מייצג מצבים הנחשבים לנפלאים בתחום הרומנטי, כמו גם יצירתיים עבור אנשים העוסקים באמנות.


חשוב שתלמדו לארגן את זמנכם בתבונה. אתם מסתובבים סביב עצמכם וגורמים לכולם לחשוב שאין לכם רגע פנאי לעצמכם. חוסר הסדר הכללי גורם ללחצים מיותרים. מבחינה אנרגטית, אתם מרגישים ירודים למדי. קחו כמה שעות למנוחה ולאחר מכן, הקדישו זמן לפעילות מהנה במיוחד, רצוי לבד. בימים אלה עדיף זמן איכות על כמות לא ראויה. הרקיע מייצג מצבים טובים ומוצלחים אך רומז כי דבר-מה מעכיר את האווירה ועלול לשבש את שמחת ההישג.

מצב רוח עגמומי. יש לכם לא מעט אפשרויות לבחור מהן אבל אתם מתקשים להביע כלפי חוץ את מה שאתם מבקשים. אלה שסביבכם לא מסוגלים לתת מענה לדרישות מעורפלות. זאת בהחלט נקודה חשובה למחשבה מעמיקה. עליכם להגדיר בצורה מדויקת את השאיפות שלכם בתחום הרומנטי וגם בתחום הקרייריסטי. מבחינה עקרונית- אין הבדל. אם אתם כמהים לאהבה, הפסיקו לתכנן ולהתפלסף עם עצמכם – זה הזמן לקום וליזום דבר מה.


יום טוב. על-מנת להעביר את המסרים שלכם לאחרים, אתם לא ממש צריכים להתאמץ. פשוט אמרו את אשר על לבכם. הדברים יתקבלו בחלקם הגדול וגם אם יש מי שיעקם את הפנים, זה לא בהכרח צריך לעניין אתכם. הגיע הזמן לפתוח את הפה ולהצהיר הצהרות. התנאי היחיד הוא שתהיו בטוחים שתוכלו לעמוד אחריהן. זה הזמן להגשים את הפנטזיות שלכם מבלי לתת את הדעת על "מה יגידו השכנים…".

מאמרים קשורים

Back to top button