הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יופי של יום. אתם מרגישים מצוין. עיתוי מתאים לעסקה שמגיעה מאדם בן מזל דגים. הקסם האישי שלכם מפעיל אחרים וגורם להם לעשות את מה שאתם רוצים. אל תתפתו למניפולציות שיגרמו בסופו של דבר לנזק יותר מאשר לתועלת. בתחום המשפחתי צפויה הודעה משמחת. אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת כתוצאה מנאמנות למסורת ולמורשת המשפחתית.


יום שמתאים במיוחד לנסיעות ולטיולים. מי שיכול מוזמן לצאת למרחבים. יום שמתאים גם לרומנטיקה ואינטימיות. אנרגיות יצריות חזקות מנהלות אתכם היום. לפנויים- צאו לבלות. צריך להספיק המון. יש הרבה הזדמנויות שחבל להחמיץ. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בפרגון עצמי וביחסי ציבור טובים שאתם עושים לעצמכם. הרקיע מעודד אתכם לנהוג בספונטאניות. עשו את אשר כיף לכם איתו ולא את אשר נושא חן בעיני הסביבה.

את מרבית היום תבלו בשינה. טוב אתם עושים כשאתם פשוט מקשיבים לגוף. הזדמנות להתאושש ולמלא את המצברים. בשעות הערב צפויה יציאה למפגש חברים. יש מישהו שמנסה כל הזמן לחנך אתכם. אין צורך להתרגז. פשוט כדאי להעמיד את אותו אדם במקומו, אחת ולתמיד. בלי דמעות. באסרטיביות ותקיפות אך בנימוס. הפנימו את הרעיון לפיו כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.



תקבלו הרבה מחמאות ממישהו שלא ממש חשבתם שהוא בעדכם. חוסר השקט הפנימי נעוץ בדברים שנוגעים לתחום האישי. כדאי שתתחילו להביט פנימה במקום החוצה ותנו לרגשות שלכם חופש. נראה כי הגעתם להסכם שנוטע בכם אופטימיות. במקביל, כדאי לכם לעקוב מקרוב אחרי תהליכי הביצוע. רוח שובבה נושבת היום על היכרויות רומנטיות, ומעודדת אתכם לתת סיכוי גם לפגישות מעורפלות משהו.


למרות רגשות של עליונות שאתם חשים כלפי אחרים, עדיין זו לא סיבה המצדיקה את הניסיון שלכם לכפות את דעתכם עליהם. אתם לא במשפט והחיים הם לא שחור לבן. הביטחון העצמי שלכם מופרז והדבר עלול לגרום להתנהגות בלתי מתחשבת בעליל שתשאיר אתכם צודקים (אולי) – אבל לבד! אדם שמנסה לזכות בתשומת ליבכם תופס פוזה של נעלב. אם תפייסו אותו אתם מזמינים לעצמכם את הפעם הבאה.

טיפוח קשרים משפחתיים חשוב לכם מאוד. אין ספק שחמימות ותמיכה תורמים המון להרגשה הטובה שלכם בימים אלה. משהו באווירה המשפחתית הטעונה דורש הבהרה. אפשר לנקוט בגישה יצירתית של גילויי חיבה בלי מילים, במידה וקשה לכם לבטא את עצמכם ואת רגשותיכם. חיבוק או ליטוף בתזמון הנכון- יחולל פלאים. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.


יופי של יום. אתם מצליחים להתארגן ול-'סדר' את הראש וגם את הבית. נוצרות נסיבות חדשות ואתם נהנים מהחידושים. בני משפחה וחברים מגיעים לבקר ואתם מוצאים את עצמכם במרכז העניינים והפעילות. הדברים זורמים להם בכיף. סוף השבוע זורם בנימה אופטימית ועם חיוך. השתמשו בגוונים כתומים בלבושכם על מנת להיטיב עם הדימוי העצמי שלכם.

יום מתאים לבילוי. אווירה הרמונית ותיאום עם חברים מביאים אתכם לבחירת בילוי מועדף שגורם לכם להנאה רבה. הזדמנות לגיבוש קבוצתי מגיעה באופן מפתיע ומהווה הגשמה של צורך בסיסי עמוק. כמו כן, בימים אלה גם חיי החברה בסימן עליה ומצב הזוגיות טוב, שמרו על איזון בין השניים. אם אתם מרגישים נחותים לעומת דמות כריזמטית וסמכותית, שלבו בלבושכם גוונים של כחול.


עליכם להיות הרבה יותר החלטיים. אתם שולחים מסרים כפולים וזה גורם לבלבול רב במיוחד בקשרים רומנטיים ואישיים. תנהגו בצורה עקבית וזאת לאחר שתגדירו לעצמכם מה בדיוק אתם רוצים. מעבר למקום מגורים חדש עומד על הפרק. הדרישות הרבות שמגיעות אליכם היום מכמה כיוונים בבת אחת גורמות לתחושת עומס. הרקיע שופע מצבים חביבים ונעימים, זורמים ויציבים, קבועים ומתמשכים אך יש בו מעין רמז לשגרתיות כלשהי.


התרופפות קשר בעל גוון רומנטי מאכזבת אתכם מאוד ויש תחושה של ניצול רגשי. אתם מעסיקים את עצמכם מעל הראש על מנת לחשוב כמה שפחות על מה שמתרחש בחיים הפרטיים שלכם. בריחה אינה, כמובן, דרך נכונה להתמודד. שימו לב, ניסיונות לטייח את הדברים רק יחמירו את המצב ולכן גם חשוב לסגור מעגל עם האנשים הנוגעים בדבר. הרקיע מייצג מצבים של התחלות חדשות בעלות אופי לוהט, בוער, מתלהב ומסתער וזאת בכל תחום העולה על הדעת.

נמאס לכם להיאבק עם רגשות פנימיים סותרים. אתם מרגישים מותשים לחלוטין ממאבקים אלה. אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם להניח ל'גלים' של הפחדים לעבור ולהתמקד בחשיבה חיובית. אין שום סיבה להניח שכל הדברים הרעים בעולם יתרגשו ויגיעו דווקא למפתן דלתכם. כאשר מישהו מנסה לשמח אתכם, אין צורך לפשפש בסיבות שהובילו אותו לעשות זאת, יש להפיק הנאה מכל רגע.


בתחום האישי צפוי עימות קל על רקע אי הבנות. הציפיות שאתם מפתחים גורמות לאנשים קרובים להילחץ. להדביק את הקצב שלכם, זה עניין לא פשוט. בני משפחה צעירים מעסיקים את תשומת ליבכם. אם אתם נדרשים לגייס את מרב הכוחות כדי להתעסק עם ביורוקרטיה ונציגים של מוסדות רשמיים, עשו זאת בסטייל ובתבונה. צפויה הצלחה. גם לתקופה הפכפכה יש יופי משלה, יציבות והתמדה אינם בהכרח הנוסחה הגואלת לחיים מאושרים.

מאמרים קשורים

Back to top button