הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הצורך להתארגן מחדש, מכתיב לכם צעדים לפעולה. עליכם לקחת בחשבון את ההכנסות שלכם ולא להתפרע לכל מיני כיוונים, רק בגלל שנורא בא לכם להראות לכולם שאתם מסתדרים נהדר. שמרו את האימפולסיביות למקומות אחרים ולא כדי לשלוח ידיים למעמקי הארנק. זה עלול לעלות לכם ביוקר בשלב מאוחר יותר. צפויה לכם תקשורת נפלאה עם הסובבים אתכם, כמו גם הרבה תנועה וניידות.


היחסים החברתיים שלכם משתנים במהירות. מי שעניין אתכם עד לפני זמן לא רב, איבד את חינו, ואתם דורשים התייחסות נאותה יותר ועניין רב יותר. הקשרים החדשים שאתם יוצרים עכשיו, טובים הרבה יותר. הגישה הכללית החדשה מסייעת גם להצעת תפקיד חדש בעבודה. מאידך, הרקיע מתרה מפני מצבים אשר לפיהם אתם משלימים עם השקעה רבה של אנרגיה אשר אינה מזכה אתכם בתמורה הולמת. הוא רומז לכם שלא "למכור" את עצמכם בזול.

אתם לא צריכים להתבייש ברצון שלכם להנהיג ולקדם עניינים, גם אם לעיתים נראה שזה בא על חשבון אנשים אחרים. זה יצר בסיסי שמניע אתכם וגורם לכם לפעול במקום שבו אחרים היו מוותרים כבר מזמן. לפעמים אתם קצת מגזימים בייסורי המצפון שלכם. מי שעובד בתחום תחרותי חייב לקיים את כללי המשחק המוסכמים על כולם. הרקיע רומז על פרשיות הסוחפות אתכם הרחק מעקרונותיכם, אך קובע כי דווקא הן עשויות לפתור את מצוקותיכם.



הגיע הזמן לשבור כמה מיתוסים שכבר לא עובדים בשבילכם. לא חייבים להישאר כול כך מקובעים. זה הפך מזמן למגבלה לביטוי עצמי. פרגנו לעצמכם. תנו הזדמנות והקדישו זמן ומחשבה. המטרות בהחלט ראויות, במיוחד אם שינוי הרגלים יבטיח איכות חיים גבוהה יותר. יש מי שמנסה לטרפד הסכם שהוא עצמו כרת איתכם. מה שמתרחש היום הוא סימן ברור לבאות.


הרגשות שלכם עדיין עולים על גדותיהם ואתם מרגישים שקשה לכם להכיל את כל מה שמתרחש סביבכם. מידת הסבלנות תבוא לעזרתכם במידה ותרצו לצוף על פני המים. אתם נמשכים לפרשנות המיסטית של אירועים שקורים לכם ולאחרים הקרובים לכם. יתכן בהחלט שיש עבורכם שיעור מסוים ללמוד אבל אל תסחפו יותר מידי. אתם עומדים להתקבל אל תוך מסגרת יוקרתית אשר קשה מאוד להתקבל אליה.

המולה רגשית ורגשנית תוקפת אתכם, מה שלא ממש מתאים לכם בימים אלה. אתם פועלים מתוך תחושת מחויבות אבל האמת היא שהרצון שלכם הוא פשוט לזחול ולהתכרבל במיטה. שעות הערב מתאימות לבילוי ביתי שקט, שכבו לישון מוקדם ככל האפשר. זו תקופה חשובה בחייכם ואתם עומדים להיכנס אל נתיב אשר יתקיים זמן רב בחייכם, דווקא משום כך כדאי שתגלו זהירות בהחלטותיכם.


אדם מסקרן פונה אליכם בהצעה רומנטית. למרות שהעניין מחמיא לכם, לא נראה כי מהכיוון הזה יכול לצאת משהו טוב. נהגו לפי כל כללי הנימוס אבל אמרו באסרטיביות רבה: לא. יש אנשים שהכללים שלכם לא מתאימים להם וינסו להזיז אתכם מעמדתכם. אל תיכנעו ללחץ, במיוחד כאשר המניעים הנסתרים של הצד השני לא ברורים. מישהו שאוהב אתכם, עלול לדרוש יותר מכפי שאתם מסוגלים להעניק: ייתכן שהוא מבקש יותר מדי.

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לפצוח בשגרה של פעילות גופנית. הזמן הנכון הוא עכשיו. היום הזה, מתאפיין בתחושה של סטטיות ותקיעות ודרושה תנועה פיסית כדי לשחרר את ה'פקק' שנוצר מבחינה אנרגטית. אתם משקיעים יותר מידי זמן במחשבות ובתכנונים שלא יוצאים אל הפועל. אל תמהרו להאציל סמכויות למי שאין לו מושג מה לעשות איתן. כדאי שתחפשו מועמד מתאים יותר.


יום מתאים לסידור הבית. האנרגיות שלכם מעט תקועות. ניקוי, סידור והשלכת חפצים ישנים, יעזרו מאוד לרענן את ההרגשה הכללית. מפגש עסקי עם אדם חכם ומרשים במיוחד, יותיר עליכם רושם עז. למרות זאת, כדאי לגלות זהירות. יש לכם רצון להתקדם ולהשפיע והסיכוי שתצליחו –גבוה. צפוי לכם סכום כסף שלא בניתם עליו. יהיה זה נבון מצידכם להתייעץ עם אדם אשר חף מאינטרסים אישיים.


אתם צפויים ליום טוב אשר עובר עליכם בכיף. אתם יצירתיים באופן מיוחד והתוצאות בעבודה מעוררת תגובות אוהדות מהסביבה. רגשות חיוביים ישפיעו גם על התנהגותכם בבית וכן בתחום החברתי. הצורך שלכם לצאת ולבלות עם חברים מתגבר. צפויות תוצאות חיוביות ועליית מדרגה במעמדכם החברתי. נראה כי אתם גולשים על גל של פופולאריות חברתית. נסו להעתיק את הצלחתכם גם אל המישור הכלכלי.

אתם עדיין מתלבטים ביניכם לבין עצמכם לגבי מספר נושאים בעת ובעונה אחת. חשוב לתת את הדגש על ביצוע מטלות על פי סדר עדיפויות. גמישות תמיד באה בחשבון אך רק בתוך מסגרת כוללת של פעילות. אי אפשר יותר לדחות החלטות מסוימות שמחכות כבר זמן רב לסגירת מעגל. הרקיע מייצג הצלחה בהימורים, כמו גם מצב הפכפך ונזיל. זה הזמן להתייעץ עם מי שעשוי לעזור לכם לייעל את עבודתכם. במקביל, תצטרכו לגלות פתיחות לרעיונות חדשים.


יום טוב. האווירה המשפחתית רגועה ואתם נהנים מכל רגע. חוש ההומור המצוין שלכם עוזר לכם להתגבר על משקעי העבר ועל פגיעות בהווה. הכישרון שלכם להיחלץ מכל מצב כמו חתול בעל תשע נשמות, עוזר גם בעסקים וגם בתחום האישי. שינוי של הרגע האחרון בתוכניות לגבי הערב יפתיע לטובה. הרקיע מבשר על ידיעות מרנינות הנמצאות בדרך אליכם. קשר חדש עושה לכם טוב. הפעם כדאי לכם לזרום עם האינטואיציה ולאו דווקא עם שיקולים מעשיים.

מאמרים קשורים

Back to top button