הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

זה יום בו הדגש הוא על התפתחות אישית וכל מה שקשור בזה. אל תתכחשו לצרכים הפנימיים שלכם. אם לא תרגישו מסופקים, לא תוכלו להתפנות רגשית לאחרים. צעד נבון ביותר יהיה להירשם ללימודים הקשורים לתחום העיסוק שלכם. גם אם העיתוי לא אידיאלי, עדיף עכשיו מאשר עוד דחייה מתסכלת. צפויים לכם מצבים שהם נפלאים וטובים עבור פרשיות אהבים, כמו גם הצלחות בקריירה העוסקת בתחומים מקוריים וחריגים.


חשוב להתאים את צורת וסגנון המסרים שאתם משגרים לזולת למקום, לזמן ולמצב הנתון. לפעמים אתם קצת חורגים מהסינכרוניזציה וגורמים לעצמכם נזקים מיותרים. צפו ליום מעניין במיוחד. השרמנטיות והרכות שלכם תבואנה לידי ביטוי אלגנטי. הימנעו מהצהרות פרובוקטיביות ותוקפניות. זה פשוט לא מתאים לכם ואף אחד לא יתייחס לזה ברצינות. הרקיע מעודד אתכם "לשווק" את עצמכם, מבלי להמתין עד שהאחרים ישגיחו בקיומכם.

יום מתאים להוציא את הראש מתחת לערימת הניירת ולצאת למקום פתוח בו תהיו חשופים לאוויר הצח. אל תפספסו הזדמנות לנסיעה למקום חדש בו לא הייתם בעבר. צפויה הצעה בעלת אספקטים כלכליים מעניינים. אם אתם מחליטים ללכת על זה ובגדול, תצטרכו להתאמץ במיוחד. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהמם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ה' אשר מקורה הוא בבת-הקול שהאדם משמיע כדי להביע רגשות.



סובלנות וסבלנות הן מילות המפתח לבעיות שלכם. אולי אתם לא ממש מודעים אך יש לכם צורך חזק ביותר לשנות משהו בסיסי בצורת החיים הנוכחית. הגיע הזמן לפתוח את הנושא עם בני המשפחה. למרות שזה לא הרגע האידיאלי לפעולה, יש להתחיל לחשוב ברצינות על שינוי אווירה או אפילו מעבר לאזור מגורים אחר. מערכת יחסים מתלהמת משנה כיוון ונוטה לפיוס. השאלה היא אם יש בכוחכם להשקיף על הדברים מנקודת מבטו של האחר.


אתם מנסים להתחבר לקרקע על מנת לקבל החלטות חשובות אבל בכל זאת מתקשים להחליט. יותר מידי רעיונות מופשטים מסתובבים לכם בראש. לעיתים קרובות יש לכם את ההרגשה שאתם נמצאים בצומת דרכים ולא בטוחים בכיוון הנכון. אסור לאבד את הסבלנות. טיפ: הפסיקו עם הביקורת העצמית. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב.

אתם מנסים להגן על המשפחה שלכם בכל מחיר ומצד שני, חשוב לכם, לא פחות להתמקד בצרכים האישיים שלכם. צפוי יום של קונפליקט אשר במהלכו תגיעו להחלטות מרחיקות לכת. חשוב מאוד להציב גבולות לכל הנוגעים בדבר, וגם לומר לעצמכם מידי פעם: לא, למרות שמאוד מתחשק לכם לבצע מהלכים שמפתים אתכם מאוד. בשורות טובות תגענה אליכם בדרים מוזרות, כגון: על ידי שליח. אל תתייחסו לדרך אשר על-פיה הן מגיעות, אלא אך ורק לתוכן.


אל תעבירו הלאה את מה שקשה לכם להתמודד איתו. נראה שאתם לא ממש לומדים לקח מדברים שעברתם בעבר. הסבלנות של בן/ת משפחה קרובים עומדת לפקוע. אל תמתחו את החבל יותר מידי. בענייני עבודה עליכם להחיש את הקצב. למרות שנדמה לכם שאתם עושים המון, בעצם אין הדבר כך. נצלו את מלוא הפוטנציאל שלכם ואל תעשו לעצמכם הנחות גם במקומות הלוחצים. אל תתנו את ליבכם לאדם אנוכי המרוכז בתוך עצמו, מגיע לכם הרבה יותר טוב מזה.

אתם מחליטים להפסיק קטע חברתי שגורם לכם להרבה כאב ראש וטרחה מיותרת. בגלל שלא נעים לכם לסרב אתם מנסים להתחמק ולהפעיל מניפולציה. זה לא ממש עובד ובמקום להתפתל, כדאי לנקוט בגישה הישירה. לומר את הדברים ולשאת בתוצאות. תגלו שזאת הדרך הפשוטה ביותר לצאת מהפלונטר ואף אחד גם לא יכעס עליכם יותר מידי. מה שנראה כמו מפגש אקראי עשוי להוביל אל פרשייה רומנטית. כאשר האירועים מתגלגלים אל תנסו לבחון את ההיגיון שבהם.


מחלוקת עם אדם קרוב מקלקלת את מצב הרוח. דווקא עכשיו כשאתם זקוקים לתשומת לב ותמיכה רגשית, אתם מוצאים את עצמכם לבד. הבלבול גובר כיוון שהחופש והביטוי האישי חשוב לכם לא פחות מהכמיהה לתקשורת וקבלה טוטלית. תוכלו למצוא פיצוי בקרב החברים. פרשייה שאתם גוררים איתכם זקוקה לבחינה חדשה. נראה כי מה שהיה טוב בזמנו, כבר אינו כזה.


למרות שבדרך כלל אתם טיפוסים רגועים ומאוזנים למדי, היום אתם חשים חוסר שקט ותרעומת. תחושה זאת מחלחלת לכמה כיוונים ועלולה להתפרש לא נכון על ידי אנשים קרובים לכם. נסו להתמקד ולבדוק מה באמת מציק לכם. נסו להשתחרר ממשקעי העבר. גישה דיפלומטית תסייע לכם להחיות קשר שגווע. אין צורך להכביר מילים, גם רמזים יספיקו. הקפידו על שנת לילה ארוכה מספיק שתיתן לכם שהות להתאושש.

יותר מכל אתם זקוקים עתה לתחושת שייכות וביטחון, מה שמזמין אתכם להתנער מקשרים מוטרפים. מנת יתר של פינוק ותשומת לב תורמת לביסוס קשרים רומנטיים קיימים. לפנויים: עכשיו יש לכם הזדמנות לראות מה באמת שווה הרומן החדש שלכם. הרקיע מציע לכם להישמר מטיפוסים המוליכים אתכם בכחש ובתואנות שווא. שיחה עם אדם מדהים מזניקה את מצב רוחכם. נראה כי כל שהייתם זקוקים לו הוא קמצוץ של צחוק והומור.


עליכם לקבל החלטות בעלות השפעה לטווח רחוק. לא ממש מתאים לכם לחתוך עניינים אבל זה צו השעה. יציאה לעצמאות אינה קלה עבורכם אבל מצד שני אתם כמהים לתרגל את היכולות שלכם בזמן אמת. אין לכם מה לדאוג. צפויה הצלחה. בזוגיות אתם מגלים קצת חוסר סבלנות כלפי מי שלא עומדים בציפיות. נסו להבין את הצד השני. הרקיע רומז כי יהיה עליכם להקריב דבר מה כדי לזכות בדבר מה אחר טוב מן הראשון.

מאמרים קשורים

Back to top button