הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנשים בעלי השפעה מתלהבים מהיכולות שלכם ויש מצב שתקבלו קידום או תוספת למשכורת. זאת בתנאי שתדעו לנצל את העיתוי הנכון, לדרוש את המגיע לכם ובכלל להיות יותר אסרטיביים. קשה לכם לעמוד על שלכם אבל עם קצת תרגול תיווכחו לדעת שזה לא רק אפשרי אלא אפילו מהנה. תחושת הכוח וההתעצמות הפנימית תקדם אתכם למקום טוב יותר. הרקיע מבשר על עצה חכמה שאתם זוכים לה מפיו של אדם מכובד ורב תהילה.


מאוד חשוב לכם לבצע משימות שלקחתם על עצמכם. השתדלו לבחור דרכים שעולות בקנה אחד עם העקרונות שלכם ולא להיגרר אחרי אנשים בעלי לשון חלקה שמשכנעים אתכם לעיתים קרובות, לצאת למרדף שווא אחרי אשליות. לא תמיד קל להבחין בין הדברים. אבל, תשתדלו שבאופן כללי זה יתאים לאופי שלכם. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות "אלף" אשר צורתה בכתב העברי הקדום דומה מאוד לראש של שור.

תחושה של התחדשות מרעננת מתעוררת היום. קונפליקטים שהעסיקו אתכם בעבר נראים היו כמיותרים ושטותיים לחלוטין. שיחות טלפון עם חברים יספקו לכם סיבה של ממש לשמוח ולהיות מרוצים. החיים שלכם נראים הרבה יותר קלים ומלאי אפשרויות. יופי של יום. נסו לשמר את ההרגשה גם לימיים הבאים! הרקיע מעודד אתכם ליצור קשר עם אדם הקשור בזיכרונות העבר שלכם, גם אם אתם חוששים ממשחקי כבוד.



המשימות היומיות דורשות מכם לא מעט אומץ אבל אפשרית בהחלט. אתם כבר מודעים לעובדה שעליכם 'ללמוד שיעור' בהבעה עצמית וכול סיטואציה 'מלחיצה' היא גם הזדמנות. מערכת יחסים ממושכת בה אתם מעורבים מקבלת גוונים חדשים. צפו להתפתחויות מעניינות. אל תפסלו על הסף גם אם מישהו מציע הצעות שנשמעות בהתחלה לא הגיוניות. הכול לגיטימי. בעצם- למה לא? הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם. הוא סמוך ובטוח כי האינטואיציה תדריך אתכם בכיוון הנכון.


יום מתאים במיוחד לקחת פסק זמן. אין טעם להמשיך לרוץ כאשר המטרה נעלמת מהעין. רגשות של בלבול, ותחושות שאין לכם שליטה על החיים, מטרידות מאוד. את תחושת התסכול אפשר להחליף בהרגשה של בטחון וחשיבה חיובית. כדאי לקבוע פגישה דחופה עם איש מקצוע. בערב, חל שיפור במצב הרוח עקב הודעה משמחת. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא השמש. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, מלכותיות, הוד והדר.

זהו יום ללא התרחשויות מיוחדות. אתם נהנים מהשגרה ולא רוצים שהדברים ישתנו. למרות שיש לכם לבטים בעיקר בתחום העבודה, אין לכם עדיין את הבשלות אפילו לחשוב על שינוי אפשרי. בתחום הזוגי יש התפתחות חיובית. אתם נהנים מאינטימיות ותחושת קירבה. טפחו את הקשר במידה ואתם רוצים בהמשכיות. בני הזוג זקוקים לחיזוקים. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: חריצות, סדר, קפדנות, משמעת עצמית וביקורתיות.


אתם מתוסכלים כיוון שיש לכם תחושה שאתם פועלים בחלל ריק ללא הערכה מצד הממונים עליכם. מפגש מקרי מעלה אפשרות של שיתוף פעולה עסקי. לאדם שבשמו מופיעה האות ח', יש כוונות טובות אבל הוא חם מזג ועלול לשנות את דעתו ברגע האחרון. אל תפתחו ציפיות. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא וונוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: הרמוניה, פייסנות, עדינות, גמישות, חינניות והבנה למצוקות הזולת.

עובר עליכם יום חביב ביותר אולם משום מה, אתם חשים ירידה באנרגיות שלכם, במיוחד לאחר שעות הצהריים. בשעות אלה הימנעו מעימותים! חוש הצדק המפותח שלכם אינו מניח לכם ולו לרגע, ואתם מוצאים את עצמכם מתרעמים על כל מיני אירועים שקורים מסביב. אין טעם להאשים את החברים הקרובים. נסו להיות יותר קלילים. אתם נמנים עם יסוד המים והכוכב השולט בכם הוא פלוטו. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: חושניות, עוצמה, תחכום ומסתוריות.


יש לכם רגשות מעורבים בקשר למישהו שמבקש מכם לחתום על מסמכים מסוימים. הפעם כדאי מאוד להישמע לאינטואיציה שלכם כיוון שכלל לא בטוח שאותו אדם לא מנסה לתמרן אתכם למצב שאין ממנו חזרה. מצד שני, אל תסכימו לכל צעד של שיתוף פעולה ללא חתימה על הסכם. אישה מבוגרת וטובת מראה תציע לכם הצעה שתתקשו לסרב לה. אתם נמנים עם יסוד האש והכוכב השולט בכם הוא יופיטר. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: פתיחות, נאורות, חופש ועצמאות.


הכסף פשוט בורח לכם בין האצבעות? רשמו את הכול! כדאי לתכנן דרכי פעולה והתייעלות כדי לא להיקלע לקשיים. למרות שזה אינו יום קל, תצליחו לעבור אותו בשלום. למרות שאתם קצת המומים מהשתלשלות העניינים, אל דאגה! לא צפויות לכם בעיות של ממש. אתם נמנים עם יסוד האדמה והכוכב השולט בכם הוא סטורן. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: מסירות, שאפתנות, עקביות, הגינות ונאמנות.

כל הדרכים פתוחות בפני מי שרוצה לשנות את המצב בתחום הרומנטי. אל תנסו להאיץ בתהליכים הדורשים זמן וקצב משלהם. יגיע מידע קריטי בקשר לאדם בו אתם מגלים עניין שיכול להשפיע על החלטתכם. הטיפ להיום: כבדהו וחשדהו! העוצמות הפנימיות שלכם נמצאות בתהליך של צבירת תאוצה. נצלו את המצב גם בתחום העבודה. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא אוראנוס. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: מקוריות, אינטליגנציה, תבונה, מעוף וכריזמה.


אחרי ימים ארוכים של יציבות ושקט נפשי יחסי, אתם מרגישים במערבולת רגשית. מישהו מהעבר הרחוק יוצר קשר ומערער את תחושת המיקוד והריכוז שלכם. בתחום הכספי: אין זה יום מתאים לחתימת הסכמים מכל סוג שהוא. אל תסגרו שום דבר עד לשבוע הבא. תכנון קפדני של הדברים יניב את התוצאות המקוות. הרקיע מבשר על הפסוק: מעז ייצא מתוק. אתם נמנים עם יסוד המים והכוכב השולט בכם הוא נפטון. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: יצירתיות, מופנמות, רומנטיות וטוהר.

מאמרים קשורים

Back to top button