הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בן הזוג שלכם נותן לכם רמזים שאתם לא מפרשים נכון. נחוצה השקעה ביחסים, שללא ספק עוברים מהומה משמעותית. תיזהרו לא לאבד את מה שנראה לכם כרגע מובן מאליו. אל תכנסו לעימותים. נראה ששום דבר לא יזוז ממקומו כי אף אחד לא רוצה ליזום שיחה ישירה שצריך לקבל בעקבותיה מסקנות לא קלות. צפויים לכם מצבים של התחלות חדשות המבוססות על מניעים רגשיים, וזאת גם אם מדובר בתחומים חומריים וכלכליים.


יום ללא שינויים מהותיים או אירועים דרמטיים. הכול רגוע מדי לטעמכם, אך אתם מודעים במידה מספקת כדי לא לקלקל את החלקים הטובים. הפעילו תבונה פנימית וצרו הזדמנויות לריגושים חיוביים. מצבכם הכלכלי השתפר מעט וכתוצאה מכך חלה ירידה במתח- אך אל תתפתו לצאת למסע קניות, קחו את הזמן לנוח. הרקיע מתייצב נגד דאגות וחרדות אשר אין להן ביסוס במציאות. הוא מתריע מפני היצמדות אל מצבי רוח הפכפכים.

אתם שואפים לחשוף משהו שמתרחש מאחורי הקלעים בעבודה אולם אינכם בטוחים שתוכלו לסיים את המהלך על הצד הטוב ביותר ולכיוון הנדרש לכם לקדם את ענייניכם. המהומה והרכילות הלוהטת שמגיעה לאוזניכם מבלבלות אתכם. אתם לא בדיוק הטיפוסים שיודעים לנצל הזדמנויות בערמומיות ובמניפולטיביות. רצוי לתת למישהו אחר לעשות את העבודה השחורה. הרקיע צופה התחדשות כבירה בתחום שהעיק עליכם לאחרונה, אך רומז על הצורך בגישה פתוחה יותר ומתירנית.



יהיה לכם קשה להתיישב היום לסיים דברים דחופים שהתחייבתם לעשות. קשה ליישם את הרצון והצורך להיות קצת יותר מעשיים ולא להתחבר בכל הזדמנות לעולם שמעל ומעבר. יחד עם זאת, אתם יכולים להפוך את הנטיות הטבעיות שלכם לכלי פעולה ממשי, אם תפנו את מרצכם לעיסוקים הקשורים לתחום הרוחני. בהחלט שווה בדיקה. הרקיע רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.


הגיע הזמן שתיכנסו להילוך גבוה ותפעילו את המוח המבריק שלכם לכיוונים הרצויים. זה באמת מה שיעזור לכם בחיים. יש לעודד פתיחות ולבדוק מה קורה כשאתם נוקטים בפעולות יוצאות דופן לחלוטין. לפתוח את העיניים ולא לפספס שום הזדמנות! הפתרון לדאגותיכם נמצא בידי ידידיכם ומכריכם. אל תחששו לפנות אליהם בבחינת "שלח לחמך על פני המים….".

אתם בהחלט מצליחים להתעלות מעל שיקולים כלכליים שבעבר הכתיבו לכם יותר מידי. הפעם נראה שהחלטתם לנקוט בטקטיקה שונה מהרגיל כדי לא לעבור גרסה נוספת של 'אותו הדבר'. סך הכול, יום נעים למדי אותו אתם מעבירים חלקית במחשבות על אודות קטעים בעבודה (או במחשבות על מטלות שלא בוצעו) וחלקית עם מישהו שמחפש בצורה נואשת את חברתכם.


אתם עדיין מרגישים די תקועים בנסיבות המלחיצות שנוצרו. מצד אחד נראה שדרוש לכם עוד קצת זמן אך מצד שני, הדחיות כבר הפכו לעניין בשגרה והגיע הזמן להחליט האם אתם מעדיפים להתלונן ולהישאר באותו מקום או לבצע. היום יש לכם יופי של הזדמנות. אל תפספסו. רבים מכם עומדים לקצור הצלחה הודות לכשרון כתיבה או יכולת הבעה. זהו מסר נפלא עבור אנשי השיווק שביניכם.

את מרבית היום אתם מבלים בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. בא לכם לקחת את היום הזה בקלות ולא לעשות יותר מידי, אבל אתם מצליחים בכך רק באופן חלקי. אורחים צפויים להגיע בשעות הערב. מתח עלול להתעורר בבית במסגרת ההכנות. נסו להאציל סמכויות ולא לקחת על עצמכם יותר ממה שאתם מסוגלים. לכל מטבע יש שני צדדים. סירוב מצד גורם מסוים כלשהו, מוביל אל היענות מצד גורם אחר.


יום של ניגודים. ספר או סרט טוב וארוחה טעימה יכולים בהחלט לספק לכם את מנת האושר היומית. רגשות עזים מתעוררים בכם דווקא על רקע השקט היחסי, לאחר כמה ימים שם פעילות חברתית סוערת. בהמשך אתם נכנסים למצב תזזיתי המעורר צורך להרים טלפונים וליזום מפגש חברתי. לא קרה כלום. מותר לכם! מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ג' הדומה במקצת לדמותו של גמל, כך בכתב העברי הקדום, כלומר הנווד הנצחי.


אתם פוגשים מישהו שלא נפגשתם איתו מספר שבועות ומגלים מידע חיוני. החיכוכים וחילוקי הדעות הופכים להיות נחלת העבר ומכיוון שהאווירה מתנקה, אפשר להתחיל לבנות מערכת יחסים רעננה יותר ונקייה מאינטרסים. אתם מוצפים ברגשות חמלה ואהבה. תזרמו עם זה. אל תעצרו את עצמכם. רק דברים טובים יגיעו כתוצאה מהמצב החדש שנוצר. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ד' המזכירה פתח של אוהל או שער של בית הסובב על צירו.

היום צפויות לכם הפתעות ממספר כיוונים. אתם מרגישים טוב ויהיה לכם יום פורה. הערב מתאים במיוחד ליציאה לבילוי, בעיקר עבור אלה מכם שלא נמצאים בקשר. יש סיכוי להתחלה של רומן שיתפתח במהירות אך גם עלול להסתיים בפתאומיות, אם תתקדמו בפזיזות. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות צ' אשר בכתב העברי הקדום דומה לצורה של חכה בה צדים דגים.


העמידו את האינטואיציה החזקה שלכם במבחן המציאות. אל תבזבזו אנרגיה על עצות "הגיוניות". ממילא מה שמוביל אתכם זה הלב ולא הראש. אז תעשו לעצמכם טובה ותחסכו את ההתלבטות. הרקיע מבטיח לכם הצלחה בביצוע משימה שלכאורה אינה בת ביצוע. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות נ', אשר בכתב העברי הקדום היא מופיעה בצורה של דג: נון בארמית, משמעו דג.

מאמרים קשורים

Back to top button