הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מרגישים מלאי סיפוק אולם יש משהו שמפריע לכם ברקע. בדקו את העניין לעומק! רצוי לפעול מאחורי הקלעים כל עוד אתם בקטע של איסוף מידע רלוונטי. אל תחפשו אשמים. מסתמן הרושם שנחוץ כאן משא ומתן עדין ודיפלומטי. השאלה היא האם אתם מוכנים להיערך ולהיענות לאתגר. צפויים לכם מצבים יוקרתיים ואפופי זוהר, כמו גם קשרים חדשים עם אנשי שררה או עם אלה המושכים בחוטים. מיסטיקנים ומורים רוחניים מייחסים לכם את האות ט', אשר מקורה הוא במילה "טיט" בכוונת טין, מלט וחימר.


נושא הזוגיות אינו יורד מה-"כותרות". בעצם, הכול הוא עניין של בחירה אישית וכדאי שתפנימו את העיקרון כדי להקל על עצמכם בעתיד. בסך הכול ניתן לסכם יום זה כרומנטי למדי. בילוי משותף יצור תחושת קירבה נדירה. בשעות הערב תפגשו אנשים חדשים בעלי דעות דומות שלכם ואז צפויה שיחה מרתקת. הרקיע צופה מצבים אשר לפיהם אתם עלולים להתבונן בחציה הריק של הכוס. הוא מתריע מפני התרפקות על רגשות פסימיים.

אתם מתקבלים בזרועות פתוחות בכל מקום אליו אתם מגיעים והדבר גורם לכם להרגיש נפלא ומעניק ביטחון ויציבות. המשמעות שאתם נותנים לחלק מההצלחות נעוצה בכיוונים של חיבה ורומנטיקה אך אין הדבר כך, בהכרח. אתם פשוט מקסימים והיום, מבחינים בזה הרבה יותר אנשים מהרגיל. תיהנו משפע המחמאות! הרקיע מנבא הצלחה לעיסוק בתורת הנסתר. אתם נמנים עם יסוד האוויר והכוכב השולט בכם הוא מרקורי. התכונות אשר מיוחסות למזל שלכם הן בין היתר: קלילות, תקשורתיות, קסם אישי וכשרון כתיבה.



זה מן יום בו אתם נתקלים במחסומים בכל מיני רבדים. אתם מצפים מחברים טובים שיבינו אתכם ויתחשבו בעובדה שאתם יכולים לתת פחות מעצמכם, מאשר בדרך כלל. היום יותר מתמיד, דרושה לכם דמות סימפטית שתוכל להעניק לכם קצת תמיכה ביום בו אתם מרגישים שפופים למדי. יש לכם הזדמנות לבחון למי באמת איכפת מכם. הרקיע רומז כי בסופו של עניין צפוי מצב מרנין ואופטימי, אך מזכיר לכם לקשור היטב את כל הקצוות.


אתם הולכים לבצע צעד רב משקל רק על סמך רגשנות. אולי כדאי שתקדישו לכל העניין מחשבה נוספת ותפעילו גם שיקולים קצת יותר אובייקטיביים. אם קשה לכם לעשות זאת לבד, וזה למעשה לא מפליא, נסו לפנות לחברים קרובים ולהציע סיעור מוחות וחשיבה קולקטיבית כדי להגיע להחלטה שקולה יותר. יש מי שהולך רחוק מדי עם העידוד שהוא מעניק לכם. קחו בחשבון כי הוא נוהג כך לא מתוך אהבה יתירה.

האווירה הכללית קצת מעצבנת ואתם מרגישים מוגבלים מאפשרויות הפעולה ומבודדים. התחושה הזאת יכולה להיעלם כפי שהגיעה במידה ותיקחו את כל מה שקורה בפרופורציות הראויות ולא תעשו עניין מכול זבוב. אתם מאוד רוצים לבלות סוף שבוע רגוע בלי יותר מידי אורחים? כדאי שתיתנו ביטוי למחשבות ולא תשמרו את הרגשות בבטן. חשבון נפש מדרבן אתכם לסיים פרשייה נטולת כיוון ותכלית. זה מסוג הדברים שיש לגלות בהם נחרצות.


תפנית מעניינית ומפתיעה צפויה ביחסים האישיים. אתם מגלים דברים חדשים לגבי בן/ת הזוג. יש לכם הזדמנות פז לבלות זמן ביחד, בלי ספיחים. נצלו במלואה את האינטימיות שמתאפשרת. היום החופשי הזה מאפשר לכם למלא את המצברים. בדיוק כמו שצריך. שימו לב לאדם שמתפאר בהישגים שכלל אינם שלו. נראה כי הוא תובע בעלות על הצלחות של אחרים.

חלום ישן עשוי להתגשם בסיועה של זוגיות טובה. זה הזמן לשתף בלבטיכם את הפרטנרים שלכם. מה שמביך אתכם היום, עשוי להרנין את ליבכם מחר. השתחררו מכבלים רגשיים שחוסמים אתכם. אתם לוקחים צ'אנס על הימור שנראה כמו משימה בלתי אפשרית. שווה לנסות, החיים מלאי הפתעות. פגישה עם ידיד ותיק מחזירה אתכם אל זיכרונות העבר. לפתע אתם קולטים כי הכול סובב במעגלים.


זה יום מוזר במקצת בו אתם נמשכים לאנשים ולמצבים שלא בדיוק מתאימים לכם, למרות שעל פני השטח זה נראה הכי אטרקטיבי שבעולם. אל תנסו 'לשחק אותה' ולפזר הבטחות לכל הכיוונים, בוודאי לא למטרות שלא תוכלו להתמיד בהם. השלווה הנפשית שלכם עלולה להיפגע. שימרו על עצמכם ותנו להיגיון להנחות אתכם. צפויות לכם פגישות עם אנשים או עם אירועים, אשר השפיעו על חייכם בעבר הרחוק.


זה יום מצוין מבחינת ההרגשה הכללית. אתם אופטימיים ומלאי מרץ. אווירה ממש טובה בבית. עם זאת, משהו בשגרה היומיומית שלכם דורש טיפול דחוף אבל אתם מתפתים לדחות את הנושא ולהתעלם. כידוע, דחייה לא תגרום לשום דבר להיעלם מעצמו. לעיתים אתם נוטים לשקוע בחלומות ופנטזיות פרועות בלי שיהיה לכם צל של מושג איך להתקדם לכיוון הנכון. הרקיע מבשר על הצלחה שהיא הודות לקרמה שלכם ושאין לה כל קשר עם תכנון כלשהו.

נורא בא לכם להתאהב אבל קופידון מתעתע. קשר מחייב- מפחיד ומושך אתכם בעת ובעונה אחת. אתם נהנים להיות מחוזרים וקשים להשגה, אבל כשמפנים לכם עורף, אתם ממש נעלבים. למשחק החיזורים יש כללים שאתם לא רוצים לקבל. חוסר הסבלנות שלכם גורם לעצבנות פנימית ולהיווצרות מצבים לא רצויים. הרקיע רומז על פרשיות רגשיות שאין לתת להן פומבי, כמו גם על פיתויים מהסוג העסיסי והפיקנטי.


מי שמחפש קשר מוזמן לצאת ולנסות את מזלו. למי שנמצא בקשר קבוע, לא להתבטל. להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד על המערכת שקצת התייבשה בזמן האחרון. יש לכם חשק לשנות את המצב? תשקיעו! אתם מתייצבים לצד אדם שרכש לא מעט יריבים. לא ממש פופולארי, אבל עושה טוב למצפון. הרקיע מנבא לכם ניצחונות המבוססים על עוצמתכם האישית, כלומר: בזכות ולא בחסד.

מאמרים קשורים

Back to top button