הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. אל תחפשו כוונות נסתרות במקום בו הן אינן קיימות. התעסקות מיותרת בפרשנות לגבי "מה קורה מתחת לפני השטח" רק גורמת לפחדים ולחששות שלכם לצוץ. היום מתחיל ב-'ירידה למטרת עליה'. שימו לב בגלל מה אתם נעשים מדוכדכים. אין לכך כול הצדקה! עיוות בשיפוט שנוצר עקב התנהגות לא הרמונית, מגיע בעקבות ויכוח. אתם צריכים לבחון את הדברים מתוך פרספקטיבה רחבה ולא להיגרר לאגרסיביות כמו הצד השני. יש סביבכם אנשים שפשוט לא יודעים לשלוט על עצמם.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. הנכם מעוניינים במישהו/י שלא בדיוק 'סגורים' על עצמם. מצב זה צופן בחובו פוטנציאל מזיק מבחינה רגשית, ואתם צריכים לדעת איך להגן על עצמכם. התעסקו בענייני עבודה! כול השאר- לא חשוב. לא לוותר על אפשרות קידום רק בגלל שאתם חוששים מתחרות. למרות שנדמה שכבר יש החלטה, אי אפשר לדעת מה יקרה. היום הרבה יותר קל לכם מאשר בעבר, במיוחד כשזה מגיע לתחום הקריירה. אך לא רק זה מה שקובע אם אתם מאושרים, ואתם הרבה יותר מודעים ליכולות הרגשיות שלכם.

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. אתם מרוצים למדי מההתפתחויות, אם כי הקצב עדיין לא נראה לכם מספיק מהיר. הדבר קורה בגלל שהסבלנות שלכם מתקצרת. חריגות בלוח הזמנים קורות פה ושם. המאמץ שהשקעתם במשפחה, היה שווה, לא? 'נקודות הזכות' שצברתם עוזרות לכם להתמודד עכשיו. העומס רב ועליכם לגייס את מרב הכוחות הפנימיים כדי לעמוד איתן. התמודדות בעזרת הומור הייתה מאז ומתמיד מסלול מנצח עבורכם, שהשפיע לטובה על האינטראקציה שלכם על הסביבה. אכן, המוטו צריך להיות תמיד- להתקדם למרות הבעיות.



רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ואוראנוס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 22. מה שקורה לכם כעת הינו תוצאה ישירה של העבר הקרוב. זה היה צפוי אבל אתם, משום מה, מופתעים ולפחות כלפי חוץ- שוב מחפשים פתרונות חדשים. מיקוד וריכוז הם הכותרות ליום זה. אינכם מרגישים במיטבכם אולם עם זאת, 'ההצגה חייבת להימשך'. אתם חייבים להמשיך כפי שהחלטתם ואין מצב לסגת בגלל קשיים. אתם מתאכזבים בקלות ואין ספק שהרגישות הזאת מרחיקה מכם אנשים רבים שאינם מוכנים להסתובב כול הזמן על קצות האצבעות. הגיע הזמן לבדוק מה קורה לכם.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר ופלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 8. חבריכם משתפים אתכם ברעיונותיהם ורגשותיהם, אבל אתם אינכם מצליחים להתחבר וזה מורגש. עדיף לומר את האמת כי מאוחר יותר – זה יהיה הרבה יותר מסובך. תפרגנו לבני המשפחה דווקא בגלל זיכרונות של קונפליקט ישן שהשאיר 'אדמה חרוכה'. שיתוף ברגשות יעורר מתיחות, אולם אחרי 'השיא' תגיעו להסכמים מכובדים יותר. הלשון שלכם פזיזה מידי. הימנעו מפליטות פה. קורה שאתם מחריפים מצב עדין על ידי אמירת מה שאתם מכנים בשם – 'האמת'. עודף כנות יכול להתפרש גם כחוסר טאקט.

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים ונוס ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 9. יש שאלות שרק אתם יכולים לתת עליהן את התשובות. הניסיון 'להוריד' אחריות למישהו אחר- לא יצלח ואינו מומלץ. אחריות אישית היא מילת המפתח. מי שראוי לכך, יקבל את המגיע לו. במהלך היום הזה צפויות לכם מספר הפתעות נעימות. הן לא מגיעות סתם כך. הם תוצאה של השקעה רבה ומאומצת ואתם יכולים להיות גאים. מהירות ובהירות מחשבה יאפיינו את היום הזה. מומלץ לדחות החלטה בנושא חשוב ולו רק בגלל שאתם עתידים לקבל פרטים מכריעים בחשיבותם בתוך זמן קצר.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים מרס ומרקורי, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 5. נבירה פנימית בעניינים שהשתיקה יפה להם, עלולה לגרום לכם נזק. בהשוואה לעבר, אתם נוטרים למישהו טינה על דברים שקרו ממש מזמן וזה מיותר. אל תתפתו ותפריזו בערך דברים שאבד עליהם הכלח. הכי חשוב להפיק לקחים. למי שנמצא בקשר זוגי מוטב להזדרז כי בן/ת הזוג מחכה לתגובה ועלול להתייאש. מצב רוח מוזר תופס אתכם היום. הכול נראה לכם כמו ב-'מראה עקומה' ויתכן ותפספסו רמזים חשובים שהיו יכולים למנוע מכם, להאשים אחרים במה שמשתבש.

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר וסטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 4. יש לכם הזדמנות לבלות וליהנות ואין סיבה שתחסכו זאת מעצמכם. הרצון שלכם להבין את העולם בכלל ואת עצמכם בפרט, אינו צריך לגרום לכם לעצור. ה-'אקשן' והחוויות הם חלק מהותי ובלתי נפרד מאופייכם הקוצני. עם זאת רצוי שתדעו לרסן את עצמכם ולשים את הגבול כאשר הצרכים הופכים להרסניים. דרושה הפסקה כדי למקם את עצמכם במקום נכון בין מציאות ודמיון. כדאי ללמוד 'לרקוד' בין שני התחומים כמו שרק אתם יודעים לעשות. יכולת התמרון שלכם תעזור לכם.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ופלוטו, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 8. מצב הרוח שלכם פוגם בהרמוניה של הזוגיות וגם אם יש לכם תחושה שאתם די בסדר, הרגשות הפנימיים יוצאים החוצה ומשפיעים במידה רבה. תחשבו פעמיים ושלוש לפני השתלחות מילולית שאין ממנה חזרה. שמרו גם על בריאותכם. המתח מול אדם קרוב, כואב לכם לא פחות מאשר לצד השני. מצב הרוח רגיש וכול דבר משפיע עליכם באופן אישי. קשה לעבור את היום בלי להיכנס לקונפליקטים ומוטב היה לו הייתם מצהירים מראש שאתם זקוקים ליותר תשומת לב.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב יופיטר, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 3. בעיה שאתם מתלבטים בה, תחלוף. צפוי קשר חדש, שיתחיל בנימה צורמנית אולם אם תאפשרו זאת, ילך וישתפר. מה שאתם צריכים זה מישהו שעליו אתם יכולים לסמוך. יש זמן להיות הרפתקניים, ויש זמן למלא חובות. יש המון דברים שאתם יכולים לעשות כדי להקל על עצמכם, אבל ברור שעם כול הרצון הטוב- זה לא העיתוי להתפנק. קשה לדעת אם זאת המציאות או לא, אבל אתם מרגישים זנוחים ולא אהובים. אם אתם בקשר זוגי, זה העיתוי הנכון לדבר על כך עם מי שאמור להיות החבר/ה הכי טוב/ה שלכם.

רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב סטורן, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 4. הכרה במעמדכם ושמירה על התדמית שלכם- חשובות לכם. ה-'אגו' חשוב כול עוד זה לא הופך להטרדה. אתם מחכים לפתרון שיגיע על ידי מישהו שיעשה עבורכם את ה-'עבודה השחורה'. לכול אורך הדרך שמרתם על תקווה ואופטימיות. אין סיבה להירתע עכשיו כשדברים טובים מתחילים לקרות! תשומת הלב עלולה לעבור לאנשים שתרמו פחות מכם. אתם מפגינים ריכוז גבוה ודבקות במטרה. תחושה זו שמלווה אתכם במהלך היום, ממלאת אתכם במוטיבציה, אולם יש לכך מחיר. העייפות עלולה להכריע אתכם לקראת הערב.


רוח היקום מערבלת את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו ומרס, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. ההצלחה מאירה לכם פנים ובגדול. אם תהיו חיוביים עם ראש פתוח, השפע יגיע מהר מאוד ודברים יסתדרו על הצד הטוב ביותר. אל תתנו למחויבויות להטריד אתכם יותר מידי. קשרים עסקיים חדשים נרקמים ביניכם ובין אנשים שהכרתם מזמן, אולם לא לקחתם אותם די ברצינות, לפחות לא למטרות כאלה. אתם מרגישים טוב עם עצמכם התמדה היא מילת המפתח שלכם להיום. תבררו את הסיבה למפגש יזום עם מי שמצהיר מראש על כוונות שלא עולות בקנה אחד עם הערכים שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button