הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם שוקלים להתחיל פרויקט חדש שקשור להגשמה העצמית שלכם, ומרבים להתייעץ עם חבריכם. תחום חדש שקודם לא לקחתם בחשבון, נראה עכשיו יותר אטרקטיבי מאי פעם בעבר. החידוש קורץ לכם ואתם מגלים שלהרחיב את האופקים יכול להיות עסק די משתלם. ניסיון רציני מצדכם יניב תמורה מרשימה. כך או אחרת, הרבו להחליף דעות אך פעלו רק בתחילת השבוע הבא.


במשך כל היום יש לכם תחושה מצוינת. אתם מרגישים שסוף סוף מקשיבים לכם ויש לכם אפשרות להתבטא ולהביע את הרעיונות הנפלאים שלכם. גם חברים ובני משפחה נהנים ממצב רוח טוב כך שאפשר וכדאי לנצל את ההזדמנות לבילוי משותף ולהעמקת האינטימיות. הצהרות ווידויי אהבה, יש לתרגם למונחים מעשיים או בפשטות. עיתוי חלומי לנישואין.

מצבה של מפת הלידה שלכם עלול לעורר בכם רגשי אשמה שהגיע הזמן להיפטר מהם. עליכם להתמקד באהבה ובעניינים הקשורים לחיי חברה. בבית כרגע העניינים יגעים ואתם טוחנים מים. אז עדיף לשים את מרב האנרגיה במקום בו יש לכם סיפוקים ופידבקים מאנשים שמעריכים אתכם. למרות שאתם בטוחים בצדקתכם, כדאי לכם לנסות להיות קצת יותר סלחנים כלפי אחרים.



משהו שאתם מנסים למכור, עלול להכניס אתכם ללחץ של זמן. אל תנסו לחסוך כשמדובר בצורך בפרסום ובשיווק. מכר מציג לראווה את סודותיו האישיים, אך נראה כי בסופו של דבר ייהנו כולם מן המהומה. להפתעתכם, גביע-המזל עובר על גדותיו ומעניק לכם יותר מכפי שתוכלו לאגור. האנרגיה כה מסעירה עד שהיא מעודדת מצבים של מספר נתיבים בעת ובעונה אחת.


חברים קרובים שלא ממש סמכתם עליהם 'מתייצבים' לעזור לכם. אתם מצליחים להתחבר למספר רב של אנשים, מה שמשפר את הפוטנציאל האישי והחברתי שלכם. הפגינו בטחון אך אל תציפו במידע מיותר. אל תתנו לעצמכם להיסחף יותר מידי! בררו את המילים. שתיקה שווה זהב, במיוחד כאשר היא מגיעה במינון הנכון. בשעות הערב האופטימיות בעליה- שמרו על איפוק רגשי.

יום של חיפושים ומחשבות רוחניות. נושאים ברומו של עולם מטרידים את מנוחתכם. אתם מודאגים וקשה לכם להתחבר לצד האופטימי והשמח שלכם. צפויים קשיים ומצב רוח ירוד. יש מי שמחכה לצעד יוזם מצידכם. אנשים שרק אתמול ניסו לשווק את עצמם כרחבי-אופקים, משתדלים כעת להגן על אינטרסים צרים. חוץ מהפקת לקחים, לא תוכלו לעשות דבר. התחום הרומנטי לא בשיאו היום. תאלצו לחכות למועד מתאים יותר.


יש מי שמנסה להעביר אליכם מסר אשר משתמע ממנו כי הוא כל יכול ולכם אין בעצם הרבה מקום להתבטא. המצב הזה אינו מתאים לכם וגם אינו נכון בשום תנאי. יש פתרון והמפתח נמצא בידיים שלכם. אל תחכו לאישורים ולרשות להיות. הפעילו נחישות ואסרטיביות. ההרגשה הטובה תחזור אליכם באופן מיידי. גם אם יהיה מחיר לביטויי העצמאות שלכם – זה בהחלט שווה. זו סיטואציה בה מוטל עליכם להפגין נחישות ועוצמה, ואין מקום למהלכים עדינים המושפעים מעודף טאקט ודיפלומאטיות.

אתם זקוקים לרומן סוער שיסחרר לכם את הראש ויעלה את מפלס ההתרגשות. יתכן ותאלצו להתמודד עם סיום מערכת יחסים שכבר מזמן איבדה את עומקה. האם אתם באמת מוכנים לשלם את המחיר? כדאי שתקדישו את שעות הפנאי שלכם לעיסוקים המושפעים מעולם המיסטיקה ומתורת הנסתר, גם אם אתם ספקניים לגבי נכונותם של תכנים אלה. האינטואיציות שלכם אינן נופלות בטיבן מהגיונם הקר של האחרים.


אתם מגלים הבנה כלפי הסובבים אתכם אולם דיבורים זה לא מספיק. עליכם להוכיח במעשים את הרצינות והנכונות שלכם. מי שאינו נמצא בקשר מוזמן להחליט. עדיף לקחת פסק זמן, לנוח ולחשוב מאשר להעביר מסרים סותרים שרק מעצבנים את כולם. תעזבו את מה שלא מתפתח באופן טבעי. פתאום מתגלה הצד הנועז שלכם וגורם לכם לצאת מגדרכם. תתמסרו להרגשה גם אם לא ממש נראה לכם שתעמדו בלחצים.


יום מתאים לפינוקים מכל הסוגים. זה הזמן להזמין מקום בספא הקרוב ולא לוותר על עיסוי טוב שיחלץ את העצמות ויגרום לכם לרחף. אווירת התקופה מזכירה לכם שיש צורך לחזור לשגרת אכילה נכונה וגם תרגול גופני מתון- יכול להועיל. את עודף המרץ תצליחו לפרוק בקלות בתנועה, הליכה או ריקוד. מומלץ בחום! נראה שאתם נסחפים לבצע דברים רק כדי לזכות בתשומת ליבו של מישהו, עימו יש לכם קשר מעורפל.

אתם זקוקים למרחב ולחופש פעולה אך אתם מרגישים כי יש מי שמנסה להגביל אתכם. היום אתם במצב רוח רומנטי ואתם כמהים לצאת ולפגוש אנשים. עומדות בפניכם מספר אפשרויות וכל מה שעליכם לעשות זה לבחור את המקום שבו תוכלו להשמיע ולא רק להיראות. אתם כמהים לריגושים אך אל תמהרו להיגרר באופן ספונטאני ופזיז אל תוך רומן הרפתקני שיכול להתברר כאשליה.


אתם חשים אהובים ומחוזרים ורמת האנרגיה שלכם גבוהה. כשאתם מצליחים להתחבר למקור הלא שיפוטי שבתוככם, אתם מגלים ים של טוב לב ונתינה. הכי מתאים לכם לבלות את הערב בבית באווירה רומנטית. לפנויים: מפגש חברתי לא המוני יהווה דרך מצוינת לזרום עם אירועי סוף השבוע. הכוכבים מעודדים אתכם להיצמד לעקרונותיכם, גם אם הצד השני עלול להסיק מכך מסקנות מרחיקות לכת.

מאמרים קשורים

Back to top button