הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם עלול לגרום לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות. רצוי שתביעו את דעתכם הנחרצת וגם אם אתם לא בטוחים במה שאתם רוצים, לכו על כיוון מסוים ואל תזוזו לא ימינה ולא שמאלה.


אתם מתנסים במספר בבילויים חדשים, מבטאים את יכולת החשיבה המהירה שלכם ומגלים בכיף מה באמת מתאים לכם. הגיוון מאפשר לכם להשתחרר מתחושת השגרה הלוחצת והשנואה עליכם כול כך. כך אתם מצליחים לשמור על מצב דינאמי של עניין מתמשך במה שאתם עושים. בקיצור ובפשטות, אחלה יום.

אתם מנסים לנקוט עמדה נחרצת כדי להוכיח את היכולות שלכם, ולהראות לכול מי שזלזל בכוחות שלכם בעבר- שיש לכם ראיה כוללת מצד אחד ומפורטת מצד שני, של הדרך לעתיד שלכם. אל תחששו להביע את הדעות הבלתי מתפשרות שלכם בקול רם. אל תמתינו יותר מידי לפני שיהיה מאוחר מידי. מכל מקום, איש לא מזלזל יותר ביכולותיכם.



המסר העיקרי ליום זה הוא הצורך להמשיך ולגלות גמישות בהתאם לשינויים המתרחשים בשטח. הנסיבות קצת מלחיצות ואתם עלולים להרגיש מאוימים אבל למעשה, יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים ולהיווכח שיש יותר מאפשרות אחת. היכולות האינטלקטואליות שלכם בשיאן. זה הזמן המתאים להקשיב או להשמיע לאחרים את הדעות שלכם.


אתם מנסים לוותר על הצורך שלכם בנהנתנות שגורם לכם להיות מעורבים בקשרים עם אנשים שלא ממש מתאימים לכם. בדרך הזאת, מפח הנפש הוא בלתי נמנע וזאת רק שאלה של זמן. עליכם לתרגל שליטה ולהימנע מפעולות שגורמות לכם מאוחר יותר קושי אמיתי להסתכל על עצמכם במראה. במקביל, כדאי לכם לפקוח עין על אדם צבוע ורכלן.

צפויה פגישה מוצלחת מאוד המעוררת התרגשות פנימית. אתם חושבים על מיסוד של קשר או העמקתו על ידי צעד דרסטי. מי שפנוי, מחפש בקדחתנות אחרי אהבה חדשה. יש סיכוי למצוא קשר רומנטי במקום הכי פחות צפוי. אתם עדיין מודאגים בקשר לעתיד. אל תנסו לתכנן יותר מידי רחוק. הדברים יסתדרו. זה יום שופע מזל יותר משכל.


זה הזמן לשבת ולתכנן את דרככם בצורה מסודרת. מה שעד היום זרם לו כאילו מאליו, עלול לגרום לכם לצרות צרורות. הריחוף והחולמניות שלעיתים קרובות אתם מסתתרים מאחוריהם, חייבים להתחלף בגישה מעשית יותר. ברגע שתתחילו תגלו שהשד לא נורא כל כך. מאידך, זו תקופה נפלאה עבור כל מי שממש חשוב לו להיות נאהב.

צפויה נסיעה לקרובי משפחה או חברים. היום הזה יתפתח בצורה חיובית ואתם תיהנו מאוד מתשומת לב הנוכחים שיתעניינו בשלומכם. יהיה מי שיציע לכם הצעה מפתיעה ומעניינת ששווה בדיקה מעמיקה. צפויה לכם שיחה ממושכת עם אנשים שאינם מוכנים לסור מעקרונותיהם, גם לא תמורת הצעות מפתות במיוחד.


צפויה לכם היום חוויה בעלת משמעות רבה, שמהווה בעצם- תמרור אזהרה. עליכם ללמוד להציב גבולות ולא להיגרר בצורה פסיבית אחרי אנשים שמנסים לשלוט בכם פשוט כמשמעו. תדאגו קודם כל לעצמכם ולא לאנשים אחרים שמנסים בין יתר המניפולציות לעורר אצלכם רגשות אשמה. הניחו לדברים לזרום והפסיקו להתפלסף.


מפגש שנראה בהתחלה כבעל פוטנציאל רומנטי- עלול לאכזב. אל תתחילו לתכנן שום דבר לפני שתכירו את הנתונים לעומק. מחשבות על מקום בילוי חדש מגיעות למבוי סתום. לפני שאתם מגיעים למסקנות סופיות כדאי שתבררו כמה שיותר פרטים. יש מי שמוכן לעזור לכם בתנאי שתבקשו, חשוב תהיו בררניים ואל תזדרזו לקבל תמיכה מאנשים שאינם מתאימים.

צפוי לכם יום של החלטות. אתם מחליטים לשנות את דרך הפעולה שלכם לפחות בתחום אחד בחיים. שמרו על החלטיות והתמדה. מותר לכם לבוא בבקשות לגיטימיות לאחרים. אל תוותרו ואל תהססו לדרוש את מה שמגיע לכם. יש לשמור על אנרגיות חיוביות. אם תמשיכו בדרך הזו תחזירו לעצמכם את ההערכה העצמית שאבדה לכם.


הצעות חדשות בתחום הרומנטי עלולות להפיל אתכם בפח. כדאי מאוד שתשגיחו בשבע עיניים לאן אתם הולכים. שומה עליכם לבחון כל הצעה לגופה וגם להתעכב על אישיותם של האנשים הנוגעים בדבר. אם משהו או מישהו נראה לכם טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה כך. יש לסמוך על האינטואיציות אך גם להפעיל את ההיגיון.

מאמרים קשורים

Back to top button