הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס השולט בכם מוצא את עצמו במצבים מאתגרים. התופעה קובעת כי הגיע הזמן שתקדישו יותר זמן לעצמכם ופשוט לא תחשבו על אחרים. וותרו על הרצון לשליטה. צפוי עימות עם בן משפחה שמתכנן נסיעה רחוקה. אתם צריכים להתחזק מצד אחד ולהניח לאחרים לדאוג לעצמכם. בעבודה יש מי שמנסה לנצל את מסירותכם על מנת להפיל עליכם תחומי אחריות שאינם באמת שייכים לכם. גלו אסרטיביות והחלטיות. רק תרוויחו.


יום קשה. הכול קורה בקצב מסחרר ואתם, ששליטה מאוד חשובה לכם, לא עומדים בקצב ומאבדים את תחושת היציבות. כדאי שתשימו לב ותיזהרו מפני איבוד חפצים ומסמכים חשובים. קצר בתקשורת עלול לגרום לתקלות עם בן/ת הזוג. נסו לקצר את היום בעבודה. אם אפשר, לכו הביתה וקחו פסק זמן של מספר שעות מכל פעילות. מחר יגיע יום חדש, טוב יותר. הרקיע מבשר על תקופת לימודים איכותית, מפרה ומרחיבת אופקים.

אתם חייבים לתת הזדמנות גם לאנשים אחרים במשפחה לפעול בצורה ובקצב שנראה להם והדבר קשה לכם מאוד. אתם גם מגלים רגשות של קנאה ורכושנות כלפי מישהו מבני מזלות המים (דגים, עקרב וסרטן), שאין לכם שום זכות לחוש כך כלפיו. הרבה תסכול וכעסים מצטברים אצלכם בבטן. תכל'ס, יום שמלווה בתחושות כלל לא קלות ובנימה של בדידות. יחד עם זה, הרקיע מבשר על הצלחה בכל תחום בו מעורב הממסד.



עיקרון השוויון והצדק חשוב לכם מאוד ואתם מצפים שכול העולם יפעל לפי הערכים שלכם. יש אנשים שאינם חושבים כמוכם ולכן הם יתנגדו לכם באופן עקרוני, כך שחבל על הזמן היקר שלכם כשאתם מנסים לשכנע את ה'לא משוכנעים'. תתעסקו בענייניכם ותו לא. למרות שיהיה מי שינסה לתפוס פיקוד, אל תשתפו פעולה. אל תתנו דין וחשבון למי שאתם לא חייבים ואל תדברו בטון מתנצל.


אתם עסוקים מאוד בלרקום מזימות ותכנון מניפולציות כדי לעורר סימפטיה אצל מי שכבר התעייף מכם. כשזה לא כל כך מצליח -אתם נתקפים כעס עצום ואפילו רחמים עצמיים. הגיע הזמן לקחת אחריות על מה שקורה לכם בחיים ולהפסיק להאשים כולם במר גורלכם. הגיע הזמן לנחות על קרקע המציאות. יחד עם זה, הניחו ליריביכם לחשוב שאתם קטנים וחלשים מכפי שאתם. הובילו אותם אל המלכודת.

האווירה סביבכם רוויה בשמחה ורומנטיקה וכל מה שקשור בתחום זה- מצליח. אדם בן מזל טלה (או קשת), השייך לעבר, יוצר קשר ומתעקש שתפגשו. אל תדחו הצעות שמגיעות כאילו משום מקום- על הסף. הגיע הזמן לעשות סדר בתחום החברתי. יש לכם יותר מידי אנשים שאתם קוראים להם חברים אבל למען האמת אינם עומדים בקריטריונים. מישהו שהיה נדמה כי הוא 'טוחן מים', מציב לכם אולטימאטום. בשוך ההפתעה תצטרכו להחליט אם לחתוך או להמשיך.


עליכם לגלות קצת יותר איפוק ופחות ספונטאניות. אתם מגיבים בתוקפנות כלפי אנשים שאינם ממלאים את הציפיות שלכם וזה מעורר כעסים נגדכם. בעבודה יש לא מעט בעיות ואתם צריכים לגייס את מרב המאמצים כדי להתמודד בשיקול דעת. כיוון חדש ולא צפוי עולה על הפרק. גלו ערנות ותגלו שיש עוד דברים שמצפים לכם בהמשך הדרך.

אתם חווים הקלה של ממש אחרי מספר ימים לא קלים. בן/ת הזוג נכנס לתקופה מאתגרת מבחינה אישית. מגמות חדשות (אך גם עומס רב) מסתמנות בתחום קריירה גם לכם וגם למישהו נוסף במשפחה. במהלך היום תפגשו אנשים מעניינים. יתכן שהבילוי יגלוש לשעות הערב והלילה. אל תהפכו את השגרה לעניין שיש לברך עליו, צאו והשיגו את הרצוי – ואל תתפשרו עם המצוי.


בדרך כלל אתם לא בדיוק ביקורתיים, אבל היום קורה לכם משהו שונה מהרגיל. בעקבות הסערה שמתחוללת בפנים, אתם נתקלים בבעיות בתחום החברתי. קצרים בתקשורת והתפרצויות הם חלק בלתי נפרד מהיום הזה. נסו למצוא זמן לפעילות גופנית כל שהיא, עיסוי מרגיע או יציאה למועדון ריקודים. כל דבר שיאפשר לכם להירגע ולהוציא קצת עצבים החוצה, בצורה לא מזיקה. הרקיע רומז כי הצלחתכם תלך ותגבר ככל שתמהרו להתנער מאנשים המטעינים אתכם באנרגיות שליליות.


יום מלא וגדוש פעילויות. אתם מתרוצצים החל משעות הבוקר ממקום למקום בתחושה שעליכם להספיק כמה שיותר. קשה להתמודד אתכם כשאתם נתקפים באחד ממצבי הרוח ההיפראקטיביים האלה. אז בבקשה, אל תפתחו ציפיות שאחרים יעמדו בקצב שלכם. זה פשוט בלתי אפשרי. ייתכן כי נוצר צורך בטריקת דלת במקום אחד מסוים, ופתיחת דלת אחרת במקום אחר טוב מן הראשון. או בפשטות, לחתוך.

אתם מתכוננים לנסיעה ארוכה ולמפגש חברתי מעניין. האווירה הביתית והזוגית משתפרת. אתם זקוקים למנוחה ועדיף שהיום לא תמהרו לקבל הזמנות לבילוי. נסו ליהנות מכל הלב בלי להפעיל את חוש הביקורת המפותח שלכם. תזרמו עם מה שקורה מסביב. תנו לאחרים ליזום ולהתאמץ למענכם. מה כן לעשות? שום דבר. הרקיע רומז כי הגיע הזמן לחשוף את המשקעים הכעוסים ולהפסיק לטאטא אותם אל מתחת השטיח.


מגיעים אליכם מסרים סותרים ממישהו שיש לכם לגביו שאיפות רומנטיות. השאלה היא לא האם אותו אדם רוצה אתכם או לא, אלא האם אתם מעוניינים להיות בחוסר וודאות. אתגרים זה נחמד אבל לא בתחום הרומנטי, במיוחד אם אתם לא ממש בעלי נטייה למזוכיזם. למה לכם לבחור בן/ת זוג מסוג כזה? כדאי לשמור על הביטחון העצמי והאופטימיות. הרקיע מצביע על צעד אינטליגנטי העשוי לקרב אתכם אל אישיות רמת מעלה ורבת השפעה.

מאמרים קשורים

Back to top button