הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 29.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם חווים חוסר שביעות רצון מהשתלשלות העניינים, למרות שבגדול השגתם את מה שרציתם. בעצם, דרושים לכם אתגרים חדשים בחיים. את הרצון שלכם לברוח מהשגרה לא יפתרו שינויים חיצוניים כמו רכישה של רהיטים או בגדים חדשים. מומלץ לבדוק כיוון של לימודים בתחום שהתעניינתם בו מאוד בעבר. הרקיע מבשר על השפעות, לרוב חיוביות, המגיעות אליכם מחו"ל. זה הזמן להשקיע בזוגיות, בעיקר אם מדובר בבן זוג רגיש ופגיע. אל תקבלו את הדברים כמובנים מאליהם.


סוף סוף יש תוצאות שנראות על פני השטח. אתם בדרך להגשים את המטרות שלכם. המצב הכלכלי בסימן עליה וכמו כן הזוגיות מתפתחת לכיוונים חדשים. העוצמה הפנימית והקסם האישי מסייעים לא מעט בכל התחומים. כדי להקטין את הפערים בין הרצוי למצוי- במקום לסמוך על המזל, יש להשקיע בעבודה קשה ובהתמדה. רק כך תצליחו באמת. הרקיע משדר מסרים נפלאים בכל הנוגע לאהבה טהורה, שותפויות מוצלחות ואהדה מצד עמיתים וממונים.

פיתוח הביטחון העצמי והכרה בכישרונות ובכישורים הפנימיים שלכם, יתרמו לשיפור ההרגשה הרעה שנחתה עליכם כאילו משם מקום וללא כל סיבה 'הגיונית'. הרקיע רומז על צורך בשינוי מהיר, חריף ומהפכני. אתם שמחים להיווכח כי בעיה ששיערתם כי היא כולה שלכם, מתבררת כצרת רבים. יש בזה נחמה כלשהי. מישהו מציג לכם חידות שלא בראש שלכם לפתור אותן. בעצם, אתם לא ממש חייבים לו משהו. נכון?



אתם נוכחים לדעת שעוד יש לכם המון מה ללמוד בכל מה שקשור לעסקים. כישלון בקרב אחד אינו אומר הפסד כולל במלחמה. חשוב לקחת את הדברים בפרופורציה ולהמשיך בכיוון היעדים שהצבתם לעצמכם. כדאי לעבוד על חיזוק הביטחון וההערכה העצמית. עושה רושם שאתם מתגעגעים אל אדם שמבין את הראש שלכם. מצד שני, אם מישהו נוסף מעורב בסיפור, כדאי שתרדו מזה. הרקיע מייצג התפכחות לאחר תקופה של אשליות.


יש לכם הרגשה שלא שמים לב אליכם. חבל גם שאתם נוטים להסתגף וכאילו להעניש את עצמכם. יש מי שמציע לכם עזרה אבל אתם מסרבים באופן אוטומטי. האם אתם מנסים להפגין עצמאות או שאולי אינכם רוצים ליצור תלות באחרים? בכל מקרה, המחיר גדול מידי וחבל. הקלה בהרגשה הכבדה מסתמנת לקראת סוף היום. אדם קרוב מתיידד עם מישהו שאתם חושדים בכוונותיו. אם תתנו להם זמן, הפרשייה תתפרק מאליה. אנרגיה קוסמית רומזת על ישות עליונה השומרת עליכם מכל רע.

יש לכם את הרצון להספיק היום כמה שיותר דברים. הנסיבות אינן מתאימות והזמן אינו בשל. הנמיכו פרופיל וחכו לסוף השבוע. במקום להיות מתוסכלים, קחו את הזמן להתחזק, להתארגן מחדש ולמצוא את הזמן הדרוש לעניינים אישיים שכבר מזמן הזנחתם. תחושת חוסר הנוחות נובעת בגלל ביקורת חיצונית. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להקשיב לקול הפנימי שלכם. אתם עולים על רעיון יוצא דופן, אך הסובבים אתכם מוציאים לכם את הרוח מן המפרשים. גלו אסרטיביות.


היום אתם מצליחים לצאת מחוסר ההחלטיות שלכם ויש לכם הזדמנות להוכיח שכאשר אתם רוצים או צריכים לשנס מותניים ולפעול, אתם מסוגלים לעשות זאת ללא כל בעיה. אתם מצליחים לייעץ לחברים שפונים אליכם לעזרה ובכלל להפוך ל'כוכבים' בתחום החברתי. כל זאת בזכות הרגישות הגבוהה ויכולת ההקשבה. במקביל, אנרגיה קוסמית צופה מצב של פסק-זמן לצורך התבודדות ושיקול מחדש של בעיה מטרידה.

הכישרונות האישיים והיצירתיות מאפשרים לכם לעשות פריצת דרך של ממש. מה שלא ניתן היה לבצע בעבר – פתאום הופך להיות אפשרי. אנשים סביבכם מתרשמים מאוד מהמרץ והיכולת הרטורית. אתם במיטבכם ומצליחים לשכנע. שילוב הנסיבות מאפשר לעסקה רווחית במיוחד להיות ברת ביצוע. הקפידו לא לפספס את ההזדמנות. אנרגיה קוסמית מייצגת את התהילה השמורה לאלה מכם הנוהרים אחר אורות הבמה או עוסקים במקצועות הדורשים ייצוגיות.


למרות השפעות חיצוניות מלחיצות אתם מצליחים לשמור על עקרונות היושר הפנימי שלכם ולהיאבק על מה שאתם מאמינים בו. זאת בהחלט גישה ראויה להערצה וכדאי שתמשיכו בה, אך אל תתלהבו יותר מידי. שימו לב לא לעבור את גבול הטעם הטוב ובשם 'לוחמי החירות' להילחם גם במלחמות שאינן שייכות לכם. אנרגיה קוסמית מבשרת על אור גדול הממתין לכם בסיומה של פרשייה מביכה. תוכלו ללמוד דבר מה חשוב מאדם שאתם סולדים ממנו. כדאי שתתעלמו מאופיו ותתמקדו בתוכן דבריו.


ירידה באנרגיות גורמת לכם לצורך להתאמץ גם בדברים שהיו לכם קלים לביצוע עד לימים האחרונים. נסו לא לקחת את זה כל כך קשה. המצב ישתפר בקרוב. אתם קצת עייפים וזה טבעי למדי אחרי שרשרת האירועים שעברתם לאחרונה. אל תהיו שיפוטיים כלפי עצמכם וגם כלפי אחרים. טיפ: חמלה והתחשבות- לא התחשבנות. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו יש ביכולתכם להגיש עזרה לאלה הזקוקים לכם. נראה שאתם עושים כן ממניעים הומאניים.

צפוי יום משעשע שופע ריגושים והנאות. אתם זוכים בדבר מה שערכו הסמלי עולה על שוויו הכספי. אתם זוכים במידע ששווה לכם כסף. עכשיו תצטרכו לקבוע כיצד לתרגמו למונחים מעשיים. אדם מרתק מעורר בכם נדנדה של רגשות. כדי לקבוע לאן להטות את הכף, התייעצו עם חבר נבון. מישהו מהלל אדם שאינכם מחבבים. הנימוס מחייב אתכם להתעלם או להפטיר מילים לא מחייבות. הלארג'יות שאתם מגלים בונה לכם שם טוב, אך לא ממש תורמת למישור החומרי. אם תרצו, חומר למחשבה.


היום מתחיל בשינוי דרסטי במצב הרוח עקב הזמנה למפגש שקוסם לכם מאוד. אתם מרגישים במרכז והתחושה הזאת עושה לכם טוב על הלב. מצפה לכם הפתעה של ממש במפגש ספונטאני. יום מתאים לבילויים על רקע רומנטי ובכלל. אל תתאמצו יותר מידי. מה שיגיע אליכם- הוא הדבר הנכון. זכרו כי אדם נאור מתמקד אך ורק בנתיב הנכון, תוך ציפייה עיקשת לעיתוי ההולם. בהפוך על הפוך, ככל שאתם מגלים אדישות רבה יותר, כך גדלה התלהבותו של אדם שחושק בחברתכם.

מאמרים קשורים

Back to top button