הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

גרמי הרקיע וכוכבכם מרס, מזרימים אנרגיות מאתגרות אל גזרת מזל טלה: צפוי מצב רוח ירוד. יש לכם אפשרויות רבות לבחור מהן אבל אתם מתקשים להחליט מה באמת אתם רוצים. במיוחד קשה לכם להתפשר. אנשים סביבכם מרגישים מבולבלים ולא מסוגלים לתת מענה לדרישות המעורפלות שלכם. כדי לשנות את המצב עליכם להאמין שאתם יכולים להשיג כול מה שתירצו. היקום מחכה. רק תזמינו, אבל…. תדייקו. לא ככה?


כניסתה של אנרגיה הזויה אל גזרת מזל שור, יוצרת מצב אשר על-פיו אתם שואבים השראה מאנשים לא מתאימים. רעיונות מקוריים נשמעים מלהיבים במיוחד לאנשים יצירתיים, אבל לא בטוח כלל שהם ניתנים ליישום. יש לבחון את ההיבטים הכלכליים והעסקיים הקשורים לעניין זה. המטרה שלכם צריכה לשרת גם אינטרסים של אחרים ולא להיות תלויה באוויר.

יום ידידותי ומעודד. יש לכם אומנם לא מעט התלבטויות אולם הן תיעלמנה במהלך היום. זה יקרה בעקבות מידע חיוני שיגיע אליכם. עזרה תתקבל גם במקומות לא צפויים. אי אפשר תמיד ללכת על בטוח. לפעמים מוכרחים גם לקחת סיכונים ולהמר. לפנויים יש מצב להיכרות עם מישהו חדש. אתם נמשכים תמיד לטיפוסים הלא שגרתיים. ים של ריגושים. הרקיע מבשר על דבר מה הגורם לכם לחגוג ולהתהולל.



יום גדול! נראה כי לקחתם על עצמכם משימה ועכשיו אתם אמורים לפעול וליישם. כל הכבוד. יום זורם ושופע עבור יצורים אוהבי חופש ונטולי מסגרות שכמותכם! צפוי שיפור משמעותי במצב הרוח. תיתכן אכזבה ממישהו קרוב שלא מספר לכם את כל האמת ומסתבך בצרה. הפעילו את האינטואיציה ותנו עצה רק אם תתבקשו. הרקיע מבשר על הצלחה הקשורה בילדים או בזיכרונות העבר.


יום זה מתאפיין בתחושה של שמחת חיים ואופטימיות. אתם מתעוררים לתוך יום מלא אקשן כאשר הכל הולך לכם כפי שתכננתם. היוזמה שלכם תביא פירות של הצלחה. הרגשות הסוערים שלכם, כלפי אדם קרוב שכעסתם עליו, נרגעים ואתם מסוגלים לראות את מה שקורה, באור שונה מאשר בעבר. אם אינכם מודעים לכך, נראה כי גם עסקיכם מושפעים מן המתרחש איתכם בתחום שבינו לבינה: השקיעו בתחום זה, והכול יבוא על מקומו בשלום.

יום בו כדאי לכם לנסות להתנתק מכל ה"רעשים" החיצוניים ולהתמקד בפנימיות. יש לכם הרבה אפשרויות והצעות ועליכם להיות במצב מתאים לקבל החלטות נכונות ושקולות. קחו את הזמן. עשו לבד את פעולת ההתנדבות המוטלת עליכם ואל תנסו לשתף בהתלבטות אנשים אחרים. זכרו כי האמת אינה נחלתם של המשכילים, אלא של אלה אשר השכילו ללמוד מן הניסיון. התחברו עימם, וייטב לכם.


יש לכם עוד הרבה מה ללמוד בקטע של מעשיוּת המתבטאת בהצבת מטרות ודחיית סיפוקים. קחו את הנושא כאתגר אישי ואל תתנו לעצמכם לגלוש למקומות אפלוליים ומוגנים לכאורה, בהם בא לכם להתחבא מהעולם התובעני, להתכרבל ולהירדם. כדי לשרוד את היום יום עליכם להציב מטרות קטנות ברות ביצוע. אחרי כן-תמשיכו הלאה. צפויה הצלחה לצעירים במשפחה.

ברמה העקרונית אתם מתערבים יותר מדי בעניינים של אחרים. קחו את הזמן ואת כושר ההבחנה המעולה שלכם לכיוונים הדרושים כדי להגדיר גבולות. אולי יש לכם כוונות טובות אבל אנשים שמעורבים איתכם לא מרגישים כך בהכרח. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצבים בכלל לא נעימים. פשוט תרפו ותנו לאחרים לנהל את ענייניהם הפרטיים באופן עצמאי. השלווה האמיתית מתחילה בכם, אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.


התרחשויות שונות שאינן תלויות בכם גורמות לכם לחוש קצת אבודים. נראה שיש צורך להגביר את הקצב ולהתקדם הלאה כאילו שום דבר לא עומד בדרככם. מסרים סותרים שאתם מקבלים, רק תורמים לחוסר הבהירות. תעשו את השיקולים שלכם. זו תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים. אל תתרגשו מרכילויות העוסקות בכם. זכרו כי אנשים נוהגים לרכל על מצליחנים, לא על לוזרים.


היום תצטרכו להקדיש את כל תשומת הלב והאנרגיות שלכם- למשפחה. למרות שאתם מרגישים צורך בתשומת לב בעצמכם, הרי שסדר העדיפויות קורא לכם לוותר על הרצונות והצרכים הפרטיים ולטפל במי שנזקק יותר. יום תובעני. מאמץ פנימי וכוחות נפש גדולים ידרשו כדי לעבור מבחנים לא קלים. ייתכן כי ההתגברות על מכשולים תושג באמצעות מרפקים והסרת הכפפות.

אתם מגלים שאופטימיות ואימפולסיביות לא מביאים אתכם לשום מקום רצוי. כדאי לגלות קצת בגרות ולשנות את צורת התגובה האוטומטית שבדרך כלל מביאה אתכם למצבים לא רצויים. אתם מתנהגים בצורה שעלולה לגרום לכם לנזק של ממש. אתם זקוקים למישהו שיזרוק כמה מילים טובות. הקפידו ובחרו באדם המתאים. זה לא הזמן לדברי ביקורת. נראה כי אתם מתפשרים עם אדם שנמאס לכם להתכסח איתו. כל צד מוותר קצת וסוף לסכסוך.


יום לא פשוט בו אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בתוך תסבוכת שלמה שיצרתם במו ידיכם. זהו בזבוז מוחלט של זמן שאותו מוטב לנצל לעשייה. אתם צריכים להפסיק להתייעץ עם כל העולם אלא להתחבר ל'ילד הפנימי' כדי לגלות, לדעת ולהרגיש בדיוק מרבי את המטרות ואת הציפיות. לקול הלב יש את כל התשובות. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.

מאמרים קשורים

Back to top button