הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 30.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום יהיו לכם כמה הזדמנויות לומר את מה שאתם באמת מרגישים, אבל יש מי שטוען נגדכם כי ברגע האחרון 'תשתפנו' ותגישו תשובה מנומסת במקום להטיח את כל האמת בפרצוף. העניין הוא שיש הבדל עצום בין חוסר טאקט וגסות רוח, ובין אמירה כנה ואסרטיבית של דברים שחייבים לצאת לאוויר העולם. כדאי שבפעם הבאה שמזמינים אתכם לדבר- תפתחו את הפה! הרקיע מבשר על מצב יציב וטוב הודות לנדיבות ליבו של גורם חיצוני כלשהו.


הזמנה לאירוע חגיגי מאפשרת לכם לצאת מהשגרה, מה שמגיע, עבורכם, בדיוק בזמן הנכון. נצלו את המומנטום וההזדמנות לאסוף ממספר רב של אנשים, מידע בעניין חשוב שקשור לעבודה. אווירה קלילה מאפשרת לכם לבלות וליהנות מכל הלב. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, אתם מוצאים במהירות אנשי שיחה מעניינים ולא משתעממים אפילו לרגע. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להתנתק מהבלי החומר ולדאות אל הרוחני.

מצב הרוח הפכפך ואתם לא בטוחים במי אפשר לבטוח ובמי לא. שימו לב למי שמסתודד איתכם אך בעצם, מנסה לחלץ מכם מידע. קחו בחשבון כי הוא לא ממש ספוג בכוונות טובות. התחושות שאתם כבר מכירים ושתוקפות אתכם במצבי לחץ, שבות במלוא עוצמתן. אתם זקוקים למנוחה של ממש. כמה שעות של פסק זמן שאתם מנסים לחטוף פה ושם אינן מספיקות. כדאי לכם לבקר חברים שעושים לכם טוב על הנשמה. אנרגיה קוסמית רומזת על יריבים הסמויים מן העין.



יש סביבכם אנשים שמנסים להפעיל אתכם בלי התחשבות ביכולות הנוכחיות. אינכם חייבים סיבה להצדיק את התנהגותכם. פשוט יותר לומר לא ולדחות לזמן אחר את כל המטלות שאחרים מנסים להפיל עליכם. בגדול, אתם מוכרחים ללמוד לקחת כל מה שקורה לכם, פחות ללב. דחוף! אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך לחתוך ולקבל החלטה מהירה בנושא משמעותי. אתם מצליחים לחדור אל סודותיו של אדם קרוב. אם תדונו בהם, לא תאהבו את אשר תמצאו שם.


ירידה של לחצים בתחום הביתי מאפשרת לכם לנשום לרווחה. אתם מתפקדים מצוין בעבודה, משלימים את המטלות הביתיות ועוד נותר לכם שפע של מרץ לצאת לבלות. תזרמו עם זה ותנו ליד הגורל להפתיע אתכם. שפע ואהבה נמצאים ממש מעבר לפינה. רק תנו לזה לקרות! אנרגיה קוסמית מייצגת שפע ופריון ועל-כן היא נחשבת לצללית ברת מזל. צפוי קטע עם אדם שהצלחותיו בחיים הן שם דבר. אם תדלגו על ענייני אגו, תקבלו אצלו טיפ ענק.

ניסיון לחידוש קשר עם מישהו מהעבר, לא עולה יפה ומותיר תחושה של השפלה ואכזבה. חבל על כל רגע שאתם מבזבזים במחשבות על הנושא הזה. השאירו את מה שהיה בזמן עבר ותיהנו מן ההווה. גם לעתיד החברתי שלכם אין מה לדאוג כי אין לכם שליטה על המצב. תקפידו לעשות את הדברים הנכונים: פתיחות ושיתוף פעולה עם חברים. השאר יבוא מעצמו. אנרגיה קוסמית מייצגת שמחה משפחתית אשר תגיע אליכם בעקבות בשורות טובות.


אתם חווים רמות גבוהות של אנרגיה במשך כל היום. יום נחמד במיוחד לטייל עם בן/ת הזוג או עם אנשים חדשים שהכרתם. לפנויים: כדאי להשאיר את כול האופציות פתוחות ולא להתחייב לשום דבר ולאף אחד. הקפידו להעביר מסרים ברורים ביותר למי שצריך. אתם נהנים מתחושת אופטימיות והתחדשות. זכרו כי מהומה מעידה על חוסר בשלות: הניצחון יושג בעזרת התמדה, אך פעולה חפוזה סופה כישלון.

לאחר כמה ימים של מאבק סמוי אתם מרגישים תזוזה המובילה לשביעות רצון. אתם יוזמים בילויים שמעוררים תגובות מעורבות אצל המוזמנים אבל יש מקום להתעקש כדי לא להיכנס למצב שגרה. בתכלס, זה הדבר האחרון שאתם צריכים. פעילות חברתית בחיק הטבע תעשה לכם רק טוב ומי שלא רוצה שלא יבוא. זכרו כי אדם נאור אינו מהסס, אך גם אינו כופה את הקצב – הוא פוסע בדרכו ושומר על ענווה וצניעות.


יש מי שמחזר אחריכם בלהט אבל אתם מציבים דרישות שכמעט ואי אפשר להתמודד איתן. לפחות תהיו במודעות ותיקחו בחשבון שאתם כנראה עדיין לא מוכנים להתחייבות רגשית ולהשקעה שהיא דורשת. אתם נהנים במיוחד מאווירה טובה בבית ובין בני המשפחה. מישהו שדורש תשומת לב אישית ומעריץ אתכם, מעלה לכם את ה'אגו'. זכרו כי כאשר אדם נאור זוכה בהצלחה ובהישגים, הוא נשמר מפני השאננות ונרתע מפני חוסר הגינות כלפי אחרים.


חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית למרות שהסבלנות שלכם לא בשיאה. נושאים של זוגיות עומדים על הפרק, אך מישהו טוען כי אתם פשוט הורסים כל חלקה טובה. תפסיקו להתלבט כל כך הרבה לגבי מה חושבים עליכם אנשים אחרים. גם אם היום אתם בעניין, מחר מותר לכם לשנות את דעתכם. קחו הכול בקלות! זכרו כי אדם נאור שומר על אמת פנימית – הוא יודע כי אם ינהג על-פי אינטרסים של אחרים, עלולים מניעיו להפוך לאנוכיים.

הזמנה לבילוי מאתגר תתקבל היום. למרות לוח זמנים עמוס כדאי להתפנות. למי שיש בן/ת זוג- צפו לשיתוף פעולה. מי שלא נמצא במערכת זוגית- קצת קשה לכם להיות לבד בימים אלה אבל תצליחו להתגבר בעזרת התמדה וגישה חיובית. גלו גמישות בעסקים, גם אם יש צורך לשנות את התוכנית המקורית. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 22 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].


אגרסיות שפורצות מכם כלפי אנשים קרובים מלבות את האש. יום לחוץ למדי הצופן בתוכו פוטנציאל של מריבות וקצרים בתקשורת. גם בעבודה האווירה לא רגועה. זה לא נדמה לכם… יש מי שחותר תחתכם ומתכנן מאבק לא קל. נתחו את המצב, גבשו תוכנית עבודה ותתכוננו לתת את 'תגובת המחץ' במקום הנכון ובזמן הנכון, נצלו הזדמנויות הנקרות בדרככם. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 7 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].

מאמרים קשורים

Back to top button