הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים ונוס ופלוטו, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 8. צפויה הודעה משמחת הקשורה קשר הדוק בענייני כספים. יש שינוי מהותי בהתנהלות הכללית שלכם וזה מעלה את מפלס חשבון הבנק ואת מצב הרוח. את השאפתנות והרצון החזק שלכם להצליח ולחיות ברמה גבוהה, יש לתרגם לעשייה יומיומית ולא לתת לתחושות שליליות, פחדים וחרדות להשתלט. הרקיע מבשר על הצלחה הודות לעוצמתכם האישית. אנרגיה רומנטית מרעננת את שגרת יומכם. במקביל, ייתכן כי אתם ממתינים למישהו שקשור בעברכם.


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים מרקורי ונפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. בשורה טובה עושה לכם את היום. נראה כי הדברים מרנינים יותר מכפי שהעזתם לראות בחלומותיכם. מה שהיה היה. עליכם לפתוח דף חדש. היום אתם עסוקים בעיקר בענייני הבית אך אל תשכחו את עצמכם. לאחר תקופה קצרה של מאמץ תקטפו את הפירות. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעמידה איתנה מול מכשולים. אדם אנוכי מנסה לחלץ מכם מידע שעשוי לעזור לו לקדם את ענייניו. השאלה היא עד כמה בא לכם עליו.

הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הירח וכוכב סטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. כמות גדולה של כאב לב ועוגמת נפש יכולה להיחסך מכם אם רק תשכילו לא להקשיב לדברים שמישהו מנסה להשמיע לכם כמעט בכוח. התרחקו ממצבים של 'ברירת מחדל'. מצאו דרכים חדשות להרחיב את האופקים שלכם. צאו לפגוש אנשים חדשים. יש כול כך הרבה דברים שאתם יכולים לעשות והכול, באמת שהכול תלוי בכם. אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת עקב בצד אגודל.



הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים מרס ואוראנוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 22. התחייבות כספית שלקחתם על עצמכם מלחיצה אתכם. הפעם העניין יגמר בטוב. עזרה תגיע ממקור בלתי צפוי, אולם היזהרו לא לחזור על אותה טעות פעמיים. יש מי שינסה לעורר אצלכם רגשות אשמה- אל תשתפו פעולה, מספיק כבר הענשתם את עצמכם. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בפרגון עצמי וביחסי ציבור טובים שאתם עושים לעצמכם. מישהו מחזר אחריכם אך לכם בא להציב לו גבולות. זה טוב ויפה כל עוד הדברים מתנהלים לשביעות רצונכם.


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הירח וכוכב סטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. אתם לומדים לקח מהתרחשויות יומיומיות. אין טעם להילחם בתחנות רוח. דון קישוט כבר לא באופנה ועדיף להתכופף עם הרוח מאשר להישבר מולה. הלחץ ירד בהדרגה ואתם תמצאו את עצמכם במקום הנכון עבורכם. בדקו אפשרות של לימודים או עבודה בתחום אומנותי. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להזדרז בביצוע מטלות שנטלתם על עצמכם, אך משום מה דחיתם את מימושן. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 8 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].

הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הירח וכוכב סטורן, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 4. קשה לכם להירגע. מסיבה אליה אתם מוזמנים גורמת לכם לנחת רוח למרות שיש לכם קצת רגשי אשמה על ההוצאה המוגזמת. אתם צריכים ללמוד לתת מתנות הגיוניות ולא להרגיש מחויבות להראות לכולם עד כמה אתם נדיבים. זה מצב מגוחך, במיוחד בהתחשב בקשיים הכלכליים שיש לכם כרגע. ובכלל, מה אתם מנסים להוכיח? צפויה אנרגיה קוסמית הנחשבת לנפלאה עבור אלה מכם השואפים לקידום ולתפקידי ניהול.


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים מרקורי ונפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 7. עליכם להשקיע במראה ובהופעה. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות וחבל שאינכם מיישמים זאת למרות שהבטחתם לעצמכם אלף פעם שתעשו מה שצריך. הקפידו על תזונה נכונה ופעילות גופנית. התירוצים לא עוזרים לאף אחד! ברגע שההחלטה תבשיל תמצאו את כתובת הנכונה. זה לא כל כך מסובך כפי שזה נראה לכם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב ממוזל ומוצלח מכל היבט שהוא. מזל יותר משכל. אין צורך לתכנן אלא לזרום עם מה שיש.

הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של השמש וכוכב יופיטר, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 6. אתם מרגישים היום רגועים במיוחד. אווירת החופש מגיעה ממש בזמן. יש לכם מה להציע ואתם פתוחים גם להצעות מבני המין השני. תיתקלו בלא מעט הזדמנויות רומנטיות במסגרת קבוצה של אנשים בעלי עניין משותף. גם אם יש לכם פה ושם מחשבות בעניינים דחופים שעומדים על הפרק, מוטב לדחותן ביום יומיים. זכרו כי אדם נאור מסייע לחלשים ונוהג באבירות, בדרך זו הוא מושך אליו כבוד ותהילה.


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים פלוטו ואוראנוס, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 22. יופי של יום. אתם מתפעלים מהכישורים החברתיים ומהעוצמה שאתם מפגינים היום. השראה להמשך הדרך? יכול להיות. זה רק מוכיח שכאשר אתם בוררים את האנשים המתאימים ועומדים על עקרונותיכם, הכול מסתדר כמו שצריך. יחסי גומלין עם בן/ת הזוג מקבלים כיוון מפתיע לחיוב. זכרו כי אדם נאור אינו חושש להיאבק או להתחרות באחרים, אך תמיד ינהג בהם בכבוד.


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים יופיטר ונפטון, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 7. זה יום בו אתם נכנסים למצב רוח פילוסופי במקצת ומתלבטים לגבי האחריות שלכם בקשרים רומנטיים. כדאי לבחון מה אתם תורמים ומה גורם לצד השני לחרוק שיניים. זה גם יום מתאים לשיחות נפש. נסו לאזן בין הצרכים שלכם לבין מה שמצפים מכם, בלי לוותר על עקרונות ושאיפות אישיות. זכרו כי כאשר אדם נאור חווה תקופה טובה, הוא נשמר לא פחות מאשר בעת סכנה. הוא יודע כי האושר עלול להפוך לשאננות מכשילה.

הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של הכוכבים סטורן ומרס, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 9. יום של התחברות למקורות הידע. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קירבה ואינטימיות עם בן/ת המין השני. שיתוף פעולה עסקי מעניין מתחיל להתפתח עם בן מזל תאומים. אל תעסיקו את עצמכם בדאגות מיותרות. תלמדו לשמוח במה שקורה לכם ותתמקדו בצד החיובי. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 4 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].


הרקיע משלב בין האנרגיות שלכם לבין אלו של השמש וכוכב מרקורי, ומעורר תנודות נומרולוגיות הלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 5. עניינים שקשורים לבית מעסיקים אתכם במשך חלק גדול מהיום. בני משפחה צעירים דורשים תשומת לב. אתם מרגישים כאילו כל העולם מעביר עליכם ביקורת. המשימה צריכה להיות להשתחרר מתחושות אלה כיוון שאין להם אחיזה של ממש במציאות. את הכעסים תצטרכו ללמוד לתעל ולפרק בדרכים אחרות מלבד להאשים אחרים. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].

מאמרים קשורים

Back to top button