הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם קושי לתפקד וזה בגלל הנטייה שלכם לרחף ואפילו קצת להתנתק מדרישות המציאות. היום תחושו שהלחצים הנפשיים מתגברים כתוצאה מלחץ שבא מבחוץ. פתרון חלקי של בעיות מסוג זה המשפיעות על כל תחומי החיים, נעוץ בפיתוח היכולת שלכם לתקשר עם בני משפחה או כל מי שנוגע לעניין כזה או אחר. כדאי לקבוע לוח זמנים מדויק. הרקיע מעודד אתכם להפעיל מרפקים ולהסיר את הכפפות.


נסיעה למקום יוקרתי והשתתפות בפעילות שלא ממש הלהבתם ממנה, הופכת במהלך היום לחוויה בלתי רגילה. בכלל, זהו יום טוב מבחינה חברתית. אם אתם מורידים ולו באופן חלקי את הביקורתיות והשיפוטיות המפותחות אצלכם יתר על המידה, הדברים מסתדרים בכלל לא רע. אווירה נעימה בעבודה. שיפור משמעותי ביחסים עם בן מזל בתולה. הרקיע מייצג מצבים שקטים, שלווים, זורמים, רגועים ובתלם.

אתם נרתמים לפרויקט משותף לכל בני המשפחה ומרגישים שייכות ותמיכה גם ממי שלא ציפיתם. התנהגו באיפוק ואל תחשבו ששעה יפה של קירבה מאפשרת לכם לומר את כל מה שאתם מרגישים ורוצים לבצע, במיוחד כאשר זה בא על חשבונם של אחרים. האווירה חיובית מתאימה להעלאת נושאים לדיון והצעה להחלטות משותפות. אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת כתוצאה מנאמנות למסורת ולמורשת המשפחתית.



היכולת להחצין את רגשותיכם יכולה רק לתרום לכם בשלב זה. כל עוד אתם מנסים לעשות רושם כאילו כלום לא איכפת לכם, אתם רק מצליחים להרגיז אנשים קרובים אליכם. שתפו את מי שצריך לדעת מה קורה אצלכם. לגבי האחרים אתם יכולים לשמור על מסתורין כמה שאתם רוצים. אנרגיה קוסמית רומזת על סיוע כספי ממקור לא צפוי. יש מי שמודה לכם על כי סייעתם לו ליצור שינוי משמעותי בחייו. למען האמת, לא ממש התכוונת שכך יקרה.


מוטב שתלמדו להשקיע את אותן כמויות זמן וכוח שאתם משקיעים בזוגיות- בתחום הכלכלי. יש ירידה מסוימת באנרגיה וזאת בזמן שאתם יודעים שכל יום שעובר הוא חשוב מאוד. תהיו ערניים ותכננו טקטיקה שתוביל אתכם רק בכיוון אפשרי אחד- למעלה. הקפידו על כל פרט ופרט שיכול לסייע לכם לבסס את מעמדכם בעבודה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צריך לחשוף שיניים כלפי אדם אשר העניק פירוש שגוי לטאקט ולעדינות שגיליתם כלפיו.

יום של עיכובים. רצוי לעשות מאמץ ולא לתת לעצמכם ליפול לתוך המלכודת של חולשה וחוסר אונים. למרות שיש אי אלו קשיים, אתם בהחלט מסוגלים להתמודד ולהתגבר. אתם מרגישים נוח למדי במצב העניינים הקיים ונדרש מאמץ מוגבר כדי לשנות סדרי עולם. הכול אפשרי. עניין של החלטה בלבד. אנרגיה קוסמית מייצגת מצבים אשר לפיהם תצטרכו לשמור בסוד פעולות כלשהן שאתם מבצעים כעת.


קונפליקט עם אדם אשר בשמו מופיעה האות ח' מסתיים בניצחון אישי שלכם. אם הייתם חושבים על תוצאות מעשיכם מראש, הייתם חוסכים לעצמכם ולאחרים עוגמת נפש מיותרת. מומלץ להפיק לקחים. תורידו קצת מרמת הספונטאניות, אל תתביישו לשאול שאלות ותתעקשו לקבל תשובות מלאות. אנרגיה קוסמית מבשרת טובות עבור אלה מכם השרויים עתה בעסקי נדל"ן או העתקת דירה.

אתם עסוקים בעבודה מעל ומעבר. יתכנו עימותים או קשיים בפרויקט מסוים. אתם מתעניינים בלימודים בתחום שנראה רחוק מהנושאים שאתם עוסקים בהם ביום יום. אפשרות של קשר משמעותי מתחילה להיות ריאלית יותר. לא הולך לכם בקלות בהתחלה אך לאחר תקופת מעבר קצרצרה, המזל מאיר פנים. אנרגיה קוסמית מעודדת אתכם להעניק יחס טוב גם ליריביכם ולהתפייס איתם עוד לפני שחציתם את הקו שאין ממנו חזרה.


דחייה עד לרגע האחרון של מחויבויות חשובות עלולה לגרום לכם לאי נעימות. הסדירו את כל ענייני הכספים ותדאגו שהניירת שלכם מסודרת. במידה ואתם מתקשים – בקשו עזרה מחברים. מישהו שהייתם איתו בקשר רומנטי בעבר מרגיש כלפיכם מרירות. סגרו מעגלים ואם יש צורך להתנצל עשו זאת ללא דיחוי. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם נסיעת תענוגות, כמו גם בשורות טובות מיקיריכם השוהים במרחקים.


היום צפוי שיפור משמעותי בתקשורת שלכם עם הסובבים אתכם. ככה, כאילו פתאום, הערפל נעלם והעניינים שהיו תקועים-מסתדרים. השאפתנות וההתמדה שאתם מגלים ירשימו אנשים שעד כה לא היו בטוחים ברצינות כוונותיכם. בתחום האישי והרגשי, גם כן, יש לכם מה לחדש לאנשים קרובים אליכם. אל תהססו! אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו יש להסיר את הכפפות ולסגור חשבון עם אנשים שהטרידו את שלוותכם. היו חזקים ועימדו על עקרונותיכם.

אין צורך ללכת עם כל דבר עד הסוף. השאירו מעט מקום למסתורין, במיוחד ביחסים האישיים שלכם. מטר השאלות שאתם שולחים לאנשים קרובים לכם מתפרש כחקירה נוקבת ומעורר תרעומת. יום שמתחיל בסימן שלווה ועלול להפוך בקלות לסוער במיוחד. תחסכו לעצמכם את עוגמת הנפש המיותרת. גלו איפוק ואמונה בקיים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם עומדים ליהנות מפרותיה של השקעה כלשהי שבוצעה בעבר.


מחויבויות משפחתיות גוזלות את מרבית שעות היום. משום מה אתם מרגישים חוסר שביעות רצון וניתן אפילו לומר משהו שמתקרב לתחושת מועקה. גם בתוך שלל האירועים אתם יכולים למצוא פינה קטנה המתאימה לכם. אל תחסכו במאמצים ותפגינו נדיבות במיוחד ברגשות. זכרו כי כאשר אדם נאור מזין את עצמו ואת האחרים, הוא נשמר ומבחין בין הטהור והמרומם לבין חסר התועלת. כאשר מדובר בקשרי עבודה, הרי שלפחות היום כדאי לכם לשמור על יחסים קורקטיים. לא יותר, לא פחות.

מאמרים קשורים

Back to top button