הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הניחו ליום הזה לזרום בכיף. אין צורך שתטרידו את עצמכם בבעיות שממילא אינן תלויות בכם. פגישה שהתקיימה לפני יומיים עשויה לשנות את תכניותיכם להיום. הקטע הזה ישפיע על הנתיב הרומנטי. זיכרונות העבר גורמים לכם לחשוד גם במי שאין לו כוונות זדון. כדאי שתשקלו כל מקרה לגופו, אל תכלילו. מישהו מבקש מכם הבהרות בנוגע לתוכניות שבכוונתכם להוציא אל הפועל בעוד כחודש ימים. נסו לא להתחייב.


כדאי להקפיד על נושא ההוצאות ולא להיגרר אחרי חברים שמנסים לפתות אתכם לבילוי יוצא דופן ויקר. אתם לא צריכים לנסות להרשים אף אחד. הרצון שלכם להיות חלק מהחבורה מובן וברור אבל אסור שיבוא על חשבון הכיס המשפחתי המשותף. לפנויים- במהלך סוף השבוע, צפויה הרפתקה חלומית בתחום הרומנטי. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.

בתחום האישי אתם מגיעים למצב תקוע, שנראה כאילו דורש פתרון מיידי. שיחה עם אדם שלא ראיתם מזמן, מאפשרת לכם לתפוס את הדברים בפרספקטיבה הנכונה ולא להילחץ יותר מידי. צעד מפתיע ובלתי מוסבר גורם לכמה אנשים סביבכם לשוק גמור. הקשיים שאתם חשים יתפוגגו בקרוב. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בעצתו של אדם מבוגר ומלא בניסיון חיים.



אתם נהנים מפופולאריות ומקבלים הרבה חיזוקים ומחמאות מהסובבים אתכם. המצב משביע את רצונכם ואתם חשים מנצחים ומצליחים. גם כל מי שקרוב אליכם מרגיש את ניחוח ההישגיות. יהיה מי שלא יפרגן לכם וינסה לעורר שדים מרבצם על ידי מניפולציות. היו זהירים וגלו ערנות לנעשה בסביבה. זה עיתוי מוצלח להשתחרר מקשרים שמעיקים עליכם. דלתות חדשות תפתחנה כאשר ישנות תסגרנה.


שינוי תדמית הוא דבר שאתם כמהים לו בימים אלה. בא לכם פשוט להיות מישהו אחר. מלבד ההשלכות החיצוניות, יש כאן גם אספקטים פנימיים רציניים שכדאי להתייחס אליהם בכובד הראש הראוי. עם זאת, שינוי 'קוסמטי' לא יפתור את הבעיות הבוערות שעומדות על הפרק. החזירו לעצמכם את השליטה על מה שקורה לכם. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אין הצדקה לקיצוניות מכל סוג שהוא. להיפך, רק איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.

אתם מצליחים לפעול בקלילות יחסית ובאופטימיות, מה שמשפר ללא היכר את יחס הסביבה אליכם. מהלך שקשור לכספים לא עולה יפה אך אתם מוצאים את הדרך להיחלץ מהסבך. אתם שלמים עם עצמכם, עד כמה שאפשר במצב ובעתיד לא לגמרי ברור. המשיכו לפעול תוך לקיחת סיכונים מחושבים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו צפויה לכם מתנה אשר מקדימה את זמנה או תשורה משמעותית שכלל לא ציפיתם לה.


אל תמתחו את החבל יותר מדיי, כי אתם עלולים להרוס משהו טוב. בן/ת מזל דגים כועס עליכם. נסו בעדינות לברר את הסיבה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו עליכם ליהנות מן הקיים מבלי לתת את דעתכם על הצפוי לכם בעתיד. אדם שעזרתם לו מפקיד בידיכם מידע שחוסך לכם כסף. במקביל, הוא מבקש כי תשמרו את הדברים בסוד. אתם עלולים להיקלע לבלגאן חברתי שכלל לא נוגע לכם. הקפידו לשמור על ניטראליות ושבו על הגדר.

יום של חוסר מנוחה. נראה שהמשפחתיות של הימים האחרונים, כבר קצת נמאסה עליכם ואתם זקוקים לפסק זמן. אי אפשר להתעלם מהקושי שיוצר אירוח מתמשך וקירבה, גם עם אנשים שאתם באמת אוהבים. שימו גבולות ותנו את מקום הכבוד המגיע גם לעצמכם ולחיים הפרטיים שלכם. זכרו כי אדם נאור אינו חושש להתייצב בראש ולהנהיג את הסובבים אותו, אך לשם כך הוא צריך להציג מטרה המשותפת לו ולהם.


יחסי זוגיות יכולים להתפתח רק במקום בו יש תקשורת מלאה וכנה. המתח שאתם מרגישים, נוצר בגלל הרבה ענייני לא סגורים. במקום לשתוק ולאכול את הלב, הגיע הזמן לפתוח את הפה. אדם אשר בשמו מופיעה האות מם מנסה לנצל אתכם. אל תשתפו פעולה ואל תתנו לאחרים יותר ממה שאתם מוכנים לתת באמת, בלב נקי. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספרים 2 או 8.


אתם מתאכזבים מאירוע בו אתם משתתפים. שיבושים נוספים עלולים להתרחש היום. אתם צריכים להתעלם ממה שקורה מסביב ולנסות להתקדם הלאה לקראת המטרות שהצבתם לעצמכם. כדאי שתתחילו בארגון הזמן הפנוי שלכם. הגישה שלכם נכונה. תתמידו! מגיע לכם להצליח וזה עומד לקרות. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספרים 3 או 9.

זהו יום של החלטות חשובות. אל תהססו יותר מידי לומר את מה שהחלטתם. ממילא, במצב החדש שנוצר, דחייה רק מחריפה את הסיטואציה. חבל על כל רגע- תתמקדו ותבצעו. כושר הביצוע והארגון שלכם יסייע להביא לידי יישום מה שנראה לאחרים כבלתי אפשרי. לא כדאי להקשיב לעצות של אחרים. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 3 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].


אנשים שמשעמם להם, מחפשים סיבות להיעלב. צפויים ויכוחים בנוסח של מי-אמר-למי-ולמה. משהו שאתם מעניקים בנדיבות, גורם למישהו להעריץ אתכם. אין צורך לצאת מגדרכם, היו טבעיים. אתם פוגשים אדם שנפרדתם ממנו בגלל חילוקי דעות. הזמן עשה את שלו ונראה כי נשכחו הטינות. אתם משתדלים לעשות למען מישהו שלא מוכן לעשות למען עצמו. אל תפסיקו, גם אם הוא לא משתף פעולה.

מאמרים קשורים

Back to top button