הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מוזמנים לאירוע רב משתתפים ופוגשים שם מישהו שלא בדיוק הייתם בוחרים להיות החבר הכי טוב שלכם. יש לכם הזדמנות של ממש לשנות את הרושם הישן ולראות דברים באור שונה. זה יום מתאים להרחיב את המעגל החברתי ולבדוק מי מבין האנשים שאתם מכירים יכול לעזור לכם גם בשאר התחומים. כדאי שתשימו לב לבני מזל שור! יש על מה לדבר! הרקיע מעביר מסר של הצלחה כבירה בתחומי אהבה ורוחניות.


תחושת חוסר השליטה היא תוצאה של אי סדר. הגיע הזמן לארגון מחודש של סדר עדיפויות. היום הכול מתבלגן. התחום האישי אינטימי הוא המקום הראשון להתחיל בו. לעניין הזה יש השלכות גם בתחום החברתי. יתכנו עימותים עם מישהו קרוב שיאשים אתכם בנזקים שנגרמו בגלל פיזור הדעת. כדאי להתחבר למקום פנימי של ריכוז ומיקוד. הרקיע מבטיח כבוד, תהילה ומעמד חברתי איתן.

אל תעמיסו על עצמכם יותר מידי. לחצים ומתח מהווים עבורכם גורם סיכון למרות שאינכם מודעים לאפשרות זאת. התנהגות מתחשבת תניב תוצאות טובות בחברתי וכן במשפחה. תכנון נסיעה שאתם רוצים בה עד מאוד, דורש את מלוא תשומת הלב. יש מי שמתנגד לתוכניות שלכם. כדאי שתמצאו את הדרך להשיג את מה שאתם רוצים בדרך יצירתית ולא לוחמנית. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם צריכים ללבן מחלוקות עם יריביכם ולהגיע עימם לפשרה כלשהי.



פרשייה שאתם מעורבים בה נמצאת במצב עדין. תנו את הדעת על כך והשתדלו להימנע מעימותים. הזנחה שאתם אחראים לה מביאה למצב לא נעים. עליכם להתמודד עם מה שקורה באומץ וביושר. כדאי לפתוח את העניין רגע לפני שהכול נוחת עליכם. עזרה של איש מקצוע היא אופציה שלא תוכלו להימנע ממנה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב אשר לפיו אתם זקוקים ליד מכוונת בתחום עיסוק שרק לאחרונה התוודעתם אליו.


אתם מרחמים על אדם כלשהו שנקלע למועקה ומקדישים את מרבית זמנכם כדי לתמוך ולעזור. קחו בחשבון שיש מי שמנצלים את הרגישות הגבוהה שלכם לטובתם. דאגו לאזן בין הצורך לסייע לאחרים ובין הצרכים האישיים שלכם. לא שעליכם לנהל פנקסנות אבל הדדיות חשובה, במיוחד במקרה זה. אנרגיה קוסמית מייצגת מצבים טובים וחמימים בתחום האנשים אשר יקרים לליבכם. תיתכן אף הרחבת המשפחה.

נראה כי רבים מכם מתכננים נסיעה ומרבים להתרגש מהחופשה הצפויה. בן משפחה מתרכך כלפיכם. כדאי שתנהגו בעדינות ובטקט כדי לא לאבד את היתרון היחסי שהשגתם. הימנעו ממאבק כוחות שלא רק שאינו תורם לכם אלא אף מקלקל. השתדלו למצוא זמן למנוחה ולבילוי אינטימי שקט. זכרו כי אדם נאור יודע כי השגרה משבשת את הדעת, על כן הוא אינו חושש משינויים ותהפוכות.


שמרו על הפרטיות ואל תספרו לכל מי שמוכן לשמוע את הבעיות האישיות שלכם. העניין הזה בדיוק הוא נקודת תרופה אצלכם. נורא בא לכם לספר לאחרים מה קורה אצלכם וכמה אתם צודקים. זאת סיטואציה שעלולה להפוך לחרב פיפיות. כדאי להיות יותר סלקטיביים. התלבטויות בעניינים רגישים דורשות חשיבה מעמיקה- לבד. זכרו כי אדם נאור בוחר מטרה ללכת אליה, בדרך זו הוא לומד להבחין מהו טוב ומהו רע. כל אשר מקדמו אל המטרה, הוא טוב – וכל אשר מרחיק אותו ממנה, הוא רע.

למרות היום החופשי, אתם מתכננים להוציא סכום כסף לא מבוטל על רכישה גדולה. כדאי לבדוק לפני שתתחייבו את מידת הנחיצות והדחיפות. מלבד אינטואיציה מומלץ להפעיל גם שיקול דעת. יכולת המיקוד שלכם עולה. תבחרו מה לעשות ומתי על פי המצב בשטח. כדאי לפתח יותר אמון לאנשים קרובים, להקשיב אך בסופו של דבר לעשות את מה שנראה לכם נכון. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 6 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].


מאמץ גדול שאתם מפעילים בכיוון של יוזמה חברתית לא עולה יפה. חבר/ה קרוב פוגע בכם רגשית בגלל סירוב להעביר מידע חיוני, ואתם שוקלים לנתק את הקשר. העניין יצא מכלל פרופורציה ולמרות שעל פניו, אתם צודקים, לא כדאי לנקוט בצעדים פזיזים. חכו ותראו לאן מתפתחים העניינים. יש באירוע משהו סימבולי שעליכם ללמוד ממנו ולהסיק מסקנות. במקום לנסות להוכיח לטיפוס צבוע כי הוא אכן כזה, כדאי שתשקיעו את האנרגיות שלכם במי שניצב לצידכם.


חוסר מוטיבציה מאפיין יום זה. קשה לכם להודות בטעויות. התסכולים שלכם ממש מיותרים. אפשר להשיג בקלות את מה שאתם רוצים, אך בדרכים נעימות ולא בתוקפנות כפי שאתם מנסים. הכישלון ותחושת ההחמצה אינם פועל יוצא הכרחי מהמצבים אליהם אתם נקלעים. הבעיה נעוצה בגישה. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 5 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].

בא לכם להתרחק מכולם ופשוט להסתגר… אין לכם אפשרות לבצע זאת ולכן מצב הרוח לא בשיאו. הפערים בין המצוי לרצוי מתסכלים. תצטרכו להצטייד במידה גדושה של סבלנות כדי לעבור את היום הזה. דווקא בשעת משבר תגלו מי החברים האמיתיים שלכם. יש לכם כעת הזדמנות לקדם את התחום הזוגי. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 2 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].


יום טוב לקבלת החלטות. זו אנרגיה מתאימה לשיחות רוחניות. שינוי שייחלתם לו מזה זמן רב, סוף סוף מגיע לכלל ביצוע. בתחום הזוגי צפויות התפתחויות חיוביות אולם תצטרכו לצאת מאזורי הנוחות שלכם ולעשות קצת יותר מאמצים. הנטייה לתת לאחרים 'להתבשל במיץ של עצמכם'-לא פועלת לטובתכם. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 11.

מאמרים קשורים

Back to top button