הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס השולט בכם שוהה כרגע בגזרת שמיים בעלת אנרגיות מחשמלות. לא פלא שצפוי לכם יום מתעתע. יש לכם הרגשה מוזרה שהדברים לא כפי שהם נראים. זה משהו שקשה להגדיר בצורה ממשית אך ברור שמישהו קרוב לכם מסתיר משהו שחשוב מאוד. שתדעו. אווירת החשאיות והמסתורין לא עושה לכם טוב. תחושת הבדידות שלכם רק מתעצמת. תוכלו לצאת מהבוץ על ידי עימות ושיחה ישירה. לא נעים- אך עדיף מחוסר הוודאות.


כוכב ונוס השולט בכם, חש עצמו "בודד" לעומת מצבם של שאר גרמי השמיים. מילה רודפת מילה ואתם מוצאים את עצמכם על עץ גבוה שקשה לרדת ממנו. כדאי מאוד ללמוד לקח מהמצב. זה חוזר על עצמו יותר מידי פעמים בשנה אחרונה. הסבלנות של מישהו עומדת לפקוע. צפוי וויכוח עם אדם שאין סיכוי לשכנע אותו. לא שהוא צודק, אלא בינו לבינה עומדים עניינים של אגו.

ההיבטים שנוצרו בין גרמי השמיים לבין כוכב מרקורי השולט בכם, מרעיפים עליכם עדינות ותחושות התחשבות שלא הכרתם בעצמכם. יש לכם הרגשה שעליכם להסתובב על קצות האצבעות כדי לא להרגיז את העולם ואחותו. התחושה מעצבנת במיוחד לאור העובדה שגם ככה נראה שמנצלים את טוב ליבכם יתר על המידה. היום קשה לכם להתמודד עם השינויים ועם האטימות. יש לנסות ולגלות את מקור הבעיה ולא להסתפק ב'טיוח' חיצוני.



ייתכן כי חלק מן התוכניות שלכם משתבש היום. הסיבה היא עומס רב מידי. בעיות חדשות ולא צפויות צצות בזוגיות. כדאי לבדוק האם אתם רואים את הצד השני בצורה מציאותית או מפנטזים. אתם מייחסים לקשר הרומנטי אלמנטים שאינם קיימים במציאות. אין טעם ללחוץ או לקבל החלטות בנושא. גם אין טעם לשיחות נפש! תנו למעשים להכתיב לכם מה לעשות. הרקיע רומז על כיווני חיים פיקנטיים ו…חושניים.


נמאס לכם להיות מנומסים ומאופקים ובא לכם להשתולל ולמצות את החיים. בדרך כלל די קשה לכם להשתחרר לגמרי ולא להתחשב במה שאחרים חושבים עליכם. היום תרגישו לא מרוכזים וההספק שלכם בעבודה לא יהיה גבוה במיוחד. לכן מומלץ לקצר את התהליך וללכת הביתה מוקדם ככל האפשר. בילוי בשעות הערב עם חברים מתאימים יספק הנאה צרופה. הרקיע צופה אפשרות של שגשוג בענייני נכסים, נדל"ן וחקלאות.

יום אינטנסיבי למדי. אתם עסוקים באירוח. השתדלו להשאיר לעצמכם מרווח נשימה כדי לא להתרוקן לגמרי מאנרגיות. קבלו את כל מה שמגיע אליכם בשלווה ומתוך ריחוק מסוים. יש סביבכם לא מעט אנשים שאינם מתחשבים בכם כלל. לא נמאס לכם קצת מהעניין הזה? אתם נחמדים כלפי אדם שהתחיל להעיק עליכם. אם הוא הפך למעמסה, ייתכן שכדאי לכם לשקול שינוי כלשהו. צפויה התקדמות במיזם חשוב.


לא חשבתם יותר מידי וקפצתם למים… הרעיון של להיות מאוהבים קוסם לכם וגם תורם לאגו הפצוע. נראה כאילו פחות חשוב מי האובייקט מאשר ה"אקשן". תיזהרו קצת. קחו את הכול בקצב קצת יותר איטי ובחשדנות שנחוצה הפעם מאוד. אל תאמינו לכל דבר שאומרים לכם אנשים בעלי אינטרסים. אתם חייבים להגן על עצמכם כדי שלא תמצאו את עצמכם במלכוד. זה הזמן להוציא אל הפועל את שאיפותיכם הלא-מוגשמות.

יעדים שונים שנראו לכם עד היום ברי השגה, נראים פתאום רחוקים יותר ויותר. המעצורים והעכבות שאתם חשים גורמים לכם להפסיק את התנועה והפעילות המבורכת בכיוונים חיוביים. הרגישות שלכם מוגזמת ועל זה בדיוק אתם צריכים לעבוד, הימנעו מפרשנויות שליליות. רעיון עסקי עשוי לקרום עור וגידים, אך לפני הכול כדאי שתבדקו את הדברים על בסיס של כדאיות כלכלית.


סיבות המסתתרות מתחת לפני השטח, גורמות לעיכובים ובעיות בעבודה. היום התקשורת ביניכם ובין חברים לעבודה, לוקה בחסר. השתלחות וויכוחים מילוליים עלולים לפרוץ ללא אזהרה מוקדמת ולהגיע לטונים גבוהים ומיותרים לחלוטין. ממילא תצטרכו למצוא דרך לשמור על "סטאטוס קוו" וחבל יהיה לעשות זאת תחת לחץ ובאווירה עוינת. נראה כי מישהו מנסה למרוח אתכם בעניין עקרוני. מצד שני, הוא כה מתיש עד שבא לכם לוותר לו.


אתם בהתלבטות קשה. התמודדות עם בן/ת משפחה מבלבלת אתכם מאוד ואינכם בטוחים באיזה גישה לנקוט. שיחת טלפון מחבר/ת וותיק, גורמת לכם לעוגמת נפש רבה. בעבודה המצב לא יציב, מה שרק גורם לכם לדאוג עוד יותר. יום לא נעים במיוחד. שמרו על קור רוח ותזכירו לעצמכם שאתם נמצאים בתהליך של שינוי. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מנהיגות, כריזמה, דרמטיות, ייצוגיות, כוחנות, שלטון ושררה.

יום באווירת שובבות. זה הדבר הכי בולט אצלכם היום. בא לכם לצאת מהמוסכמות הכובלות ולעשות משהו שונה מהרגיל. הכישורים היצירתיים יעזרו לכם לעשות זאת. תעזבו את ההיגיון בצד, ליום אחד, ותעשו רק מה שבא לכם. לפני שתבינו מה קורה יהיו סביבכם לא מעט שותפים ל'דבר עבירה'. הניחו למזל הטוב לומר את דברו, נראה שהוא מגשים עבורכם חלום הרפתקני.


יום קצת עצבני שמתבטא בפתיל קצר במיוחד ובהתפרצויות תכופות. כמעט כל מה שקורה מסביב 'מעלה לכם את הסעיף' וכל מי שמוציא מילה מיותרת, גורם לכם ל'קריזה'. אתם ממש חסרי שקט, בלשון המעטה, ורצוי להתרחק מחברים או בני משפחה. אתם עלולים להסתבך בעימותים שיגרמו לעוגמת נפש מיותרת ויהיה קשה לצאת מהם. אנרגיה קוסמית מסמלת אושר גדול ועולם פנימי עשיר שאינו זקוק לגירויים מבחוץ.

מאמרים קשורים

Back to top button