הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 7.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכבכם מארס מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים מרקורי ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 5 ו – 22. אותו כוכב מרס השולט בכם, סופג אנרגיות צוהלות הישר מיסוד האש. זהו יום בסימן רומנטיקה. נושא הרגשות והאינטימיות מעסיק אתכם עד מעל הראש. אינכם מסוגלים להתרכז בשום דבר אחר מלבד החיים האישיים שלכם שכרגע לא מתנהלים לפי רצונכם. האובססיה שתקפה אתכם דוחפת אתכם לצאת ולמצוא בכוח משהו שקיים רק בפנטזיות. כדי להצליח אתם זקוקים לשותף המשלים אתכם בתכונותיו. מצד שני, נראה כי יש לכם זיכרונות כאובים בנושא.


כוכבכם ונוס מנהל דו-שיח קוסמי עם הירח ועם כוכב פלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. מי שהיה נדמה לכם שהוא פרטנר אמיתי- מאכזב. אתם ממש לא אוהבים את ההרגשה של חוסר יציבות וחוסר ביטחון שחומקים לכם מתחת לידיים. אתם לא אוהבים להסתכן אבל מכאן ועד להסתגרות מוחלטת כדי להגן על האינטרסים שלכם- המרחק גדול. קחו את היום למנוחה ולבילוי בבית (אם אפשר). מחר יום חדש! הרקיע מייעץ לכם להשלים עם מצבים המניבים רווחים כספיים, וזאת גם אם אינם מניבים סיפוק רגשי והנאה.

כוכבכם מרקורי מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים יופיטר ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 7. אתם רוצים לפצות את עצמכם על תסכולים בתחום הזוגי אך מעבר דרך הארנק לא יביא לכם תחושת הקלה. הימנעו מבזבוזים מיותרים ולפני כל רכישה שקלו האם הדבר באמת נחוץ לכם ושימושי. התחום הרומנטי זקוק לטיפול שורש יסודי. לא נראה שתצליחו לפתח קשר חדש עד שלא תשתחררו מהלחצים הכלכליים שמשפיעים על מצב הרוח. הרקיע רומז על אירועים נוסטלגיים הצפויים לשוב ולפקוד את מסלול חייכם.



הירח שליטכם מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים פלוטו וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. זה זמן מתאים לשינויים מכל הבחינות. פניה מגורם חיצוני תעזור לכם לפתור בעיה אישית. חוסר סבלנות עלול להביא לעימות. אתם מנסים לשפר את מהות הקשר עם בן/ת הזוג אבל עדיין יש לא מעט אתגרים שצריך להתמודד איתם. הקצב קצת איטי מידי עבורכם, סבלנות. צפויה לכם הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.


השמש שליטתכם מנהלת דו-שיח קוסמי עם גזרת מזל בתולה, ומחוללת תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספר 5. ייתכן כי דיברתם יותר מידי עם מי שלא יודע לשמור סוד. גם ייתכן כי אתם מעורבים באי נעימות גדולה שבה מישהו אשר בשמו מופיעה האות חית, מהווה דמות מרכזית. יש לכם תחושה של ייסורי מצפון וחוסר אונים. עליכם ללמוד לשמור על דיסקרטיות, במיוחד בכל הנוגע לעניינים פרטיים של אנשים אחרים. שימו לב לאדם קנאי המסתיר את קנאתו בעזרת שבחים וחנופה.

כוכבכם מרקורי מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים יופיטר ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 7. שמירה על קור רוח והפעלה של היגיון בריא, ממש הכרחיות היום. אתם עלולים להיקלע למצב בו תהיה לכם תחושה של איבוד שליטה וחוסר אונים. מצבים של כעסים שנראים לכם כבלתי נשלטים, הם מלכודת שאתם עלולים ליפול לתוכה. המניפולציה נועדה להכשיל אתכם ולהביא אתכם להסכמה לגבי עניינים המנוגדים לעקרונות שלכם. כדאי לשמור על איפוק.


כוכבכם ונוס מנהל דו-שיח קוסמי עם הירח ועם כוכב פלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 8. תופעה קוסמית פותחת בפניכם אופקים שהיו חסומים עד כה. הצד הרוחני שלכם לוקה בחסר והיה יכול להעניק לכם ממד נוסף וחשוב בחיים. העניין עולה דווקא היום, כיוון שיש נושאים אחדים שמעסיקים אתכם ואינכם מסוגלים למצוא להם פתרון. בעזרת לימוד תוכלו להגיע אל השלווה והמנוחה שדרושות לכם כל כך. כדאי להיענות להזמנות בתחום זה. אל תתעלמו ממסר חשוב שמגיע אליכם מאדם אשר בשמו מופיעה האות שין.

כוכבכם פלוטו מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. היום אתם מרגישים יצירתיים במיוחד. יש לכם הרבה רעיונות חדשים שאתם נחושים לנסות וליישם במציאות. בשטח ישנם גורמים שמעוניינים בשיתוף פעולה עסקי. אל תמהרו להתחייב, תבדקו את הצד המעשי של הדברים על מנת לא לסבך אחרים ולא להסתבך בעצמכם בהרפתקאות חסרות סיכוי אמיתי. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – תקשורתיות, ניידות, משא ומתן, קסם אישי, הבעה וידידות.


כוכבכם יופיטר מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים ונוס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 4. יום מוצלח. אתם נחשפים לאנשים בעלי דעות מקוריות שפותחים לכם דרכים חדשות לפעולה. הגישה החיובית תורמת ללא ספק ליכולת שלכם לתקשר עם אחרים גם בתחום האישי וגם בתחום העסקים. נסו להשתחרר מתלות כלכלית באדם בן מזל דלי. זהו תהליך לא קצר שיכלול גם 'ריקושטים' שיגיעו אליכם, לא לדאוג. אתם תצליחו להתמודד. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – זרימה, חינניות, אהבת האדם, יכולת להתבונן במטבע משני צידיה.


כוכבכם סטורן מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים ונוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 7. מצב רוח רומנטי מביא אתכם לנסות דברים חדשים. אתם מרשים לעצמכם לזרום עם מה שקורה ולהיות קצת יותר ספונטאניים מהרגיל. זה רק מראה לכם כמה כיף יכול להיות בגישת חיים שונה במקצת… סיכוי טוב להתפתחות רומן חדש. שמרו על קצב מתון. תנו לעצמכם צ'אנס לחוות חוויה מתקנת חיובית. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – רוחניות, הקרבה, מיסטיקה, התבודדות והארה.

כוכבכם אוראנוס מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים פלוטו ומארס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 9. יש לכם הרגשה שאתם מוותרים על דברים שמאוד חשובים לכם למען אחרים. זה נכון לעיתים אבל לא תמיד. יש לכם נטייה לנהל חשבונות עם חברים טובים ולשפוט אותם בלי הודעה מוקדמת, מה שעלול לגרום לאי  נעימות הדדית. כדאי לרדת מהציפיות מאנשים אחרים ומצד שני להצהיר כלפי חברים קרובים שיעשו את אותו הדבר. זהו יום נפלא כדי לקיים בו תקשורת טובה עם הסביבה, כמו גם צפויות בו הצלחות הקשורות בנסיעות כלשהן.


כוכבכם נפטון מנהל דו-שיח קוסמי עם הכוכבים פלוטו וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 6. מידע שמגיע אליכם ביחס למישהו שהיו לכם כלפיו כוונות רומנטיות, מביך אתכם. זה עדיין לא הופך את אותו אדם לאפס. מומלץ לקחת זמן כדי להירגע מהפער שנוצר ואחר כך לבדוק לגופו של עניין. אף אחד, חוץ מכם, לא מאיץ ולא מלחיץ. רק אתם תקבעו את לוח הזמנים להידוק הקשר, אם בכלל. זה הזמן להתמקד בענייני הבית והמשפחה, מבלי להתפתות להצעות קוסמות אך הרפתקניות.

מאמרים קשורים

Back to top button