הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס השולט בכם מציב את עצמו במעין מגדל-שן, הרבה יותר גבוה מאשר שאר גרמי השמיים. יש בתופעה משום התנשאות מסוימת ואתם מרגישים במלכוד בגלל בעיות תקציב. חשוב שתעשו מאמץ עליון לחשוב בהגיון ולא לנהוג באימפולסיביות. תגלו שיש לכם כאן הזדמנות ושיעור נפלא ללמוד ריסון עצמי ולהפסיק לבזבז כספים על ימין ועל שמאל. תחושה של שחרור ועצמאות מתחילה להתמקם בפנים ולהתעצם.


יום שכולו אי הבנות, בלבול וקשיים בתקשורת הבינאישית. אתם נמצאים ממצב של פיזור וחוסר ריכוז. זה לא יום מתאים לקבלת החלטות הרות גורל. שמרו על מורל גבוה ופרופיל נמוך. בעצם, מה שצריך להנחות אתכם זאת המילה סבלנות. יש גם ימים כאלה. הרקיע רומז על צורך בהשקעות לטווח הרחוק, מבלי לאבד את הסבלנות בטווח הקרוב. מישהו מנסה לסחוט מכם מחמאה שלא בא לכם להעניק לו. מצד שני, מותר לכם לעגל פינות פה ושם.

ניהול משא ומתן היום, יהיה טעות גדולה. אתם נמצאים בעמדה פגיעה וסובלים מתשישות. כדאי לחכות לזמן מתאים יותר, בו תוכלו להקרין את העוצמה הפנימית וכוח השכנוע שלכם יהיה במיטבו. התרחקו מאנשים (בני משפחה וחברים) עם אנרגיות שליליות שנוטים להעביר ביקורת על כל פעולה שאתם עושים. זה הדבר האחרון שאתם צריכים בימים אלה. הרקיע רומז על מענק כלשהו שתצטרכו לתת תמורתו דבר-מה אחר.



חיי החברה שלכם קצת מוזנחים בזמן האחרון. גם בזוגיות, למרות שלא קרה שום דבר דרסטי, יש ירידה מסוימת. אתם זקוקים לזמן איכות לבד. הפרדוכס הוא שלמרות המודעות העצמית לצורך זה, יש גם תחושת בדידות. זהו יום לא קל ופשוט צריך לעבור אותו מתוך קבלה והשלמה. הרקיע מבטיח יציבות בתחום הזוגי, אך תובע מכם לבצע מהלכים וצעדים ספונטאניים ואימפולסיביים.


חוסר שקט ותחושת בלגן ילוו אתכם היום. תבלו זמן רב בחיפוש ניירות ומסמכים שנעלמו כאילו בלעה אותם האדמה. זה זמן מתאים לסידור מחדש של משטחי העבודה במשרד וגם בבית. יש פער בין המסרים שמגיעים אליכם מהחלקים האינטלקטואלים והמנתחים שלכם ובין הצד הילדותי והפרוע שמחפש ריגושים והרפתקאות. חלוקה מסודרת יותר של הזמן תשפר את ההרגשה. הרקיע מעודד צעדים שכלתניים, מעשיים ותכליתיים – ומתנער ממהלכים המושתתים על רגשנות.

אתם מנסים להציג את עצמכם כלפי העולם בצורה שונה מהרגיל. התנהגות יוצאת דופן מעוררת תגובות נזעמות אצל כאלה שרגילים לראות אתכם ביום יום. יש צורך דחוף לקבוע גבולות חדשים. מצד שני, שפע של הזדמנויות מחכה לכם. תנחתו כבר מהריחוף שלכם וקחו את העניינים בידיים. ההצלחה קרובה. צפוי מזל המגיע מארצות שמעבר לים. אנרגיה מסתורית מזמנת לכם מצבים ממוזלים. אל תבזבזו את זמנכם על מי שאינו ראוי לחברתכם.


בקושי יש לכם זמן לנשום. אירוע רודף אירוע ואתם נהנים מכל רגע. יום עמוס להפליא. יש מקום לפתוח את כל החושים ולהתענג באמת. מגיע לכם. למה שלא תפרגנו לעצמכם? בן/ת זוג משנים גישה כתוצאה מתהליך פנימי . כדאי לבדוק איך השינוי יכול להשפיע עליכם. תזרמו בהתאם לשינויים המתהווים. הזמן יעשה את שלו. צפוי ביטוי של כוחות על טבעיים שניחנתם בהם. קופידון עומד להפתיע אתכם בקליק רומנטי. אם אתם מאמינים באהבה ממבט ראשון, אתם במקום הנכון.

כדאי לכם לנצל את ההזדמנות לפיה כוכב פלוטו השולט בכם, מקיים מערכת יחסים נפלאה עם גורם קוסמי האחראי על התקשורת. עליכם להתבונן בשקט מה קורה מסביב ובעיקר בחיים של אנשים קרובים לכם. יש לכם מה ללמוד מהזולת וגם ליישם בעניינים אישיים. הזמנה מצד מכר חדש שפגשתם לאחרונה תפתח בפניכם צוהר לעולם קסום ולא מוכר. אתם תקבעו את הגבולות ותחליטו מה מתאים לכם ומה לא.


גורם קוסמי האחראי על האהבה, מרעיף אנרגיה רומנטית על כוכב יופיטר שליטכם: האקראיות מפגישה אתכם עם סיטואציות המתאימות בדיוק למה שעליכם לחוות. עדיף שתתייחסו למה שקורה בנימה פילוסופית ולא בחומרה רבה כל כך. מהלכים שנראים לכם כרגע, חיוניים, נחסמים ונעצרים. שקלו את האפשרות, יכול להיות שהמטרות שאתם נלחמים עליהן אינן בהכרח לטובתכם. הפעילו חשיבה נוספת ואז, אם תחליטו שאתם לא מוכנים לוותר- פעלו בנחישות ובאסרטיביות.


הרקיע ממשיך להרעיף אנרגיות חולמניות ויצירתיות על גזרת מזל גדי. החוש האסתטי שלכם עוזר לכם להחליט החלטות חשובות. יש מי שמעריך את דעתכם ופועל על פי ההנחיות שלכם. פגישה אינטימית גורמת לעניין ישן נושן להתבהר ולהתברר. פחדים סמויים מנהלים אתכם וגורמים לכם לא להחליט גם במקומות שבעצם אתם יודעים בדיוק יודעים אתם רוצים ומה צריך לעשות.

כוכב אוראנוס השולט בכם מושפע מאווירה מלכותית שזורמת אליו. יש לכם נטייה ויכולת לקפוץ על כמה חתונות בעת ובעונה אחת אבל הלהטוטים האלה דורשים השקעה רבה של אנרגיה יקרה, שכרגע, אין לכם ממנה עודפים. הרצון הטוב שלכם והכוונה לשנות את העולם לטובת אחרים, הוא יפה באופן תיאורטי בלבד. חיבור בין שני אנשים שאתם מנסים ליזום לא יעלה בהצלחה.


כדאי לכם לנצל את האנרגיה הקוסמית, על מנת לאהוב ולפתח קשרים 'תקועים'. מבחינה חברתית מצבכם מצוין ואתם פוגשים כמות גדולה של חברים וחברות. יש סיכוי מצוין להתפתחות קשרים רומנטיים למרות שאתם לא בשלים לכך בכל מאת האחוזים. חשוב להתמקד ולהגדיר לעצמכם מה מידת ההשקעה הרגשית המתאימה לכם והאם אתם להתחייבות של ממש.

מאמרים קשורים

Back to top button