הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס, השולט בכם, מסתדר עכשיו בכוחות עצמו מבלי להזדקק להיבט כלשהו עם שאר גרמי השמיים: יופי של יום. אתם מרגישים ומתפקדים במלוא המרץ ומצליחים להשלים לא מעט מטלות שהצבתם לעצמכם. הרגשת סיפוק גורמת גם לעלית הביטחון העצמי. אתם בהכנות לקראת נסיעה מתוכננת מראש. נסו להסיר את הביקורתיות ותגלו שהכול הרבה יותר קל. אתם נהנים מפופולאריות גבוהה בין החברים.


כוכב ונוס השולט בכם, מתמודד היום עם אנרגיות פראיות המגיעות אליו ממקור לוחמני: אתם מרגישים משיכה לעשות מעשים אשר מאוחר יותר- תתחרטו עליהם, אולם זה חזק מכם. תחושת עצבנות גורמת לכם לרצות לפנק את עצמכם ולפצות על חסרים וחסכים. מצב רוח קרבי עלול לגרום למריבה עם בני משפחה מבוגרים. כדאי לחשוב גם על העתיד למרות שכרגע זה בכלל לא מעניין אתכם.

זה יום נפלא עם פוטנציאל להתפתח למשהו מיוחד באמת. צפויה נסיעה שבמהלכה צפויות לכם חוויות מפתיעות. יש לכם הזדמנות להרשים אנשים בעלי השפעה שיתכן ויציעו לכם הצעות עסקיות בעתיד. למישהו אשר בשמו מופיעה האות ר', יש ציפיות רומנטיות. הוא עלול להיפגע מאוד במקרה של סירוב. הפעילו את מירב הכושר הדיפלומטי. הרקיע צופה הצלחות בתחומי העידן החדש, כמו גם במחשבים ובאינטרנט.



החל משעות הבוקר מלווה אתכם מצב רוח סוער. ההתפרצויות שלכם משפיעות לרעה על מישהו מבני המשפחה וגורמות לסבל רב. הבריאות הנפשית- הרגשית שלכם ושל הנוגעים בדבר- נפגעת. העברת מסר בצורה ישירה ועניינית, אך שקטה היא ללא ספק יעילה הרבה יותר. הרקיע רומז על התרחשויות סוערות, תזזיות, תוססות וספונטאניות. ייתכן שהוא מצביע על בן מזל שור שאתם קשורים בו.


יש לכם הזדמנות להירגע. יום שקט. כל מה שעליכם לעשות זה למלא את התפקיד שלקחתם על עצמכם מתוך רצון פנימי לעזור לאחרים. בני המשפחה יהיו אסירי תודה על הנתינה וההבנה שאתם מפגינים. יחס גורר יחס. פינוקים ומחוות של תשומת לב יחזרו אליכם בקרוב. היום, אכפתיות והדדיות הם המפתח. אתם זוכים במודעות רוחנית ברמה גבוהה. יש מי שלא ממש מאושר מהחלטה משמעותית שאתם מקבלים. אפשר לחלוק על דעתו, אך כדאי להקשיב לה.

אתם מוצאים דרכים מקוריות לביטוי עצמי. חשוב שתגידו את מה שאתם מרגישים אך מצד שני, חיוני שתתבגרו ותתנתקו סוף סוף, מהעולם הדמיוני בו אתם נוטים לשקוע לעיתים קרובות. הציפיות שלכם לא לגמרי מציאותיות. אתם עלולים לקלקל סיטואציות נהדרות שלא היה קל להגיע אליהן, בביקורת השלילית שלכם. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – מוחצנות, אסרטיביות, קשיחות, נחישות, נחרצות ועקשנות.


מה שחשוב עבורכם באמת הוא עקרון הרצף. אתם לא מתמידים בשום דבר וקופצים מנושא לנושא, מה שיוצר את הרושם שאתם מבולבלים ולא עקביים. עדיף להפסיק את כל הפעילות ולחשוב מחדש על הגדרת כיוון הרצוי לכם. אספו את מירב המידע שתוכלו להניח עליו את ידכם. אחרי שתעשו זאת תוכלו להפנות לעבוד על מוטיבציה. אתם משיגים הרמוניה במקומות בהם אחרים נכשלו, הצלחתכם נובעת מיכולתכם להתבונן בדברים גם מבעד עיני הזולת.

קצת תרבות. זה בדיוק מה שחסר לכם כרגע. אתם צמאים להרחיב את האופקים ולשמוע משהו חדש ומרענן. ביקור במוזיאון או באתר ארכיאולוגי יכולים לספק את היצרים שיש לכם בעניין זה. עליכם לשמור על הניצוץ גם כדי להעשיר את הזוגיות וגם למען עצמכם. כדאי לצאת מהבית לכל מקום שיבוא לכם. רק לא להישאר בבית. זה הזמן לטפח יכולות רוחניות ולהתבונן כיצד הן משפיעות לטובה על מצבכם החומרי.


אתם לומדים להשתמש בכוחות הפנימיים שלכם- לטובתכם. אל תתנו לאף אחד להכתיב לכם מה לעשות. התשובות נמצאות אצלכם. הנטייה לדאגנות ולחרדות בסימן עליה. עליכם ללמוד לקבל את עצמכם עם 'כול החבילה'. במקביל מומלץ לתפוס שיחה עם אדם רציונאלי ושקול שיכול להרגיע את הרוחות. ניחנתם ביכולת לרפא את הזולת ולהקל על סבלו, אל תבזבזו את המתנה הזו.


יום נפלא. התגובה שלכם למה שמתרחש מסביב אוהדת וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בחזרה. בני המשפחה מפרגנים לכם בגדול ואתם פשוט מתמוגגים מנחת. אחת המסקנות החשובות שהגעתם אליהן היא שהדרך שלכם להתרחק מבעיות לא פועלת היטב ואתם באמת מנסים לנקוט בטקטיקה אחרת. לא קל אך אפשרי, המשיכו כך! שם המשחק הוא תנועה וניידות, התמקמות במקום אחד – תפיל עליכם שעמום ודיכאון.

הרצון לקבל המון תשומת לב לאורך זמן ותאוות הפרסום שלכם גורמים לאנשים אחרים לכעוס עליכם. הנהנתנות מושכת אתכם לשבות מעבודתכם ובמקום זאת לצאת לנסיעה ארוכה. היזהרו שלא להיסחף יותר מידי ואבד את הראש. לפנויים יש סיכוי טוב להיכרות רצינית. בעצם הכול תלוי בכם. טיפ: אל תהיו כול כך טוטאליים. אפשרי? אנרגיה קוסמית מסמלת אווירה רומנטית, כמו גם התגשמות ציפיות.


נראה לכם שאתם צודקים ואף אחד לא יכול להתמודד מול הביטחון העצמי הסוחף הזה. מצב הרוח הלוחמני מרחיק מכם חברים ובני משפחה שאינם מעוניינים להיכנס לעימות. אולי אם תפסיקו להסתובב בעולם עם הפוזה הזאת, שמקוממת עליכם חצי עולם ותתפנו להקשיב לאחרים, תגלו שיש עולם שלם שאינכם מודעים לו. באמת שהגיע הזמן. אנרגיה קוסמית מסמלת את הצורך לצאת למסע…ייתכן רוחני.

מאמרים קשורים

Back to top button