הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

כוכב מרס השולט בכם שואב עוצמה מגזרת רקיע העמוסה באנרגיות מהסוג המסתורי אך החושני, צפוי יום של חוסר שקט. אתם לא מרוצים מ-איך שאתם נראים ומחליטים לעשות משהו בנידון. ההחלטה המתקבלת היא לפצוח בדיאטה. הפעם הרצון שלם חזק ובלתי ניתן לערעור. אתם משקיעים חלק מהיום בקניות והכנות. עם העשייה משתפרת האווירה הכללית. זה גם הנושא שיעסיק אתכם בימים הקרובים.


כוכב ונוס השולטת בכם נמצא עכשיו במיקום קוסמי המשגר אליו אנרגיות אימפולסיביות ותזזיות. היום אתם מתעסקים בענייני כספים. דברים שהוזנחו, ולא רק באשמתכם, מגיעים אליכם עכשיו כבומרנג. קשה לכם להתמודד עם כל כך הרבה נושאים בבת אחת. יש צורך לגייס עזרה מקצועית והכי חשוב להירגע. נראה שתצליחו בסופו של דבר לפתור את הבעיות אבל זה ייקח זמן. לקחת נשימה ארוכה! פרשייה רומנטית קוראת לכם לקבל החלטה. נראה כי כדאי לכם למסד את אשר מתגלגל ללא תכלית.

אלמנטים של אשליות וחלומות מנחים אתכם. אל תסמכו על אף אחד ושום דבר. אתם רואים את העולם דרך משקפיים וורודים ולא בהכרח כפי שהדברים באמת. משהו מציק לכם ואתם בוחרים בדרך הקלה. מאבקי כוח אינם הדרך להתקדם בשום תחום. בני משפחה והזוגיות שלכם סובלים מיכולת ההיעלמות שלכם, דווקא כאשר אתם דרושים במיוחד. יחד עם כל אלה, הרקיע רומז על ניצחונות ועל הבסת המתחרים.



יום טעון מבחינת זוגיות. עד שהעניינים יתבהרו כדאי לרסן את ההתלהבות ולנהוג באיפוק גם אם נדמה לכם שמצאתם את מה שחיפשתם הרבה זמן. עד שלא תהיו בטוחים בעצמכם לגמרי אל תגלשו לסנטימנטאליות. אתם עלולים להסתבך. צפויים שינויים מפתיעים במערכת היחסים. התאזרו בסבלנות, זה ישתלם לכם. צפוי מצב בו אתם צריכים לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון.


זרימה חיובית של אנרגיה משפרת את האווירה הביתית. יום סימפטי בו תוכלו לגשר על הפערים וההבדלים ביניכם ובין בני המין השני. המתחים שהיו מנת חלקכם לאחרונה פשוט נעלמים. יש לכם מצב רוח לרומנטיקה וזה בהחלט אפשרי. זה הזמן לצאת ולהכיר אנשים חדשים. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרפתקנות, מזל, הימורים, חופש ועצמאות.

יש לכם צורך עמוק להתנתק מהמהומה בה אתם שרויים. מצב הרוח ירוד ומלווה בעצבנות. אתם מנסים לצוף על פני השטח ולשדר לכולם 'עסקים כרגיל' אך מי שמכיר אתכם מקרוב, רואה שאתם עסוקים בהעמדת פנים לא מוצלחת. התחום הזוגי שרוי בחוסר בהירות, למרות שלכאורה אין לכם בעצם על מה להתלונן. תחושה של תסכול עלולה להוביל לצעד פזיז. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרמוניה, פייסנות, עדינות, רכות, טאקט ודיפלומטיה.


יש לכם תחושה שאתם לא מספיק מקובלים בחברה. ההרגשה הזאת מוצדקת רק בחלקה, אולם יחד עם זאת, כדאי לעבוד על הנושא ולנסות לשפר. ברגע שתנסו לגשר על פערים תחושו הקלה מיידית. אין לכם במה להתבייש. אתם בהחלט יכולים להיות גאים במטען האישי שלכם. רק כדאי שתפסיקו להחביא אותו! אתם מצליחים חרף כל המכשולים והמגבלות, ונראה כי הצלחתם להשיב אליכם את אמונו של אדם יקר.

אתם נראים טוב מקבלים הרבה חיזוקים מהסביבה. במקביל, אתם מרגישים שיש אנשים שמתלחשים ומתכננים משהו מאחורי גבכם והעניין מוציא אתכם משלוותכם, למרות הביטחון האישי שאתם חשים. הסקרנות בוערת אבל הכבוד העצמי לא מאפשר לכם לחקור, מומלץ שתרפו ותירגעו. השקיעו בעצמכם. זה הקטע הכי חזק אצלכם. לא? אנרגיה קוסמית מסמלת עצה חכמה כמו גם נסיעה מרגשת אל אהוב לב.


תוכניות ארוכות טווח עולות על הפרק. יש מי שמציע לכם הצעה רצינית בתחום המשלב עסקים עם מחויבות אישית. פניות מבני משפחה גורמות לכם לתחושת עומס מיותרת. חשוב להציב גבולות. הצעה לחופשה קצרה שאתם זוכים בה במפתיע, אינה אפשרית ליישום מיידי. עליכם לחכות לעיתוי מתאים יותר כדי לצאת מההתחייבויות. אנרגיה קוסמית מסמלת את הפחד שלכם מפני אובדן שליטה.


יום שמתאים למשא ומתן בעניינים חברתיים. אתם צריכים להשקיע קצת יותר בזוגיות על מנת לזכות בתמיכה. אחד מבני המשפחה צריך לעבור מקום מגורים והנושא משפיע בעקיפין גם עליכם. זה הזמן לשנות הרגלים. אנרגיה קוסמית מסמלת את הצורך שלכם לאהוב ולהיות נאהבים. כריזמה ויכולת דרמטית מסייעות לכם לזכות בתפקיד הדורש ייצוגיות. עכשיו תצטרכו לרכוש גם ניסיון.

היכולת שלכם ליצור קשרים טובה בדרך כלל אולם היום הזה המצב שונה לחלוטין. יום רצוף אי הבנות וקצרים בתקשורת. באופן ספונטאני, אתם מחליטים להקדים נסיעה שתכננתם מראש. לא בטוח שתהיה לכם הזדמנות לנוח אבל לפחות תשנו אווירה ותאפשרו זרימה חופשית יותר של אנרגיות. אנרגיה קוסמית מסמלת התפתחות רוחנית והארה. צפוי לכם צ'ופר מפתיע שלא בניתם עליו. קחו בחשבון כי אף אחד לא מחלק מתנות כך סתם.


אתם עלולים למצוא את עצמכם מתנהגים בצורה חסרת טאקט וזאת כיוון שנכנסתם למלכודת, בה אתם חשים לא בנוח. היום אתם לא במיטבכם והאווירה – מתוחה. עליכם למצוא זמן לחשוב בצורה מעמיקה ולהבין למה עדיין חשוב לכם כול כך להשביע את רצונם של אנשים שאין לכם שום דבר משותף איתם. יש מסקנות? אנרגיה קוסמית מסמלת בשורה חשובה וטובה שתגיע בדרך מופלאה.

מאמרים קשורים

Back to top button