הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום טוב. אחרי לא מעט קטעים בהם חשתם מועקה פנימית, היום ההרגשה משתפרת בצורה משמעותית. האווירה בבית משתפרת וגם ביחסים עם בן/ת הזוג יש ירידת מתח ותחושה של תקשורת מתחדשת. אתם בתהליך של קבלת החלטות ויש בהירות מסוימת שגורמת לכם להרגיש אופטימיות. הפנימו את הרעיון לפיו היפוכו של אור אינו חושך! חושך אינו היפוכו של אור! חושך הוא היעדר אור! הביאו את האור, וממילא יתנדף החושך.


נראה כי עניינים כספיים מטרידים אתכם. אתם מוצאים את עצמכם תחת מבול של חשבונות והוצאות שחלקן לא מתוכנן כלל. כדאי לשבת בשקט ולתכנן את הצעדים שיוציאו אתכם מהבוץ. אין טעם להאשים אחרים במצב. קחו אחריות. אפשר לצאת מהתסבוכת גם בלי לריב עם כל העולם. התבוננו בילדים קטנים והפנימו את אורחותיהם. מה שאתם זקוקים לו יותר מכל, היא הסקרנות המלווה את צעדיהם.

בדרך כלל אתם אנשים מעשיים שלא מתקשים להתמודד עם המציאות והיום באופן מיוחד הכישורים שלכם בתחום זה יבואו לידי ביטוי. הגיע הזמן לקבל החלטה קשה. המצב מגיע לנקודת הכרעה ואין לכם שום סיבה לדחות את העניין שוב ושוב. תתבקשו לתת תשובה מספקת ומיידית כדי שהצד השני לא יחשוב שאתם מתחמקים. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים "שמע השם קולי אקרא וחנני וענני". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.



אתם זקוקים לייעוץ או לשיחה עם מישהו נבון ופתוח במידה מספקת כדי שיקשיב לכם לעומק ולא ישמיע לכם את דעותיו האישיות. צפוי שינוי משמעותי שנשען על מסקנות הקשורות למערכת הרגשית. הדבר יחייב מאמץ רב אולם התוצאות בשטח יוכיחו לכם שפעלתם נכון. קחו יוזמה ותתחילו לפעול. אל תחסמו את עצמכם למסרים שמקורם בגלגולים קודמים, להפך, הם עשויים לסייע לכם בתהליכי התחדשות.


יתכן שינוי בתחום בעבודה, אם כי הדבר עלול לדרוש מכם וויתור על משהו קיים בכיוון שלא בהכרח לקחתם בחשבון. שקלו בכובד ראש ובחרו מתוך כלל ההצעות לשינוי את זאת המתאימה לכם ביותר ולאו דווקא מבחינה כספית. יש לבדוק בקפדנות מי הנפשות הפועלות מאחורי הקלעים. האמת טמונה באירוע שאתם מעדיפים להתעלם ממנו, כדי לחשוף אותה תצטרכו לשחזר את העבר.

היום הראשון בשבוע גורם לכם להרגיש אופטימיות. האמונה בכוחותיכם הפנימיים מתחזקת לנוכח פידבקים חיוביים בעבודה. שינוי דפוסי המחשבה שלכם הכרחי בימים אלה על מנת שתוכלו להמשיך בדרך שהצבתם לעצמכם. בתחום הביתי יש לדאוג לחלוקה של המטלות ולהגדרה של תפקידים. רצוי להימנע מעימותים שרק יחריפו את המצב. אנשים בודדים וגלמודים מצפים לתשומת לבכם, הכרת התודה שלהם תהיה מעל לציפיותיכם.


מי שנמצא בזוגיות קבועה, צריך לעמוד על המשמר. זה יום בעל פוטנציאל להתלקחות. בן/ת הזוג עלולים ללחוץ על הכפתור הלא נכון ובכך לעורר חרדות שמבוססים על ניסיון העבר. נסו להשתלט על עצמכם ולסלק את גל הרגש והתסכול שאירוע חסר משמעות, יכול לעורר. הימנעו מתוקפנות, מרירות וביקורתיות שאינן במקומם. אין טעם לנהל מלחמה מול אדם עקשן. המפתח לפתרון יהיה באמצעות פנייה אל הסובבים אותו.

קשה לכם להכיל ולקבל אנשים קטנוניים וצרי עין. הם מעמיסים עליכם ומנסים לשתף אתכם בעניינים הבלתי פתורים שלהם. עליכם להמשיך הלאה ולא להתעכב. ישנם גם כאלה שממש גוזלים מכם אנרגיה. להיות במקומות האלה רק כי לא נעים לכם לסרב- ממש לא מתקבל על הדעת. טיפ: אל תעשו את מה שבעצם מזיק לכם. הרקיע מבשר על תקופה של זוהר ומלכותיות. הוא צופה קשרים עם אנשי שררה, כמו גם עם גורמים ב"חלונות הגבוהים".


היום יהיו לכם לא מעט אתגרים שתצטרכו להתמודד איתם. ייתכנו בעיות בעבודה וגם בבית האווירה סוערת. זה ישבש את סדר היום לחלוטין. הוצאה כספית לא צפויה רק מוסיפה שמן למדורה. אל תיקחו ללב. היום הזה יגמר בסופו של דבר! צץ אות הרומז על הצלחה בהשקעות הקשורות בעולם החי והצומח, כמו גם בעסקים הקשורים במזרח הרחוק. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 3 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 6 או 9.


העומס שמוטל עליכם כבד, לפחות מבחינת ההרגשה האישית. יש לכם הזדמנות וצורך לטפל ולנטרל את הנושא הזה שמפריע לכל סוגי הפעילות. נסו להפחית את ההתחייבויות החברתיות או לצמצם את שעות עבודה. בשום פנים ואופן אל תגרמו לבני המשפחה לשלם את המחיר. צץ אות הרומז על בריאות טובה אצלכם ואצל הקרובים לכם, כמו גם על כוחות על טבעיים. צפויה פגישה עם אדם שאתם הוגים בו לאחרונה. כדאי, כבר עתה, לעשות את מה שמכונה 'תאום ציפיות'.

יום קשה עובר עליכם. אתם מרגישים בתסבוכת ופונים לחברים קרובים לקבל עזרה. מאוחר יותר היום תרגישו שמרוב עצות אתם כבר לגמרי מבולבלים ולא יודעים מה לעשות. הרעיון הכללי הוא שאחרי שנתתם לכל המומחים לדבר, כדאי להתיישב בשקט ולקבל החלטות המבוססות על הרצון הפנימי האמיתי. צץ מסר הרומז על אור גדול בעקבות שינוי במקום המגורים, כמו גם על שיפוץ המקום הקיים.


כוכב נפטון השולט בכם מקיים היבט מרתק עם שאר גרמי הרקיע. מפגש עם בני מזל דגים כמוכם, יביא הזדמנות של ממש לחיבור ברמה רגשית ונפשית עמוקה. אגב, זה לא חייב להיות משהו רומנטי אלא קטע של חברות בלב ובנפש שיתרום לכם הרבה. במקביל יכול להתפתח סיפור אהבה עם מישהו שאתם מכירים, אולם קודם לכן, לא הבחנתם בפוטנציאל הטמון.

מאמרים קשורים

Back to top button