הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ופלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 8. יום טוב מאוד. הצורך שלכם בתשומת לב ובמסגרת משפחתית בא היום על סיפוקו ובגדול. אתם מוקפים אהבה ומקבלים פידבקים מבני המשפחה. אתם משקיעים הרבה זמן ומשאבים ב-"ביחד" והתוצאה ממש נהדרת. כשהלב נפתח זה קורה בדרך כלל באופן סימולטאני לכל הצדדים. פריחה גם בתחום החברתי. צפו למספר גבוה במיוחד של שיחות טלפון. אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תציבו, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 5. אתם מצליחים להרגיע את הרוחות לאחר קטעים לא פשוטים של עימותים מביכים למדי. הבעת רגשות הדדית, גורמת לתחושת קרבה ורגיעה לאחר פרק זמן סוער. שינויים צפויים גם במסגרת המשפחתית המורחבת. יש מי שמנסה להצהיר ולנקוט עמדת שליטה אבל אתכם זה לא ממש מעניין, המשיכו בקו של איפוק ושיקול דעת. אתם בראש טוב עם ילידי מזלות המים שהם דגים, סרטן ועקרב. קחו בחשבון כי מדובר באנשים רגישים ורגשנים.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ומרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. היום אתם חושפים יכולת רגישות גבוהה. יום טוב בו אתם מגלים יכולות חדשות וגמישות רבה. מצב הרוח שקט ורגוע מה שמאפשר להגיב בצורה שונה מהרגיל כלפי בני משפחה. תחושת הביטחון בעתיד הנראה לעין מתבססת על מספר רב של נתונים חדשים שמגיעים אליכם. המצב אומנם לא פשוט, אבל בדרך זאת, צפויה לכם הצלחה משמעותית. צפויים אירועים שופעי מזל.



הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. ייתכנו תקלות ועיכובים בעבודה, אך לעומת זאת יש שיפור בתחום הרומנטי. חבל שאין התאמה בין שני התחומים. רגישות יתר גורמת לכם להיות במצב של מתח מתמשך, וביקור בספא יעשה לכם טוב על הנשמה. אל תחסכו בהוצאות. בריאות הנפש והרוח שלכם שווה את זה ובגדול. גם אם הפיתוי קורץ, אל תחזרו אל קשר שלא צלח. יש דברים שצריך לסמן עליהם 'וי' ולהמשיך הלאה.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים יופיטר וונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. זה פרק זמן אשר התכונות האופייניות לו הן יוזמה ואסרטיביות. נראה כי הקצב המהיר בו מתרחשים דברים מתאים מאוד לאופי שלכם ואתם לא מתעכבים לחשוב יותר מידי אלא מגיבים מהבטן. קל לכם להפעיל את הקסם האישי המפורסם שלכם על מי שהנחתם עליו את עיניכם. יחד עם זאת, אל תחתמו על מסמכים שדורשים בדיקה נוספת.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ומרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. תחושה של הרמוניה וזרימה חיובית אופפות אתכם כמו ענן. תיווכחו לדעת עד כמה אתם מוערכים על ידי אחרים. האגו שלכם מקבל את הליטוף שהיה כל כך זקוק לו. בערב תהיה לכם הזדמנות לבלות בחיק המשפחה, משהו שכבר מזמן לא עשיתם. זה מן ערב שיזמן לכם נחת רוח גם בגלל שיחה שתתפתח מסביב לשולחן. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים "ביום קראתי ותענני תרהבני בנפשי עוז". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים נפטון ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 5. עניינים כלכליים מטרידים אתכם וקשה לכם להתמודד עם המצב המתמשך. חפשו פתרון יצירתי ואל תטילו את האחריות על בן/ת הזוג. יש גם לכם מה לומר ומה לעשות בנידון. בתחום החברתי אתם נהנים מפופולאריות רבה. נסו להיעזר בקשרים אישיים לקידום האינטרסים שלכם. זה בסדר אך בתנאי שתהיו כנים ותשמרו על יושרה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בקלילות, חינניות וקסם אישי. הוא פורץ מחסומים שהכבידו על המופנמים שביניכם.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים סטורן ויופיטר, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 4 ו – 3. יום לא קל מבחינה רגשית. אתם מנסים בכוח לקרב אליכם מישהו שנלחם לממש את חירותו ועצמאותו. כדאי להרפות כי הפעלה של לחץ תגרום לתוצאה ההפוכה מזאת שאתם מנסים להשיג. מבחינה גופנית, אתם מרגישים במיטבכם. הקפידו לאכול בצורה מבוקרת ואל תוותרו לעצמכם על פעילות גופנית. מהר מאוד תראו שאתם מצליחים לרדת במשקל. המשיכו כך! לדיכאוניים שביניכם מומלץ להסתייע בתרפיה הקשורה בחי או בצומח.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הכוכבים פלוטו וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 8 ו – 4. נסיעה מרתקת פותחת בפניכם תחומים שלא הכרתם. נראה כי השפעתה תלווה אתכם עוד זמן רב. במקביל, אל תוותרו לעצמכם ואל תעשו הנחות. כבר ברור לכם שבסופו של דבר אתם אלה שמשלמים את המחיר. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה לפעילות פיננסית המגלגלת כסף שהופקד בידיכם. כמו כן צפויות בשורות טובות לאלה מכם שתחום עיסוקם קשור במדעי ההתנהגות.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב מרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 5. נראה כי הרפתקה בתחום הזוגי צפויה להתחיל היום. שימו לב: אל תבנו על זה יותר מידי. נראה שמדובר במשהו מסעיר אומנם אך קצר טווח משום שהעיתוי אינו אידיאלי. יתכן שבמועד אחר יוכלו העניינים להתפתח בצורה אחרת. הנסיבות אינן תלויות רק בכם, ולכן לא כדאי לנתח ולטחון את העניין עד דק. תיהנו ממה שיש כל זמן שזה נמשך. אל תניחו ליועצים מתחסדים לחצוץ ביניכם לבין אדם שאתם רוצים בו. עשו את אשר ליבכם מבקש.

הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של השמש וכוכב מרס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 9. התפלספות מהווה עבורכם תירוץ שלא לעבוד על מערכת היחסים שלכם. דרושים מאמץ וכנות כדי לוותר על חלקים מסוימים מהעבר, שכבר אינם מתאימים להווה. הקשר שלכם זקוק לראורגניזציה ומוטב שתהיו פעילים בתכנון העניין. העיקר הוא שתשתחררו מהכבדות ומהכללים הנוקשים. הפעילו קצת הומור, זה יכול לעזור הרבה. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 22 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4 או 8.


הרקיע שוזר את האנרגיות שלכם יחד עם אלו של הירח וכוכב ונוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות שלוקחות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 6. אנרגיה "פטפטנית" במקצת בוקעת מגזרת רקיע הזויה ומציפה את כוכב נפטון השולט בכם. אתם יוזמים שיחה ומישהו מגלה לכם סודות אישיים. ייתכן כי הדבר מקלקל לכם את ההרגשה הטובה בקשר לפרויקט משותף. יותר מידי מידע שאינו צריך לעניין אתכם, מגיע אליכם. הימנעו בעתיד מ'חקירות' דומות. הרגישות הגבוהה שלכם, לא מאפשרת לכם לעזור בגלל מעורבות יתר.

מאמרים קשורים

Back to top button