הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נורא בא לכם להשתחרר מכל ההתחייבויות והמשימות שאתם סוחבים על גבכם בימים כתיקונם. יש לכם עכשיו הזדמנות למספר קטעים שבהם אתם מוזמנים לפרוק כל עול ולחגוג. קדימה! עצה לפנויים: רוצים זוגיות? הפעילו שיקול דעת. למרות שאתם לא רוצים לוותר על 'הקליק', כדאי מאוד לבדוק מה באמת מתאים לכם באישיות הפנימית של בן/ת הזוג. אל תעריצו את עקרונותיכם, הערצת עקרונותיכם פירושה שאתם מעדיפים את ה"אגו" שלכם על פני האמת.


היום הוא יום בו הרומנטיקה חוגגת. בני הזוג נוקטים בצעד שמפתיע אתכם וגורם לכם להתרכך. שינוי משמעותי מסתמן כאפשרות סבירה. איש עסקים יפנה אליכם עם הצעה מעניינת במיוחד. רצוי לשתף את בן/ת הזוג בשיקולים ולא להחליט לבד, על פי נטיית הלב. יש אפשרויות לצמיחה והתפתחות משותפת, אך זאת במידה ותצליחו לשתף פעולה בכל הלב. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמיד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם?

אתם קצת עסוקים יותר מידי עם עצמכם ולא רואים מה קורה מסביב. גלו ערנות והתמקדו בצד המעשי של הדברים. בעובדות ולא בפרשנויות האישיות. אתגר מסוים שעליו אתם חושבים ואפילו חשים בחרדה מסוימת, הוא בעצם משהו שמתאים לכם לקחת בידיים ולבצע. קטן עליכם! אם תצליחו להשתחרר מעכבות- הדרך פתוחה והמזל מחכה. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים "עוזו אליך אשמרה כי השם משגבי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.



העקשנות שלכם משתלמת. מגיעות תוצאות חיוביות מצעד שחששתם ממנו. המשיכו הלאה ותפעלו על סמך אינטואיציה. לפנויים ופנויות: יום מתאים לבילויים חברתיים. עדיף שתיזמו אירוע חברתי במקום מפגש אחד על אחד. אתם במיטבכם וכל מה שעליכם לעשות זה לתת לאנרגיה לזרום. לא צריך להתאמץ יותר מידי. הדברים יקרו מאליהם. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים "הללויה אודה השם בכל-לבב בסוד ישרים ועדה". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


היום אתם נוכחים לדעת כי קשה לכם מאוד להתמודד אפילו עם מטלות פשוטות. אתם מבזבזים המון זמן בהתרוצצות ובעיסוק בטפל אבל בעצם אתם מחפשים עידוד. שמרו מרחק מאנשים בעלי אנרגיות שליליות. צפויה נסיעה עם מישהו קרוב שיגלה לכם משהו שמזמן רציתם לדעת. בתחום הביתי – יש מתח מסוים שדורש טיפול מיידי. דברים הקשורים בתנועה ובגלגלים יביאו לכם מזל וברכה.

נראה שמצב ה'תקיעות' המעיק שאתם חווים, קורה בגלל העומס הרב. עליכם לנסות לשנות את נקודת ההשקפה שלכם. יש לכם יכולת מרשימה לראות דברים לפני אחרים ובפרספקטיבה. נצלו את כושר המנהיגות שלכם להניע אנשים. אל תביישו לסרב להצעות שאינן נראות לכם. גינוני הנימוס המוגזמים שלכם- מיותרים. הרקיע מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.


יום מלא וגדוש. אתם במצב רוח מרומם וצפויים הספקים טובים בעבודה. בתקופה זו עליכם להקפיד על דיאטה כדי לשמור על הבריאות והחזות. הגדירו מחדש את המטרות שלכם בחיים והימנעו משגרת היום יום על ידי פעילות ספורטיבית. באותו מקום בו תבחרו שלא 'במקרה'- יש מצב לפגישה גורלית. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.

כל מה שקורה לכם הוא בעצם לטובתכם. קשה לכם להפנים את התפיסה הזאת, כיוון שאתם נתקלים בקשיים לא מועטים וגם קצב הדברים אינו עומד בקריטריונים הגבוהים שהצבתם לעצמכם. כאשר אתם מצליחים לשחרר את עצמכם מהמוסכמות שהצבתם, מצב הרוח משתפר בעוצמה רבה. הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בספונטאניות ובאימפולסיביות. החלטות שתתקבלנה "על רגל אחת", תתבררנה כמוצלחות יותר מאלו השקולות והמדודות


המצב הרגשי שלכם מושפע יותר מידי מגורמים חיצוניים. אין מספיק מילים להסביר לכם את הצורך הדחוף שיש לכם באהבה. הישועה לא תגיע מהמקומות שאתם מחפשים בהם. יש ליישם ולהפנים את חשיבות המושגים: אהבה עצמית וטיפוח האגו. אתם מחוזרים ונראים נפלא אולם המכשול העיקרי הוא הרצון שלכם לקבל את הבלתי מושג. נסו ליהנות מחברת אלה שרוצים אתכם. צץ אות הרומז על דמות סמכותית הממשיכה לסוכך עליכם, וזאת גם אם במציאות היא אינה ניצבת לצידכם. משהו מעין הגנה מרחוק.


אל תיקחו שום סיכון ואל תקבלו החלטות, במיוחד אם הדבר קשור בהוצאה כספית מכובדת. אתם מבלים יותר מידי בהשקעה במחשבות שלילות, וכדאי מאוד לקחת פסק זמן למנוחה. בסך הכול עובר עליכם יום טוב. נסיעה לחו"ל היא נושא שמעסיק אתכם מאוד. אל תסגרו על שום דבר עד שתהיו בטוחים שזה הצעד הנכון. צץ אות המעודד אתכם להתפייס עם יריבים ומתחרים משכבר הימים, כמו גם על הצורך לוותר על משחקי כבוד.

כוכב אוראנוס השולט בכם, סופג אנרגיה הזויה מעט משאר גרמי הרקיע. אתם מפתחים סוג תקשורת מוזר עם אנשים, במיוחד כאשר מדובר בענייני כספים. אל תתנו לאחרים לנצל את טוב ליבכם בצורה שאינה הוגנת. הפופולאריות שלכם עולה בהתמדה בזמן האחרון. אתם עוברים תהליכים פנימיים חשובים שמשפיעים על דרך החשיבה שלכם. צפוי לכם קטע של מרחבים וחופש. אם אתם רוצים ליהנות ממנו, חפשו אווירה כפרית ובילויים בחיק הטבע.


כוכב נפטון השולט בכם סופג אנרגיות ממוזלות. התופעה מסמנת שיפור בתחום העבודה והקריירה. פניות של גורמים חיצוניים מאפשרות לכם לראות עד כמה הדרך פתוחה לפניכם. יש לכם אפשרויות רבות. החשוב מכל הוא להתמקד. אל תנסו להיות מתוחכמים מידי. בסופו של דבר אתם עלולים להפסיד. התפשרו רק במידה שמאפשרת לכם לחוש מכובדים וראויים. ייתכנו שינויים במקום העבודה. אל תחפזו להקריב את עצמכם על מזבחם של אחרים.

מאמרים קשורים

Back to top button