הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום עם פעילות רבת עניין בנושאים הקשורים לכסף ולכלכלה. אל תבקשו עזרה במקומות הלא נכונים. הדבר יעלה לשווא את רמת התסכול והחרדה. נסו להסתדר לבד! הפנימו את הרעיון לפיו ידע רוחני הוא משאב, וכמו כל משאב אחר, הוא מוגבל בגודלו. עשו הכול כדי להקדים את האחרים בהשגתו. אם לא נוח לכם לקיים הבטחה שנתתם, כדאי שתחליפו מילים עם מי שעלול לחוש מקופח. מודה ועוזב, ירוחם.


אתם מתכננים אירוע חברתי רב משתתפים ונראה שאין שום דבר שיכול לעצור אתכם. כדאי שתכינו תוכניות חילופיות, על כל מקרה. צפויה לכם הפתעה שקשורה למישהו בחו"ל ויתכן שלא תרצו לקיים את התוכנית המקורית. מבחינה חברתית יש קצת ירידה. המצב ישתפר בעתיד. הפנימו את הרעיון לפיו אין טעם במדיטציה אם רוחכם נסערת. סגרו תחילה את חשבונותיכם עם הגשמי ורק אז תוכלו לשוב אל הרוחני.

הצעה מעניינת מגיעה אליכם מגורם שנוי במחלוקת. התכונות המיוחסות לכם של דחיינות וחולמנות נעלמות, ואתם מגלים את הצד המעשי והיוזם שלכם במלוא עוצמתו. הצורך הפנימי העמוק להצליח גורם לכם לפעול במהירות וביעילות. מצב הרוח מצוין ומשפיע לטובה על חיי הרגש בתחום הזוגי. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 5 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 1 או 7.



האנרגיה שלכם במצב עליה. נצלו את ההזדמנות לפעול, אך הימנעו מצעדים פזיזים במסגרת גל של התפרצות יצרים. כדאי לעשות מאמץ להתאפק ולא לתת לאימפולסיביות לסחוף אתכם למעשים שאתם עלולים מאוחר יותר להצטער עליהם. אל תאבדו שליטה ולכו על הכיוונים החיוביים של עשייה ופעלתנות. נופלת עליכם פגישה בעלת אופקים אופטימיים. ייתכן כי היום תזכו במה ששאפתם לו זמן רב.


אתם מתנהגים בצורה ילדותית שאינה מתאימה למצב בו אתם שרויים. קפריזות לא יועילו אלא רק יגבירו את המתח שגם כך נמצא בסימן עליה. כדאי לקחת פסק זמן ולהחליט מה הכיוון שלכם. האם אתם באמת רוצים ללכת עם זה עד הסוף או שזה 'שיגעון חולף'? אם אתם פועלים שלא מתוך מחשבה שקולה, זה עלול לעלות לכם ביוקר. אל תחפשו תמיכה אצל מי שלא סגור על רגשותיו כלפיכם. פתוחות בפניכם חלופות טובות יותר.

אתם מרגישים מעולה. נורא בא לכם להשתולל ולבזבז כספים ולמרות שאתם לא במצב שמאפשר זאת, ובעצם צריכים להתאפק מרכישה של משהו שנראה לכם הכרחי- מצב הרוח הטוב נשאר במרומים. אתם זקוקים לתשומת לב מבן/ת הזוג ונראה שבעזרת מניפולציה קלילה, תוכלו להשיג מלוא חופניים. אז שחקו אותה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"נר לרגלי דברך ואור לנתיבתי"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


אתם זורמים עם סוף שבוע מלהיב במיוחד. אחרי שהייתם במתח זמן רב, אתם מצליחים להירגע והמועקה הכבדה מתפוגגת ומפנה מקום לתחושה נהדרת של קלילות. זה זמן טוב להניח בצד את כל הסיבות למריבות ולוויכוחים ופשוט לשכוח מכל העולם. נצלו את הזמן למנוחה או לאירוח חברים קרובים שיש להם תמיד מקום אצלכם בלב. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים:"הללויה הללי נפשי את השם"- כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

אתם נמצאים במצב רוח מוזר וקופצני ומרגישים צורך לפצות את עצמכם. כך אתם עלולים לגרום לעצמכם בזבוז כספים לא מבוקר ולשלם מאוחר יותר- מחיר גבוה, תרתי משמע. כדאי לשים קצת כסף בצד. משהו שמקורו בחו"ל עושה את דרכו אליכם – כאשר יגיע, עשו בו שימוש מושכל. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 8 שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 4. פרשייה מוזרה מעניקה לכם יותר מכפי שציפיתם. כאשר המזל איתכם אין צורך לחפש הסברים.


יום גדוש רומנטיקה וחיזורים. הטלפון יצלצל היום לעיתים קרובות ואתם תרגישו מאוד מחוזרים ורצויים גם במקומות מפתיעים. מומלץ להתאזר בסבלנות ולתת לדברים לזרום בקצב רגוע. יש מי שישמח לתת לכם דבר מה שאתם חושקים בו. במקביל, תצטרכו לוותר על משחקי כבוד. חביבות ופייסנות ירגיעו אדם שכועס עליכם. נראה כי אנרגיות של אגו מככבות בלב העניינים. שימו לב למי שנראה כאחד האדם, בעוד שהאמת היא שהוא שולט בכוחות נשגבים.


יום מתאים לטפל בנושאים אישיים. אחת הסיבות להרגשת התסכול והעומס, היא שאתם שמים את כולם בראש סולם העדיפויות ואחר כך מתלוננים שלא מתייחסים אליכם מספיק. טקטיקה מעין זו, שמבוססת על ציפיות מאחרים, היא לא ריאלית ומהווה מתכון בטוח לכישלון. כדאי שתתחילו לדבר ולהגדיר מה אתם רוצים. קופידון מסייע לכם להגשים משאלת לב. במקביל, כדאי שתשתפו בעניין את מי שאתם נוהגים להתייעץ עימו.

יום מלא הפתעות וחידושים. תגיעו למקומות שלא תכננתם. למרות שמצב הרוח שלכם לא ממש בשיאו, הרי שהיום תיהנו מקטע מעולה שגדוש פעילויות מגוונות המספק גירוי אינטלקטואלי מתאים. האווירה בבית נעימה ובני המשפחה משתפים פעולה ואפילו תומכים. שיפור במצב הכלכלי, אף הוא משפר את ההרגשה. צץ אות המעודד אתכם להתנדב לפעילות אלטרואיסטית למען הזולת, וזאת כדי לזכות בברכת שמיים.


אתם מרגישים במיטבכם ולמרות שלא הכול מתרחש בדיוק לפי התוכניות המקוריות, יש לכם את היכולת להכיל את הפערים בין הרצוי למצוי. התמימות שלכם עלולה להוות מקור לבעיות, במיוחד בקשר זוגי. קחו בחשבון שלא הכול הוא באמת כפי שהוא נראה כלפי חוץ. יש אנשים שמקנאים בכם מאוד ולא יהססו לפגוע. עמדו על המשמר. צץ מסר הרומז על עזרה משמעותית שתקבלו מאנשים שברגע זה אתם אדישים לקיומם.

מאמרים קשורים

Back to top button