הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצבו של כוכבכם מרס כלפי הבית התשיעי [בית הלימודים והנסיעות], מעודד תחומים הקשורים בבית זה. הצעה לנסיעה מטעם העבודה, מפתיעה אתכם היום. השיפור במצב הכספי גורם לכם לחשוב על אפשרות של חופשה לצרכים פרטיים. חוסר הזהירות הפיננסי עלול להכניס אתכם לצרות. נראה כי אתם מצפים לאור ירוק מצד אדם אשר שבה את ליבכם. במקביל כדאי שגם אתם תתרמו את חלקכם. עיסוק שנדלקתם עליו עלול לעצבן את הסובבים אתכם. מצד שני אתם לא חייבים לפעול על פי הראש שלהם.


תחושה של דחיפות מלווה אתכם החל משעות הבוקר. אסור לכם למהר וממש לא כדאי לקבל החלטות, במיוחד אם הן כרוכות בהתחייבות לטווח רחוק. אתם משדרים עוצמה פנימית וכוח, ואנשים רבים מנסים להתחבר אליכם בכל מיני צורות, לא תמיד מתוך דאגה לרווחתכם. אל תבטיחו ואל תסכמו שום דבר לפני בדיקה רצינית של איש מקצוע. בשורה טובה תופסת אתכם שקועים בחשיבה על נושא שכלל לא קשור בה, אך כדאי לכם לעצור ולהיפתח לקראתה.

למרות הפיתוי והשכנוע העצמי שלכם ב"צדקת הדרך", כדאי שתמנעו, בכל מחיר, ממשחקי כוח. זאת הסיבה שאתם מרגישים מותשים ומרירים לעיתים קרובות. אל תבזבזו יותר מידי כספים. אתם מדברים יותר מידי ומבזבזים זמן יקר, כדאי להתמקד. אל תיקחו את עצמכם יותר מידי ברצינות. תנו לחוש ההומור הנפלא שלכם לבוא לידי ביטוי במקומות קשים. איכשהו צפויה נסיעה אל מקומות אשר הדי ההיסטוריה הבוקעים מהם ממשיכים לתאר מעין קולות קרב וצחצוח חרבות.



אתם חייבים לשמור על המסגרת שמעניקה לכם בטחון ושקט נפשי. נראה כי הופרעתם משגרת היום-יום הרגילה שלכם וזה גרם לכם לחוסר ריכוז ולתחושות של רוגז. כדאי לכם ללמוד לכוון את האנרגיות לכיוונים הנכונים ולא לבזבז זמן על מה שלא התנהל בדיוק על פי הציפיות שלכם. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאהבים מופלאים, זקוקים להרבה חום ואהבה, רגישים ורגשניים, בעלי רגשות חמים, קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם.


אתם מרגישים צורך בתשומת לב והערכה, גם בעבודה וגם תחום האישי. מישהו הצליח להרגיז אתכם בשעות הבוקר וזה משפיע עליכם למשך שעות ארוכות. כדאי שתלמדו להתנתק ולהפריד בין אירוע אחד לשני. בעבודה יש לכם הזדמנות להתקדם. נצלו את העיתוי! האסטרולוגיה סבורה שאתם מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם. משדרים ביטחון עצמי. דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום ואינכם מתחשבים במוסכמות.

מיקומה של אנרגיה בבית התשיעי שלכם [בית הלימודים והנסיעות] יוצר יום מתאים לתכנון או לביצוע נסיעה ספונטאנית. הפתעה צפויה לכם בבית המלון בו תתאכסנו. יום מלא פעילות ואירועים חברתיים , בעלי פוטנציאל רב מבחינה עסקית. למרות שהדבר נוגד במידה מסוימת את אישיותכם, זהו יום מתאים לתרגל ספונטאניות וזרימה חופשית. לפני השקיעה כדאי לצאת לטיול רגלי, רצוי על שפת הים. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים, בעלי ביקורת ושליטה עצמית, טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים.


מיקומו של כוכבכם ונוס מוליד יום טוב לזוגיות, לאהבה ואף מתאים להציע היום נישואין. אם אתם כבר נמצאים במערכת קבועה, זה הזמן לפנק ולהביא מתנה, במקום לחכות ליום ההולדת. רעיון שיעלה אדם ששמו מכיל את האות יוד, עלול לחולל מפנה מחשבתי. היצירתיות נמצאת בשיאה ויתכן שאתם עומדים על סף פריצת דרך ששכרה בצידה. יש מי שנותן לכם 'קצה חוט' עבור מיזם שברצונכם לפתח. מכאן ואילך הכדור במגרש שלכם, אתם יודעים.

מגוון גדול של הצעות מגיע אליכם היום. כדאי לבדוק כל אחת לעומקה לפני שמחליטים לעשות צעד בכיוון. יש מי שמנסה ליצור אווירה מעורפלת כדי לא למסור מידע רלוונטי וחיוני עבורכם. מיקומו של כוכבכם פלוטו כלפי בית החלומות שלכם [הבית השניים עשר] עלול לחולל מקסמי שווא. אל תתנו לאחרים להפעיל עליכם מניפולציות זולות. מי שמתעקש, מקבל בסופו של דבר את מבוקשו. בסוף היום צפויה הפתעה הקשורה לתחום העסקי.


קשריו הממוזלים של מזל קשת עם כוכב השפע יופיטר, מולידים יום מוצלח וממוזל בו כמעט כל מה שאתם עושים מצליח. אתם מצליחים להשיג את מבוקשכם בקלות יחסית. מכתב שיגיע במהלך היום, יעלה את מפלס מצב הרוח לשחקים. בדקו אם ההצעה העסקית תואמת באמת את המטרות שלכם. כסף הוא אלמנט חשוב מאוד אבל ישנם גם שיקולים נוספים. בדקו את התמונה בשלמותה.


עליכם להתאים את עצמכם למצב העניינים בעבודה, מה שמעורר אצלכם התנגדות פנימית. נראה לכם שאתם מבינים את המצב הרבה יותר טוב מהבוס ויודעים מה בדיוק צריך לעשות, מה שמקשה עליכם לקבל הוראות מלמעלה. עדיף שתזנחו את צורת החשיבה הזאת ותאספו את עצמכם לכיוון חיובי יותר. דווקא הלא צפוי והלא מתוכנן, הוא זה שצופן בכנפיו את האושר המיוחל. הותירו מקום גם למזל לומר את דברו.

יום מסובך. ניגודי אינטרסים בין בני המשפחה ובין הרצונות שלכם בתחום האישי, עלולים לעורר מהומה 'קטנה'. היום הזה מלווה מתח בלתי פוסק ועם כול הרצון הטוב להתחשב בכולם, מישהו צריך לוותר על משהו. לקראת הערב העניינים מתבהרים ומצב הרוח משתפר בכמה דרגות. כל צעד שאתם עושים בעולם הגשמי והחומרי, דורש מכם צעד מקביל בעולם הרוחני והנסתר מן העין. רק כך תצליחו להתחבר עם ייעודכם עלי אדמות.


אתם גוררים את עצמכם בקושי בגלל מצב רוח קודר. התנהגות אימפולסיבית מכניסה אתכם לצרות צרורות עם בן/ת הזוג. אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב לקראת הצהרים. נסיעה למקום בילוי עם אנשים שאתם אוהבים ושגם מפרגנים לכם, תשנה את האווירה לחלוטין. בשעות הערב צפויה התפייסות. האסטרולוגיה סבורה שאתם יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים. טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון. מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה.

מאמרים קשורים

Back to top button