הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 24.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אירוע קוסמי מוליד מעין תחושה של מלנכוליה ועצבות בלתי מוסברת. מי שאינם נמצאים בקשר זוגי קבוע , צריכים להיזהר שלא לפרש לא נכון את התחושות האופייניות לעונה זאת של השנה. להתאהב באהבה ולא לאדם המתאים- פירושו של דבר ליפול למלכודת רומנטית בעלת פוטנציאל של שברון לב. כדאי לזכור את העובדה שהסבלנות ובדיקה לעומק של הדברים, תמיד משתלמות בסופו של דבר. צפויה ההתפכחות מאשליות. זאת אינה הרגשה נעימה אבל תתנחמו בעובדה שתחסכו מפח נפש גדול עוד יותר, בעתיד.


מיקומו של הירח מוביל אתכם אל מצב לפיו חיפושי עבודה יביאו לתוצאות חיוביות ולכן תרגישו תחושת הקלה ורגיעה. אפשרויות שקודם לכן נראו בלתי אפשריות, פתאום יראו סבירות בהחלט. יעלו רעיונות חדשים לגבי נסיעה, או שינוי כל שהוא בתחום המקצועי. שמרו על ראש פתוח. הרצון והמוכנות להרחיב את האופקים ולהכניס למעגל החברתי והמקצועי, רוחות רעננות, צופן בחובו התפתחויות חיוביות ביותר.

האינטליגנציה שלכם והחשיבה המהירה כמו ברק, תעזורנה לכם להתמודד היום עם מצב שלא ציפיתם לו. אתם מרגישים עומס, אולם מצליחים להתנהל בצורה מוצלחת. תכנון יעיל הוא מילת המפתח עבורכם. אם יש צורך- קחו פסק זמן להתארגנות. אל תתפתו לשבור את הכלים או לנהוג בפזיזות, רק בגלל שמישהו לא עמד בציפיות שלכם. אתם תופסים ראש טוב עם אדם שאין לו אוהדים רבים. זה מסוג הדברים שרק המצפון מחליט אם לכאן או לשם.



את הניסיון לדבר עם הבוס על העלאה, כדאי לדחות ליום ראשון וזה לא לטלפון, אתם יודעים. ההכנות המיותרות מורידות את מפלס האדרנלין ואינן תורמות מאומה. קחו בחשבון כי בימים האחרונים, הממונים עליכם שמו לב להשקעה הגדולה ולמאמץ שלכם. לחץ של כוכבים רבים על הירח שליטכם, עלול להוביל אתכם לגילויים של חוסר סבלנות. אמרת חכמים אומרת- אל תדחה למחר את מה שניתן לעשות היום. נסו ותיווכחו לדעת שיש הרבה מאוד חוכמת חיים בדבר.


כדי לא להתאהב ומיד לאחר מכן-להתאכזב, מומלץ לנקוט באמצעי זהירות, במיוחד לאור הרגישות הגבוהה שלכם וניסיונכם בעבר. יש לכם הזדמנות מצוינת לתרגל אסרטיביות ולנהל את העניינים על פי הקצב המתאים לכם בלי להיכנע לתכתיבים של אחרים ולא בכול מחיר. זה הזמן להשקיע בתחומים המאפשרים לכם לפרוק אנרגיה גופנית, כגון ספורט ומחול. צפויה לכם פגישה עם אדם שמגלה בקיאות בנושא שאתם מבקשים לצבור בו ידע. אל תחמיצו את ההזדמנות.

עליכם להשקיע מאמצים רבים כדי להצליח. זה קורה לאט אבל בטוח. קשר רומנטי שהתחיל לאחרונה, מקבל תפנית מעניינת. בילוי משותף מהווה הזדמנות למימוש הפנטזיות שלכם. כדי להעניק מעצמכם ולזכות באינטימיות ממשית עליכם להעניק קצת יותר מעצמכם, ואין הכוונה רק לבילוי של כמות זמן. מדובר על איכות והתחייבות! השליכו את יהבכם על המלאך השומר עליכם, הקול הפנימי שבכם מדריך אתכם נכונה, גם אם הוא מתנגש עם עקרונות שרכשתם בדרכים מלאכותיות.


יום מעניין. תקבלו יותר מהצעה אחת לבילוי בערב ותצטרכו להחליט במהירות לאיזה כיוון אתם הולכים. עם כל הכבוד והנטייה הטבעית שלכם להיות מחוברים בטבור לבני המשפחה, מומלץ להתנתק ולצאת למקום חדש בו לא ביקרתם עדיין. יש אנשים שמנסים להיצמד ולהיטפל אליכם בכוח. ההמלצה היא לבחור ביתר קפדנות את החברים שלכם. האסטרולוגיה סבורה שאתם נמנעים מעימותים ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון, מקרינים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם ובעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות.

פגישה עם מישהו בעל השפעה תרשים אתכם ותפתח כיוון מחשבה חדש לגמרי. מצב העסקים אינו מזהיר אך יש סיכוי לשיפור בעקבות קשרים חדשים שמתחילים לצוץ. התחום המשפחתי והזוגי זקוקים להשקעה רגשית. אולי נראה לכם כאילו הכול בסדר אבל יש מי שמתחיל להרגיש מוזנח ומתוסכל. שימו לב לאחרים! האסטרולוגיה סבורה שאתם רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים, מגנטיים ובעלי כוח משיכה. משיגים את שלכם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות, בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים.


יום נעים שיעבור עליכם ללא סידורים וללא התחייבויות שונות ומשונות. כדאי שתקציבו גם מעט זמן לעצמכם. בשעות הצהריים ייתכן שיבוש קל בתוכניות. אל תאשימו את עצמכם בכל דבר שקורה. יש אפשרות ליהנות מהחיים גם כשלא הכול מושלם. האסטרולוגיה סבורה שאתם שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם.


יש לא מעט מתחים בבית ונראה שקשה מאוד להשיב את הסדר והשקט על כנם. גם בתחומים אחרים הקשורים לרומנטיקה יש מאבקי כוח וחיכוכים. בקיצור, יום לא קל שכדאי לנסות ולעבור אותו במהירות האפשרית. יש לכם הרגשה שכל מה שתעשו, תמיד אתם במקום האחרון. זה לא היום למהפכות. הרקיע קובע כי ממש בקרוב צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.

סוף השבוע תופס אתכם במצב של דכדוך ותסכול. אתם מנסים לשלב בין האישי ובין חיי חברה אך ללא הצלחה. יש אווירה של דאגה וחוסר וודאות בתחום הזוגי למרות שלכאורה הכול בסדר. יש לכם הרגשה שלא ממש מבינים אתכם וגם לא ממש מתעניינים. הרקיע קובע כי יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד, כמו גם הצלחה בעניינים חומריים. יש מי שמזכיר לכם רעיון שהעליתם אך טרם מימשתם. מצד שני ייתכן כי הסיפור הזה כבר לא ממש מדבר אליכם.


אתם עלולים להיסחף לתוך רומן חדש ומלהיב שיתגלה בהמשך הדרך כבעייתי. תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה עוגמת נפש אם תתחילו בקצב מתון יותר. בענייני עבודה, אין לכם כרגע את המידע הדרוש כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות. עדיף להשקיע את המרץ והזמן בעצמכם, בלימודים או בקורסים מזדמנים שירחיבו את האופקים ויתנו מענה לצמא האינטלקטואלי. הרקיע קובע כי ממש בקרוב צפויה לכם הצלחה במניפולציות פיננסיות.

מאמרים קשורים

Back to top button