הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 26.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מנסים ליצור רושם על מישהו שמאוד מוצא חן בעיניכם. אל תתפתו לגלות את כל הקלפים למרות שחשוב לכם מאוד לשמור על כנות מקסימאלית. בעניין זה בדיוק, צפויה לכם הפתעה. קשר מקצועי עם אדם מרתק מתפתח לחברות אמיצה. אל תעכבו את התהליך, אין לכם ממה לחשוש. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו דמות חכמה בעלת סמכות עומדת להיטיב את מצבכם.


אתם מנסים לרצות את הסביבה, מה שמתפרש כחולשה. יש סביבכם לא מעט 'כרישים' שמנצלים את הכוונות הטובות עד לקצה. אולי כדאי לכם, לשם שינוי, לגלות יותר אסרטיביות גלויה. חוסר היכולת שלכם להשפיע כרגע על מה שקורה ביחסים שלכם עם הסביבה, גורם לכם לתסכול עמוק. בינתיים אל תעשו מהפכות. לפעול לאט ובעדינות. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו מצבכם צפוי להיות מוגן ויציב, אך לא אתם תהיו אלה אשר יאחזו במושכות.

אתם יכולים להרשות לעצמכם לתקשר בכנות המרבית ותתפלאו לגלות שהצד השני יקבל את דרישותיכם בחיוב. זה לא הזמן למחויבות רגשית עמוקה ואין צורך להתנצל על כך. כל עוד אתם לא מובילים מהלך שמטעה ועלול לפגוע במישהו אחר- זה ממש בסדר. כדאי להגדיר את המצב ולהקפיד על יחסים פתוחים ותקשורת ישירה, ברורה ומדויקת. הרקיע מעביר אליכם אנרגיות טובות וברוכות המגיעות מן הכוכבים [יופיטר, שפע ומזל] ומרקורי [תקשורת טובה עם הסובבים].



יום מעניין במיוחד בתחום הרומנטי. למרות שאתם כבר יודעים זאת, תגלו שבאמת אין לכם מפני מה לחשוש ואתם בטוחים לחלוטין בזוגיות שלכם. זהו זמן מתאים להעמיק את הקשר ולפצוח בסדרת פעילויות לא שגרתית. תבחרו בהתאם לסגנון האישי את הדבר המתאים לכם. זה יכול להיות טיולים בטבע לאור ירח או ספורט אתגרי. העיקר הכוונה. מצבו של הירח במפת הלידה שלכם, מאפשר הצגת בקשות חריגות במקום העבודה.


יום של עומס. התרוצצות תזזיתית בניסיון לעמוד בכל ההתחייבויות שלקחתם על עצמכם. נסו לפצל את המשימות לפי דרגת חשיבות ואל תיכנעו ללחצים. לא רק שזה לא יעזור אלא יפגום בתפקוד שלכם. בגדול, אתם מצליחים לעמוד בדרישות. מחר תוכלו לקחת את העניינים יותר ב"איזי". הרקיע מבשר על תקופה שנועדה לרומנטיקה קלילה ועליזה. היחסים שבינו לבינה צפויים לסוב סביב גלגל של תנועה, ניידות, נסיעות, טיולים ובילויים ידידותיים ולא מחייבים.

יום ממוזל. הצעה עסקית מעניינת מתגבשת לאט אבל בטוח. שיתוף פעולה במשפחה ובזוגיות, גורם לכם לפתוח את היום בצורה האופטימאלית. אתם גם מלאי תקווה וציפיות לסוף השבוע שעדיין רחוק מאוד. כללית, עדיין לא קל לכם, אבל מצליחים להתעלות מעל הקשיים היומיומיים ולהתמכר לתחושת הסיפוק הפנימי. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ להתפשר ולהגמיש עמדות בכל הנוגע למשפטים ולסוגיות הכרוכות בערכאות, להוציא ענייני ירושות בהם צפויה הצלחה.


היום תהיו מעורבים בוויכוח על כספים. התסכול הוא הדדי וחבל לקלקל את תחושת ה'ביחד' בגלל קשיים. הרעיון הכללי הוא לשתף. זאת כל החוכמה של להיות במערכת יחסים. נסו למתן את האווירה. בערב תהיה לכם הזדמנות ליזום פיוס. אל תפספסו אותה. לפנויים, אין זה יום מתאים ליציאה במיוחד אם יש לכם קשיים כלכליים כרגע. קשר בוסרי זקוק לזמן כדי לקרום עור וגידים. אם תדחקו בצד השני, הדברים עלולים להישמט מידיכם.

היום עובר ממש בסדר אבל משום מה, לא קל לכם. אתם מרגישים בודדים וכל מילה שמישהו בסביבה פולט, מתפרשת אצלכם כביקורת. אתם נדהמים מרמת התסכול ועוגמת הנפש שנגרמת לכם מכל דבר שטותי. אין ספק שרמת הרגישות שלכם גבוהה מידי ואתם מוציאים דברים מפרופורציה. צאו מזה וקחו את החיים יותר בקלות. אנרגיה קוסמית מייצגת התרחשויות אשר יש ביכולתן להרגיע את סערת רגשותיכם.


הזוגיות והרומנטיקה הן הנושאים המרכזיים של היום. אתם עושים מאמצים להשלים את הפער בין המצוי לרצוי ונתקלים בבעיות על כל צעד ושעל. חוסר שיתוף פעולה מצד הנוגעים בדבר גורם לכם לאכזבה. דווקא כשנדמה לכם שכל הדלתות נסגרות, תקבלו הצעה מאתגרת. אנרגיה קוסמית מדגישה את הצורך בשינוי הגישה, ובעיקר אם מדובר באדם הפועל למענכם אך אתם אינכם מכבדים אותו.


יום מתאים לנסיעות ולביקור במקום חדש. אפשרויות חדשות נפתחות בפניכם כל הזמן אבל אתם נרדמים בשמירה. גלו ערנות וברגע שדלת נפתחת אל תהססו להיכנס. לפני שאתם מבצעים שינויים דרסטיים, כדאי להתייעץ עם מישהו קרוב אליכם שיכול לנקוט בעמדה אובייקטיבית. אנרגיה קוסמית מדגישה את הצורך בבילויים גשמיים ובהתפרקות ממתח. מישהו רומז כי אתם מפלים אותו לרעה. במקום להתעמת איתו, כדאי שתעניקו לו את מה שמכונה 'העדפה מתקנת'.

כמות רבה של מתח באוויר וקשה לכם למדי לתפקד באווירה שכזאת. אתם מרגישים בודדים במערכה. במהלך היום יחול שיפור. תקבלו הצעה מעניינת שבהתחלה לא תתלהבו ממנה אבל אם 'תזרמו' עם הדברים- יחול מהפך של ממש. לקראת ערב, המצב משתפר. אתם זוכים לתשומת לב, חמימות ופרגון מפתיעים מצד מישהו שכבר די התייאשתם ממנו. אין להיכנע לגחמותיו של אדם שתלטן.


יום של בלבול ואי סדר בתחום הזוגי. אתם נופלים במלכודות שטומנים לכם בגלל נאיביות שאינה במקומה. החולשה הפנימית שאתם חשים היא בגלל שאתם מאמינים בעולם הרמוני בו לכולם יש כוונות טובות אבל אין הדבר כך. נסו לא להיכנס למצבים ולמקומות רגשיים שגורמים לכם להתאכזב ולסבול. קחו את הכול באיטיות ובקלילות יש להאמין לדבריו של שותף, אך כדאי גם לפקוח עין.

מאמרים קשורים

Back to top button