הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

חוויה של קירבה ושיתוף פעולה צפויה להתרחש עם אחד מבני המשפחה שיפתיע בגדול. אתם שמחים מאוד עם מה שקורה. זהו משב רוח רענן עבורכם. עובדה שכאשר נעשה ניסיון אמיתי וכנה, אתם יכולים להשתחרר ממשקעי העבר ולפנות לדרכים חדשות. בהחלט מהווה השראה. לא כן? המשיכו כך, זה הכיוון הנכון. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם הצלחה כבירה הודות לפעולה שנונה ומתוחכמת שעליכם לנקוט בה.


המתח הולך וגובר עד לנקודת רתיחה. עימות בקנה מידה גדול יחסית יתרחש ביניכם ובין אדם שכבר מזמן רציתם לסגור איתו חשבון. לאחר מכן, תחושו הקלה. טוב שהוצאתם החוצה את הרגשות השליליים אך הימנעו מפעולה חד צדדית. אתם נמדדים גם על פי יכולת הריסון והאיפוק. הרקיע מייצג מצב אשר לפיו צפויים לכם הצלחה והישגים הודות להתרחשויות המתרחשות במדינות שמעבר לים.

זה זמן מתאים לשיפור התדמית החיצונית, שינוי הרגלי תזונה וכן חידוש הפעילות הגופנית שקצת הזנחתם לאחרונה. אתם מלאים במרץ שחלקו מבטא אי שקט פנימי, ויתאים לכם מאוד להוציא את האגרסיות בצורה חיובית. בסך הכול, זהו יום נחמד שבו תרגישו טוב ותמשכו תשומת לב חיובית מהסביבה. ההתרחשויות בבית השלישי של מפת הלידה שלכם מעניקות חשיבות רבה להשפעתם של ידידים על תהליך קבלת ההחלטות שאתם שקועים בו.



אתם מחפשים תמיכה וזוכים לפרגון מבן/ת הזוג. הכמיהה והעיסוק הקדחתי בהזדמנויות לחידושים ולריגושים מתבררים כאשליה. בחציו השני של היום תחושו הקלה במצב הרוח הסוער. נסו להתחבר לתחושת רוגע ושלווה על ידי תרגול יוגה או מדיטציה. נראה כי אתם מהרהרים בהצעה בה יש להימנע מהתחייבויות המבוססות על חוזים רשמיים, ולהעדיף הסכמים ג'נטלמניים הנחתמים במילת-כבוד ובתקיעת כף.


מאמץ מחודש מושקע בכיוון של מציאת בן/ת זוג. נראה שנושא שהוזנח מזה זמן מה מתחיל להיות, שוב, חשוב עבורכם. אין לכם מה לחשוש מכישלונות. כבר הייתם ב'סרט' הזה בעבר. עם יד על הלב, אתם יודעים שעל מנת להשיג את מטרותיכם עליכם להשקיע קצת יותר מאמץ ממוקד. הרקיע מבשר על תקופה של התבודדות, הרהורים, פסק-זמן, פרשת-דרכים, שיקול דעת ובחינה מחדש של כל אשר הושג עד כה.

נראה כי צפוי לכם יום פלספני משהו. תיתכן תחושה של דה-ז'אוו, כאילו בסרט הזה כבר הייתם. יש לכם רעיונות ומחשבות שנתקלים בהתנגדותם של הסובבים אתכם. ההמלצה היא להקשיב לקולות הפנימיים ולאינטואיציה ולעשות את מה שאתם מרגישים שהכי נכון לכם. הדבר נוגע לתחום הרומנטי האישי וכן לחיי החברה. המשיכו בכיוון שנראה לכם. בתחום הרומנטי כדאי לכם לעשות מאמץ ולהפגין קצת יותר את הרגשות שלכם.


אתם מרגישים תסיסה פנימית. ספונטאניות בליינית מדרבנת אתכם אל אירועים שתמיד נשמרתם מפניהם. אל תקבלו שום החלטה ואל תעשו שום דבר אלא אם כן אתם באמת שלמים עם עצמכם במאה אחוזים. אחרת, אתם עלולים למצוא את עצמכם עוד היום במצב מביך. למרות שנדמה לכם שאתם ממש מבינים לליבם של האחרים, אתם לא באמת קשובים למה שקורה אצלם וזה גורם לתסבוכת אמיתית. שמרו על ראש פתוח וגמישות.

יום עמוס ומעייף. מצב הרוח ממש לא משהו. סערת הנפש וחוסר השקט ילוו אתכם מרבית שעות היום. אתם עלולים להגיב באימפולסיביות ולהיכנס לצרות עם אנשים בסביבה. אווירה של חוסר הבנה וקצרים בתקשורת. עשו מאמץ עילאי להימנע מעימותים. בשעות הערב צפויה הקלה. אנרגיה קוסמית מייצגת אדם קשיש, אולי הורה, אשר ישפיע לטובה על מסלול חייכם.


מצבי הרוח שלכם שוב עושים לכם בלגן בראש. יש מתח בזוגיות אבל בעצם לא קרה שום דבר יוצא דופן, כך שאתם מביאים לתוך המערכת את חוסר הסיפוק הפנימי שלכם. אתם שואפים לחיות בהרמוניה מושלמת עם הסביבה וכאשר שיווי המשקל מתערער, זה זורק אתכם למקומות שכלל לא שייכים לעניין. לימדו להפריד בין עיקר וטפל. אנרגיה קוסמית רומזת על שינוי לטובה כתוצאה מהתחברות אל פן רוחני ועמוק.


אתם זוכים להרגשה של קבלה ללא תנאי. זה חשוב לכם מאוד כי אתם רגישים לביקורת, במיוחד כאשר היא מגיעה מבן/ת הזוג. זה יום מתאים במיוחד לבילוי שקט בשעות הערב ולשיחה מלב אל לב. הכוונות הטובות מתמוססות לעיתים בדרך. את העובדה הזאת חשוב להסביר לפעמים, כדי למנוע אי הבנות. כדאי שתתרחקו מאדם שמרעיף עליכם עצות חינם. אם תקשיבו לדבריו אתם עלולים למצוא את עצמכם קרחים מכאן ומשם.

יום טוב. אנשים מקבלים אתכם בהבנה ומתוך סבלנות, למרות שאתם בעצם מפגינים אדישות. אתם מרגישים שהגיע הזמן לעבור פאזה או לשנות מקום. למרות שכנראה זה מה שיקרה, נסו למצות את המקסימום לתקופה הנוכחית. צריכים למלא את המצברים? נסו ספר טוב או סתם בילוי לילי שקט מול הטלוויזיה. צפוי רומן אהבה או הצעת נישואין ומכל מקום, צפויה מתנה גדולה.


שיחת טלפון מפתיעה תגיע היום. הבילוי המומלץ להיום הוא דווקא אירוע חברתי אליו הוזמנתם אך לא חשבתם ללכת. מפגש אקראי יוליד חברות חדשה. בתחום החיזורים צפויה התפתחות חיובית במידה ותדעו להציג את עניינכם בצורה הנכונה. אל תתנו לאנשים סביבכם למשוך אתכם לכיוונים לא רצויים לכם. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הישגים לאחר תקופה של מאמץ.

מאמרים קשורים

Back to top button