הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אין ספק שהכריזמה והקסם האישי שלכם משפיעים על אנשים אחרים במידה רבה, עד כדי מניפולציה גורפת. כולם משתמשים באותן שיטות ואין טעם שאתם תהיו 'יותר אדוקים מהאפיפיור'. הזמן פועל לטובתכם. זה הזמן להשפיע ולהוביל מהלך חדש: בטוח שאתם הולכים להצליח ובגדול. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.


החיים הם הרפתקה וכך עליכם להמשיך ולהתייחס לכול מה שקורה. בגדול, היום שלכם מאוד מאתגר ואתם 'מגלים' את עצמכם מחדש. אירוע חברתי בו תשתתפו מהווה עוד עלית מדרגה בתחום יחסי אנוש. יש פוטנציאל רציני להתחלה של שיתוף פעולה עסקי. אין ספק שגישתכם החיובית- מדבקת. ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.

ניסיתם מספר דרכים להשיג את תשומת ליבם של הסובבים אתכם אבל היום זה ממש לא הולך. יש לכם הרגשה שאתם מוזנחים ואתם כמהים לחמימות ותשומת לב הניתנים לכם במשורה ובקמצנות. טכניקות רכות יותר יעשו את העבודה הרבה יותר ביעילות מאשר ויכוחים קולניים. זכרו כי כל סיום הוא רמז לתחילתה של פרשייה חדשה. אין טעם לשחזר את אכזבות העבר.



היום תהיה להם הזדמנות אמיתית לשיחת נפש עם מישהו שמצפה לכך כבר הרבה זמן. בדיקה פנימית שלכם, ביניכם ובין עצמכם, תגלה ממצאים מפתיעים. למרות שאולי תרגישו נבוכים משפע הרגשות שיציפו אתכם במהלך היום, כדאי שתדברו על זה. מומלץ לעשות זאת עם מישהו קרוב, בלי להתייחס למבוכה התוקפת אתכם ברגעים כאלה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון מחשבים ואינטרנט.


יום טוב המתאפיין בתחושות של מרץ וחיוניות. חבל לבזבז את כל היום על עבודה שסוחבת אתכם אל תוכה. לכו לבלות. צאו מוקדם ככל האפשר ולכו לבלות. בין אם מדובר במפגש חברתי או במפגש זוגי- הכול יצליח ויגרום לכם הנאה מרובה. אתם זקוקים לבילוי של כמה שעות באווירה רגועה ובחברה טובה כדי למלא את המצברים. נראה כי אתם מעניקים ייעוץ לאדם שביקש את חוות דעתכם. במקביל, יש מצב שהוא יקשיב לכם ויעשה את ההיפך.

מערכת היחסים המשמעותית בה אתם מעורבים, מעייפת אתכם במקצת. לא שאתם מחפשים לברוח אבל אין ספק דרושה פעולת רענון כדי להעלות את רמת הריגוש והחידוש. לאחרונה אתם מאבדים עניין במהירות ואם לא יעשה שום דבר בנידון אתם עלולים להיקלע לבעיה. תחושה קלה של אכזבה גורמת לכם לתפוס מרחק גם ממי שזקוק ביותר לתשומת ליבכם.


נראה כי אתם מחליטים לקחת את עצמכם בידיים ולחדש את מסורת הפעילות הגופנית שהוזנחה. אתם חווים מרץ ותשוקה בלי נדלית לצאת לרקוד וליהנות. פגישה עם אדם בן מזל שור, שלא ראיתם זמן רב- תפתיע. אתם מתלבטים לגבי הכוונות הנסתרות של אותו אדם. עדיף לברר על ההתחלה כדי למנוע אי הבנות ואי נעימות בהמשך. אתם קוצרים הצלחה בתחום שרק לאחרונה התוודעתם אליו. נראה כי יש לכם מזל של מתחילים.

מה שדרוש לכם בדחיפות זה פיתוח יכולת ארגון, למרות שבזמן האחרון אין ספק שאתם משתפרים. התחום החברתי גם הוא נמצא בתהליך חיובי בגלל הרחבת יכולתכם להכיל את השונה. מפגש חברתי שבו תשתפו היום יגרום לכם להבין עד כמה התקדמתם. לא תרגישו צורך להתווכח על כל דבר שמנוגד לדעתכם האישית. טיפוס הפכפך עובר מקיצוניות אחת אל אחרת. לפעמים זה משעשע ולפעמים בא לכם להיפרד ממנו.


אווירה רצינית בבית גורמת לכם להתאמץ עוד יותר לכיוון של עשיית כסף. דווקא השקט שלאחר הסערה גורם לכם להרגיש לחוצים. בן/ת הזוג נוקטים באמצעים חריגים כדי לשכנע אתכם בצדקת מעשיהם. אתם חשים ירידה מסוימת באנרגיות. פגישה עם אדם בן מזל דגים תגרום לכך שלקראת הערב מצב הרוח הירוד יתחלף במצב רוח מרנין.


אתם מאוד רגישים לביקורת, במיוחד כאשר זה בא מבן/ת הזוג. היום יתאים לכם בילוי שקט ושיחה מלב אל לב. אם אתם מרגישים צורך לפצות את עצמכם, כדאי שתשאירו את כרטיס האשראי בבית. שמרו על זרימת האנרגיה החיובית. בעבודה צפוי לכם עומס אבל אתם תעברו את הקשיים בהצלחה. תחומי עיסוק שיעשו לכם טוב בימים אלה צריכים להיות שזורים בקורטוב של יחצנות, פרסום, שיווק ותקשורת.

רגישות גבוהה לדברים שאחרים אומרים עלולה לגרום לכם להיפגע. אל תשכחו שזאת בחירה שלכם. צפוי שיפור בזוגיות לאחר שתצאו מהכבדות שנפלה עליכם. אל תנסו לפייס טיפוסים שאינם ראויים לכם, הציבו את עצמכם במרכז העניינים. אל תנסו להאיץ קשר בוסרי. זיכרונות העבר מוכיחים כי יחסים ששווים משהו זקוקים לזמן על מנת להבשיל. אתם מוותרים על דברים שממש חשובים לכם, כדי לשאת חן בעיני אדם כלשהו. לא תוכלו ללכת עם זה זמן רב.


צורת הביטוי וההתנסחות לכם יכולות להביא אתכם לניצחון גם במקומות קשים. אתם מוותרים ומשלמים בקלות רבה מידי. יש מי שמציק לכם בימים אלה. זה לא שאינכם יכולים להתמודד עם אותו אדם, אתם פשוט לא בטוחים עדיין שהגיע הזמן לפעול במלוא הכוח. כדאי שתגייסו לעזרתכם חברים ובני משפחה. אנרגיות הרמוניות מבשרות על יום בחיק המשפחה. נראה כי הסיפור הזה הולם את כמיהתכם לחום ואהבה.

מאמרים קשורים

Back to top button