הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 5.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם ומושפעים יותר מידי מהסביבה. אתם חשים עייפות מסוימת הנובעת מרגשי אשם. השיפוטיות לגבי עצמכם רק מטרפדת את המאמצים שאתם משקיעים. המציאות עולה על כול דמיון ואתם צפויים להפתעה גדולה שתעורר בכם ציפיות לא ריאליסטיות. בסופו של דבר תגלו שזה לא מוביל לשום מקום, אבל חשוב לעבור את תהליך ההתפכחות. מומלצת לכם פעילות חברתית, קהילתית ואפילו פוליטית. המזל הטוב יגיע כתוצאה משיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם.


היום אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב מאשר מזה זמן מה. יש תחושה של רוגע והרבה יותר אופטימיות מאשר בעבר. אתם עדיין מתקשים להאמין שהדברים מסתדרים כול כך טוב. עליכם להקפיד לשמור על העקרונות שלכם, במיוחד בכול מה שקשור לחיי האהבה. צפויה לכם תקופה מרנינה בחברת ילידי מזלות המים: עקרב, דגים וסרטן. כדאי שתראו את הדלת למי שלא נוח לו בחברתכם. הכוכבים פותחים בפניכם הזדמנויות טובות מזו.

עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם ולזרום עם זה. נראה שאתם משקיעים מאמצים רבים מידי כדי לעשות את מה שצריך, ופחות את מה שאתם רוצים באמת. הגיע הזמן להקדיש קצת זמן לבית ולסדר את מה שמזמן רציתם לשנות. שינוי האווירה יביא משב רוח רענן גם למערכות היחסים בין המתגוררים תחת גג אחד. היקום קורא לכם להעניק מעצמכם לזולת, גם אם הגמול למעשיכם אינו גלוי לעין.



אתם מבזבזים יותר מידי כסף והדבר עלול להיות בעוכריכם בעתיד הקרוב. סכום מסוים שהגיע לידכם מיועד למטרות חשובות יותר מאשר פיתויים מזדמנים, ולמרות שקשה לכם להתאפק- עליכם להפסיק במידי. אל תתפלאו אם תקבלו תגובות עוינות מצד הסביבה הקרובה. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על מנת להרשים את האנשים הנכונים. מישהו שמעריץ אתכם עשוי לקדם את הקריירה שלכם. יש מצב שהדברים יגלשו למישור האישי.


החריצות שלכם מניבה פירות. אתם עסוקים מרבית שעות היום בסידור הבית, הופכים את הסדר הרגיל כולל הזזת רהיטים ממקום למקום. יש לכם צורך בהתחדשות ושינוי ותחושת סיפוק עמוקה ממלאת את הלב. תגובה צוננת צפויה מבת/ן הזוג. נסו לנהל שיחה פתוחה ועניינית ולמקד את נקודות התורפה. יש להעלות את רמת ההקשבה ולהוריד את הציפיות. צפוי להתעורר קשר שנרדם לאחרונה. כאשר מתרחשת היקיצה, אל תפשפשו בסיבות שהובילו לתרדמה.

למרות שאתם מצטיינים בדרך כלל כאנשי שיווק או מכירות, אתם מתקשים לשווק את עצמכם במקומות הנדרשים לכם ביותר. משהו גורם לכם ליפול, כל פעם מחדש. היום תהיה לכם הזדמנות לשיחה עם מישהו שיעודד אתכם מאוד ויאחה את השברים. התעלמו מביקורת שמגיעה מצד אחד מבני המשפחה במסווה של דאגנות וקחו את הזמן למחשבה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון שאתם זקוקים לפריקה אינטנסיבית של אנרגיה פיסית.


מחצית פלוס של השבוע מהווה נקודת מפנה להתפתחויות חיוביות, בעיקר בתחום העבודה. מחמאות ועידוד מצד הממונים עליכם, זה משהו שמאוד נחוץ לכם. הצורך באישור מחלחל גם לתחום היחסים האישיים. בן (בת) הזוג עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. האהבה פורחת. למי שאינו נמצא בקשר- זה יום מתאים להיכרויות חדשות. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את הפעלת הגוף, כגון: תנועה ומחול, כמו גם עיסוי, סטפס וספורט.

יום מקורי ומעניין. כשאתם מתמקדים ומשקיעים בכיוון הרומנטי, יש לכך השלכות חיוביות מידיות. בן/ת הזוג מגיבים במנה כפולה של שיתוף פעולה ופרגון. למרות שאתם יודעים ובטוחים באהבתו של הצד השני, יש לכם צורך בלי נגמר בחיזוקים. הערב תוכלו להשתחרר, ליהנות בלי לחשוש ולמצות את הטוב ביותר. בילוי שונה ולא שגרתי יתאים מאוד. מישהו נעתר במהירות להצעה שהצגתם לו. עכשיו אתם מצטערים על שלא שיפרתם את תנאי ההצעה.


יש סיכוי לא רע להתפתחות של רומן. אותו אדם שיכנס לכם לחיים ללא הודעה מוקדמת הוא בעל קסם אישי רב ועשוי לסחוף אתכם להרפתקה נהדרת. מצד שני, למרות ההתלהבות ההדדית, לשניכם דרוש המון מרחב, אז בבקשה… להתנהל באיפוק ובלי לחץ. אם אתם מרגישים שאתם לא מצליחים להתבטא, כדאי למצוא דרך דיפלומטית ותזמון מתאים לעשות זאת.


יום מהנה במיוחד. הודעה שתגיע אליכם על הבוקר תסמן את היום הזה כיום כייפי עם פעילות לא שגרתית. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה שאינכם מורגלים אליה. בזכות כושר ההסתגלות הגבוה אתם צולחים את האתגר בקלילות וחינניות. יש מישהו שמחזר אחריכם בסגנון דיסקרטי. מוטב שתבהירו לאותו אדם באופן ישיר וענייני האם אתם מעוניינים בקשר רומנטי.

בא לכם להישאר בבית ולהסתלבט. עם כל ההקפדה שלכם על חוקים ומוסכמות, לא ללכת לעבודה, זאת אפשרות סבירה אם היא מתרחשת פעם ב… אל תיקחו את החיים יותר מידי ברצינות. רצוי שתבלו את היום בבית, עם ספר או סרט טוב. השעמום והעייפות שאתם חשים בא מבפנים. לחץ מן הסביבה עלול להוביל להחלטות שגויות בתחום האישי. עשו את אשר טוב לכם, התעלמו מכל השאר.


תחושת הקלה ורוגע זורמים אליכם. זמן טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע, במיוחד בכל מה שקשור לפעילות משפחתית. היצירתיות והמקוריות בשיאן. הגיע הזמן להירשם לסדנא באחד מתחומי האומנות. נחוצה לכם מסגרת לביטוי פנימי. לפנויים: הערב, כדאי לצאת לבלות. מפגש עם אנשים חדשים יניב תוצאות מפתיעות. האהבה אינה צריכה לגרום לכם להיסחף ברגשותיכם אל חופים אבודים.

מאמרים קשורים

Back to top button