הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

סוף סוף נפל לכם ה'אסימון'. אתם משקיעים זמן בתכנון סדר יום מאורגן יותר. יש לכם הרבה עבודה לעשות בתחום זה. הנטייה "לכבות שריפות" תואמת את האימפולסיביות הטבעית שלכם. זאת לא בושה לבקש עצה מחברים. שיתוף פעולה ייצור תחושת אינטימיות אמיתית המבוססת על עזרה הדדית. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.


רעיונות מקוריים ויצירתיים שאתם מעלים, גורמים לכם להתקדם למרכז העניינים. הלך רוח חיובי במיוחד הינו 'חלון הזדמנויות' להטבת תנאים. אתם מתקשים להתגבר על חוסר הביטחון הפנימי שתוקף אתכם בעיתוי הכי בלתי מתאים, אולם הפעם שווה לעשות מאמץ עילאי. רק נחישות תביא אתכם מספיק רחוק. מקדו את תשומת ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של טוב ואור.

יש לכם רצון לחידושים וריגושים. מישהו מצליח באמצעות שיחת מוטיבציה להעלות את רמת הציפיות שלכם מעצמכם. הסביבה בעבודה הופכת להיות הרבה יותר ידידותית מאשר בעבר ואתם מתמלאים באופטימיות. הימנעו מצעדים פזיזים וחכו עד שתגיע שעת כושר כדי להוכיח את עליונותכם. היקום צופן לכם מזל וברכה, אך כדי ליהנות מהם תצטרכו לנקוט ביוזמה כלשהי.



צפוי לכם יום נעים אך עמוס מאוד בתחום העבודה. שעות העבודה הארוכות דורשות מכם מאמץ גדול במיוחד עקב העובדה שאתם נאלצים להישאר במקום אחד בין ארבע קירות. אל תוותרו בשום פנים ואופן על ארוחת צהריים. ההפסקה דרושה לכם וכמו כן, אל תשכחו שאתם לא מתפקידם הכי טוב על בטן ריקה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בכלכלה ובמנהל עסקים או בכל תחום הזקוק ליכולת ניהולית.


היום כדאי לכם מאוד לעבור על ערימות הניירת שהצטברו ולסדרן מחדש. יש סיכוי גבוה שתודו לעצמכם בעוד מספר ימים כאשר תתבקשו לשלוף מסמך ששוכב אצלכם כבר הרבה זמן. בתחום הזוגי, צפוי שינוי כל שהוא. למרות שקשה לכם להיפרד אתם יודעים שהבעיות לא ייעלמו מעצמן ואין לדחות שוב ושוב את ההחלטה. תחומי עיסוק שתמצאו איתם שפה משותפת בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בעיצוב ובהענקת צורה למופשט.

אתם נופלים במלכודות שטומן לכם מישהו בעבודה. לצד המניפולטיביות יש לכם גם צד נאיבי שמאוד מבלבל את כולם. נסו ללכת ישר ולא לחפש קיצורי דרך שגורמים לכם לסיבוכים מיותרים. תסבירו לבן/ת הזוג שמפגשים חברתיים הם עבורכם זמן איכות. צאו לבלות בערב ביחד. ככה, אף אחד לא ירגיש מוזנח. אתם נוטים לחלוק את חוויותיכם עם אנשים שאינם יודעים לשמור סוד. הדברים עלולים להגיע אל אוזניים לא רצויות.


שינוי צפוי בעבודה. יש סיכוי לקידום. הצעות שנתקלו קודם לכן בעוינות- מתקבלות. בתחום הרומנטי אתם נוקטים גישה עדינה ורכה שמוכיחה את עצמה שמשתלמת. המשיכו בכיוון זה. מישהו קרוב לכם יפתיע במחווה מרגשת. לפנויים, במקום להתלונן, כדאי לכם לעשות מאמץ יותר רציני. כדי להגיע לתוצאות בתחום הקרייריסטי כדאי לכם ללכת על כל הקופה. עסקה שאתם רוצים בה דורשת מכם מעוף וגמישות. תצטרכו לגלות פתיחות לרעיון שעד עתה הסתייגתם ממנו.

מצב מביך עלול להתעורר כאשר אנשים קרובים יגלו שאתם מסתירים מהם סוד. למרות שנדמה לכם שאתם ממש בסדר ולאף אחד לא איכפת, תתפלאו לגלות שגם שקרים לבנים מזיקים. גמישות מחשבתית תועיל לכם היום. אל תסתתרו מאחורי פעלתנות ועשיית יתר. תפסיקו לשחק אותה תמימים והיו כנים עם עצמכם. אל תגנבו את ההצגה מאדם שהיה אמור לעמוד במרכזה.


תשומת הלב שאתם מקבלים, גורמת להרגשה טובה במיוחד. אתם די מרוצים ממה שקורה בשטח במיוחד לאור 'החגיגה' שמתרחשת בתחום הזוגי. תחושות טובות גם על רקע הקריירה. אתם מתנדבים לבצע משימה שאחרים מסתייגים ממנה. הצלחתכם מותנית בנכונותכם לחשיבה מחוץ לקופסה. אתם נוטים להתרגז בגלל זוטות שהיה ניתן להחליק. קחו בחשבון כי סף הרגישות שלכם נמוך מדי.


יום לחוץ למדי. אתם עסוקים באלף ואחד סידורים ובקושי נשאר לכם זמן לעבודה. מזל שאתם יכולים להרשות זאת לעצמכם. יש מי שזוכר לכם 'חסד נעורים' ומאפשר להתפנות לעיסוקים אישיים. אדם אשר בשמו מופיעה האות ריש מפעיל לחצים והעיתוי הגרוע עלול לגרום למריבה. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את היכולת שלכם לנהל משברים בצורה בוגרת ולשביעות רצון כל הצדדים, כמו גם את יכולות הניהול שלכם.

שיחה עם אדם נבון מאפשרת לכם לנתח קשר שהסתיים. נראה כי היא שופכת אור על אשר נסתר מעיניכם. מתחיל להתגלגל רעיון מקורי אשר יש בו סיכוי וסיכון. זכרו כי שום דבר טוב לא בא בקלות. אירוע הקשור לחייכם החברתיים עלול להשפיע על התחום האישי. נראה כי תצטרכו להציב חיץ בין הדברים. אתם אומרים את אשר על ליבכם ומרגיזים את הסובבים אתכם. מצד שני, הם יזכרו לטובה את יושרכם.


צפויה נסיעה לאירוע חברתי. עימות צפוי על רקע תכנון פעילות לסוף שבוע. שקלו מחדש את סדר העדיפויות שלכם. בן/ת הזוג מגלה תמיכה ומעודד אתכם בקשר להחלטה בנושא שנוי במחלוקת. היכולת לשכנע אחרים בצדקת הרעיונות שלכם תסייע גם בעבודה. צפויה הוצאה כספית גדולה. נסו לחסוך בהוצאות השוטפות. מהלך מוטרף בשעות הערב יחזיר אליכם אהבה ישנה.

מאמרים קשורים

Back to top button