הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 8.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מתחילים את היום עם גל של חששות שקשה לכם להתגבר עליו. האמת היא שאין לכם מה לדאוג. טוב שהמציאות אינה מושפעת מהעולם הפנימי שלכם. הדברים יסתדרו והכול יבוא על מקומו בשלום, בעיתוי המתאים. הסירוב שלכם לבצע פעולה המנוגדת לאופייכם, יתקבל בהבנה למרות מה שנראה לכם בנקודת זמן זאת. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.


אתם מגלים שקשר וותיק אשר ייחסתם לו חשיבות רגשית רבה, היה מבוסס על אינטרסים משותפים ולא על יסוד יחסים בריאים של שיתוף וחיבה הדדית. טבעי להרגיש אכזבה בתנאים אלה, אולם אין טעם לבכות על חלב שנשפך יותר מידי זמן. אינכם יכולים להרשות לעצמכם את התענוג, במיוחד לא בעיתוי לחוץ זה. כל צעד שאתם עושים במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על-ידי צעד נוסף במישור הרוחני.

אל תבזבזו זמן על תהיות חסרות שחר. עליכם לשקול אם ההצעות שמגיעות אליכם בשפע בימים אלה, מתאימות לרצונות הכי כמוסים שלכם. בתחום האישי הבחירה תהיה קלה יחסית. שימו לב לתחום החברתי שמעמיד אף הוא אתגרים ובחירות גורליות. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 7 (יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי).



אתם משלמים מחיר יקר על כמה משפטים שפלטתם בלי מחשבה רבה. מישהו קרוב שנפגע מכם עלול לנתק קשר. גם אם אתם לא ממש מבינים את הסיבה, כדאי לברר את העניין ולו רק למען סגירת מעגל. יש מי שמוצא בהתנהגותכם אלמנטים של גסות רוח. אל תתביישו להתנצל. ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.


זהו יום אשר מתאים לבחון מצבים ולדפוק על דלתות חדשות. מדובר בתחום החברתי בעיקר. אתם שקועים עד צוואר במערכות יחסים וקשרים וותיקים, ולא נותנים לעצמכם מספיק הזדמנות לחקור ולבדוק משהו חדש. כאשר תחושת התסכול מתגברת, כדאי מאוד לצאת מהשגרה ולהיפתח למעגלים חדשים. היענו להזמנה מפתיעה שתגיע אליכם. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון את היכולת הגבוהה שלכם בניהול צוות עובדים.

זה יום טוב שבו תוכלו להתפנות למשהו שנדחה שוב ושוב. צפויים להגיע אליכם אורחים למפגש חברתי שיהווה סיום משעשע לשבוע ארוך ומייגע. הגישה החיובית שלכם תאפשר לכם לבלות ערב מהנה במיוחד. האווירה טובה במיוחד וזאת שעת כושר לפיוס עם מישהו מבני הבית שנפגע מהתנהגותכם ורק מחכה שיזרקו לו כפפה. הדבר האחרון שאתם זקוקים לו היום הוא פגישה עם אדם שתעתע בכם, אך נראה כי הוא עצמו ישאף להיפגש.


אל תטחנו את עצמכם ביום החופשי, בגלל טרדות הנובעות מעבודתכם. הניחו ליום החופשי למלא את מצבריכם. זה יום מוצלח במיוחד. מצב הרוח הירוד נעלם כמו בלון שפרח לשמיים. הניסיון לשיפור התדמית החיצונית עולה יפה הרבה מעל המשוער. הביטחון העצמי עולה והספונטאניות חוגגת. הזמנה ראשונה שתגיע בטלפון והנה… בלי להסס רגע אחד, אתם יוצאים לבלות במקום חדש ולא מוכר. צפוי ערב מ ה מ ם.

יש לכם רצון עז לחיות בהרמוניה ובשלווה, ללא עימותים וויכוחים מיותרים שגורמים לכם לסערות נפש. יש תקופות שאתם מצליחים בכך אולם היום אין זה כך. מישהו מהקרובים לכם ביותר, מגזים בדרישות ואתם מתרגזים ומתנגדים בתקיפות שמפתיעה אפילו אתכם. המודעות שלכם לשינויים הפנימיים ולחיזוק האישיות, חיונית על מנת לעמוד על דרישותיכם. יש מי שמוכן להעניק לכם את מבוקשכם אך בתנאי שתסורו למרותו. רק אתם תוכלו להחליט אם להסכים או לסרב.


העקשנות וחוסר הבהירות שלכם יכולים לשגע גם את מי שממש אוהב אתכם. אתם לא כל כך יודעים מה אתם רוצים מעצמכם אז איך תוכלו להסביר זאת למישהו שרוצה לדעת. באמת קשה. ובכל זאת, נסו להתמקד. זה ישפר לכם את מצב הרוח וגם יקל על מי שנמצא בסביבה. אתם כמהים להרגשה הנפלאה של אהבה וקבלה ללא תנאי. סבלנות. זה יבוא.


יום מעולה במיוחד בכל הנוגע לתחום החברתי. אתם מנסים בכל הכוח לשמור על יחסים תקינים עם הסביבה ונראה שאתם מצליחים. האנרגיות שאתם משקיעים בחוץ, גורמות לכם להרגשת ריקנות. נסו להשלים את החסר בסוף היום. גם בני המשפחה שלכם זקוקים לתשומת לב והרבה חום ואהבה. אל תשכחו אותם. אדם שלא חיבבתם עושה משהו שמשנה לטובה את דעתכם עליו. ייתכן כי בעבר התבססתם על מידע שגוי.

יום חשוב במיוחד. אתם נפגשים עם אנשים שיכולים להשפיע על עתידכם במידה רבה. חשוב לשמור על ראש פתוח ולגלות גמישות. עליכם להשתחרר מהנטייה להוות אוזן קשבת לכל מי שמבקש, בכל זמן נתון. בן משפחה משתמש בכם לנגח מישהו אחר, אל תתערבו בסכסוכים חיצוניים. דאגו לאינטרסים הפרטיים שלכם. צפויה פגישה מרתקת עם דמות חדשה בחייכם. גם אם הקשר נקטע, הוא ישוב אליכם בעתיד.


נראה שחוש הצדק המפותח שלכם מסייע לכם לפתור בעיות של אנשים אחרים. כיוון שיש לכם מוניטין בתור 'לוחמי הצדק' סביר שיפנו דווקא אליכם. למרות ההתעסקות שדורשת מכם השקעת אנרגיה וזמן יקר- אתם מסופקים למדי מתחושת החשיבות שהעניין מעניק לכם ומעליה במעמדכם החברתי. אדם מופנם מוכן לספר לכם את אשר אינו מספר לאחרים. קחו את הדברים כהוכחה לאמון שהוא רוחש לכם.

מאמרים קשורים

Back to top button