הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 9.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

החג מלחיץ אתכם וגורם לכם להרגיש שהעול המוטל עליכם רב מידי. התלונות שאתם מפריחים לחלל אינן משיגות את מטרתן. יש לפנות ישירות למי שכלפיו אתם מרגישים תסכול ולדון עימו לגופו של עניין.


היסוס פתאומי ש- 'קפץ' עליכם דווקא לפני החג, גורם לסובבים אתכם להתבלבל. אתם חסרי מנוח ובלי שום כוונה רעה מדביקים גם את האחרים באווירה של חוסר בהירות. נסו לשחרר.

הלחץ נותן את אותותיו ולכן יתכן שתחושות שאין לכם שליטה על החיים יצוצו. את תחושת התסכול אפשר להחליף בהרגשה של בטחון וחשיבה חיובית. בערב תפגשו עם אדם שמחזיק בידיו את הפתרון למצוקותיכם.



דווקא הודות לאווירת החג וכדי להתחיל עידן חדש ביחסים המשפחתיים, דרוש דיון מעמיק. פשטות וישירות הן מילות המפתח. כדאי להיזכר בתקופות קודמות בהן אהבה ונתינה היו השיקולים היחידים להיות יחד. נסו להתחבר!


אווירת הימים החגיגיים תכניס אל חייכם הצעה שתתקשו לסרב לה. מותר לכם לגלות נחמדות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי.

למרות שבדרך כלל אתם אנשים רגועים ומאוזנים למדי, הרי שבימים אלה אתם חשים חוסר שקט ותרעומת. תחושה זאת מחלחלת למספר כיוונים ועלולה להתפרש לא נכון על ידי אנשים קרובים לכם. נסו להתמקד ולבדוק מה באמת מציק לכם.


התרחשות מוזרה בשעות הערב עלולה לגרום לכם לגל של געגועים ונוסטלגיה אל מישהו מן העבר. נראה כי הסיפור הזה השפיע עליכם רבות אך האמת היא שהוא כבר מיצה את עצמו והגיע הזמן להתקדם הלאה. שמרו על מורל גבוה.

משום מה אתם חשים ירידה באנרגיות שלכם. בימים מעין אלה כדאי שתימנעו מעימותים! חוש הצדק המפותח שלכם אינו מניח לכם ולו לרגע ואתם מוצאים את עצמכם מתרעמים על כל מיני אירועים שמתרחשים מסביב.


אתם קצת נבהלים מתגובה של אדם קרוב בנוגע למידע ששלפתם בלי לחשוב יותר מידי. אומנם אי אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית, אבל עם קצת טאקט תוכלו למזער את הנזק. אל תתייסרו יותר מידי. הרי הכוונה שלכם הייתה לעזור.


מצב רוחכם מרומם וחגיגי במיוחד ואתם לא מפסיקים לצחוק. החיים נראים לכם וורודים מאוד וזאת הזדמנות לכפר על כל אותם ימים אפרוריים בהם הישרתם אווירת נכאים על כל מי שהיה סביבכם.

דבר מה המושפע מאווירת החג עלול לעצבן אדם שלא היה מוכן לישירות מן הסוג שאתם מחצינים. למישהו בסביבתכם הקרובה נדמה שאתם מלהטטים במילים על מנת להשיג טובת הנאה. למרות שאין דבר הרחוק יותר מן המציאות, מוטב לכם לבדוק מדוע נוצר הרושם הזה.


דווקא באווירת החג נראה לכם שאתם על סף התפרצות. חוסר שקט פנימי ורוח קרבית משתלטים עליכם. מן הסתם צפוי בלגאן. הגרסה שלכם לאשר קורה מסביב אולי נראית לכם הכי צודקת והכי ראויה, אבל נקודת המבט שלכם היא רק אחת מיני רבות אפשריות.

מאמרים קשורים

Back to top button