הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הזמנה מפתיעה תגרום לכם למחשבות חדשות בנוגע לאדם שכבר חרצתם את דעתכם עליו. ההתלבטות לא קלה כי הפיתוי קיים עדיין. אל תתנו ללחץ רגשי ולייסורי מצפון להשפיע עליכם. קחו את הזמן ואל תסכימו לתת תשובות לפני שאתם מרגישם מוכנים.


עניינים שלא קשורים בכם גורמים לבלגאנים. מישהו קרוב עושה שטויות בלי הכרה ומצד שני לא מפסיק להתלונן ולבכות לכם על הכתף. אתם מרגישים לחוצים. בערב אתם מתבקשים לעשות דברים שמעבר ליכולתכם ורק בגלל שלא נעים לכם לסרב- אתם מסכימים אך חורקים שיניים.

אתם מתנהגים בעקשנות, מנסים להשיג שליטה בכוחניות והתוצאה היא… כמובן, הפוכה ממה שרציתם. מתחים וכעסים גם בחברה וגם בבית. שימו לב! בן/ת הזוג זקוקים למעט רוך ותשומת לב. חשוב לנסות ולטהר את האווירה כדי לא להרוס את כל החג.



אתם לא ממש עומדים בלוח הזמנים שהקצבתם לעצמכם. זה לא רק בגלל חוסר היכולת שלכם להתארגן כמו שצריך, אלא גם כי יש מי שמשבש את התוכניות ולא עומד בהבטחות. מאוד לא נוח לכם להיות תלויים באחרים ואתם עושים זאת רק מתוך חוסר ברירה.


יום מסוג כזה שמגיע בעיתוי מושלם הוא באמת אירוע נדיר. את מרבית השעות אתם מבלים עם המשפחה וחברים. האווירה נהדרת ואתם נהנים מכל רגע. ההרגשה היא שיש מי שמנהל את העניינים ואתם נמצאים, לשם שינוי, הרחק מאור הזרקורים. זה בהחלט נחמד.

למרות שזהו יום שמתחיל רגוע… בשעות הערב צפו להתפתחויות בלתי רגילות. היחסים האישיים מקבלים תנופה. פתאום תראו דברים כפי שהם באמת ותהיו מופתעים איך לא הבחנתם קודם לכן במה שנמצא ממש מתחת לאף.


אתם מחפשים דרך להחלץ מביקורת של בני מפחה קרובים. במהלך היום אתם מבינים שיש כמה הצעות חדשות על הפרק אבל אתם מגיבים מהבטן ועלולים לעשות טעות. רצוי לספור עד עשר לפני התגובה, במיוחד אם היא קובעת גורל. חבל לפלוט משהו שעליו תתחרטו בהמשך.

בתחום המשפחתי צפויים מצבים של שיתוף פעולה מצד הסובבים. הכול מסתדר לכם כאשר מדובר בתחום המשפחתי, למרות שציפיתם למריבה קולנית… אם תחליטו לצאת לבילוי בשעות הערב – צפויה התאמה טובה ביניכם לבין אדם אשר רבים לוטשים את עיניהם אליו.


יום טוב במיוחד בכל מה שקשור לענייני חברה ומשפחה. רמת החיים שלכם עולה. זה מתאפשר בגלל השקעות נכונות בעבר. ברגעים אלה כאשר אתם מרגישים משוחררים יותר ומודאגים פחות תוכלו להתפנות לענייני הלב.


יום מוצלח בעיקר מבחינה חברתית, תזרמו עם זה בקצב איטי אבל בטוח! מישהו שבשמו מופיעה אות נון, יעזור לכם בקטע קשה שבו תתקלו. בערב צפוי לכם בילוי מהנה במיוחד. החברה תהיה שונה מהרגיל ונעימה לכם מאוד.

נסו לא להיכנס לעימותים אלא לטפל בחילוקי דעות בצורה אסרטיבית ובוגרת. לאט אבל בטוח אתם לומדים לפתור בעיות בצורה חדשה מכפי שהייתם רגילים עד עתה. אם תפרגנו לעצמכם, צפויים לכם יומיים קסומים.


במהלך היום אתם טרודים למדי ואין לכם יותר מידי זמן לחקור לעומק אבל יש לכם הרגשה שמשהו קורה מאחורי הגב שלכם. תחושת האי נוחות תיגמר בימים הקרובים. כדאי לבדוק האם אתם שוקעים בדמיונות או שבאמת יש משהו שמתרחש ואינכם מודעים לו.

מאמרים קשורים

Back to top button