הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לא מעט קשיים שנערמים בדרככם אבל אין הדבר אומר שמישהו מלמעלה מתנכל לכם. אל תתרווחו בנוחות בכורסה עם קופסת מטפחות כדי למחות את הדמעות ולהתמרמר על גורלכם הקשה. קומו, גשו לטלפון, קבעו פגישות, צאו מהבית, דברו עם אנשים. לא בטוח שתראו תוצאות כבר היום, אבל התנועה עצמה תזרים לכם את האדרנלין כמו שצריך והכי חשוב: שמרו על אופטימיות. במקביל, הרקיע מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון, כמו גם על הישגים בחברת בני ובנות מזל שור.


יש סיכוי להתפתחות רומן אבל רק אם תואילו בטובכם לצאת מאזור הנוחות שלכם- הבית. כדאי לכם להראות קצת יותר התלהבות כדי לעודד את הצד השני שגם כך אינו סובל מעודף בטחון עצמי ומרגיש די מאוים מכל הסיטואציה. בכל מקרה, חבל על הביקורת שצצה לה מאי שם, אפילו כשאתם מרגישים ממש טוב. על החלומות אודות נסיך החלומות, כדאי מאוד לוותר כבר עכשיו. הרקיע מבשר על הצורך להימנע מהרפתקאות רומנטיות ולהתמיד בתלם הישר. כמו כן, הוא מכריז על אהבה שצריך להעניק לה מעטה ממוסד.

אם אתם מרגישים שהזוגיות מתמוססת לכם בין האצבעות, הרי ש- את העובדה הזאת ניתן להסביר בעובדה שאתם מעבירים מסרים כפולים וגורמים לבן הזוג להתרחק. חוסר אמון הולך ונבנה ביניכם, וככל שיעבור הזמן יהיה קשה יותר להוריד את ה'חומה'. כדי למנוע אי הבנות חייבים לשבת ולדבר, גם אם ההתחלה תהיה קשה. אל תהיו קטנוניים ותנו לצד השני לדבר. במקביל, הרקיע מבשר על מצבי רוח נוסטלגיים ועל התרפקות על זיכרונות.



חל שיפור בקשר הזוגי. מערכת היחסים זקוקה לאוורור ובדיקה מחודשת. בתחום הביתי צפוי שינוי. יתכן מאוד שתעלה הצעה למעבר דירה. או-טו-טו יש לכם את סוף השבוע לחשוב ולשקול. לפנויים: אתם משתעממים בקלות וזה מהווה גורם מכשיל בהיכרויות שלכם עם בני המין השני. התאזרו בסבלנות. הרקיע רומז כי האהבה מסתתרת ממש קרוב, אין צורך לחפשה במרחקים. לחבריכם שסובלים מבעיות בתחום המשפחתי, העניקו פנינה או מתנות בגוונים כסופים, המייצגות את הביתיות ואת המשפחתיות של מזל סרטן.


יש לכם צורך חזק לאלמנט הרומנטיקה בחיים וזה בדיוק מה שקורה לכם היום. בילוי לילי מוצלח מעלה את מפלס האדרנלין שכל כך דרוש לכם כדי שמצב הרוח יתרומם לשחקים. אתם מרגישים התלהבות והתרגשות, מה שלא קרה כבר מזמן.  תזרמו עם הספונטאניות . צפוי לכם יופי של סוף יום. הרקיע רומז כי העניין שאתם הוגים בו, יצליח לכם בגדול: אין סיבה לחרדותיכם.

יש צורך לתפוס קצת שלווה אבל יש מי שמצליחים לתמרן אתכם לכיוונים אחרים. רשימת המשימות היא ארוכה במיוחד ובשלב מסוים עלול התסכול שלכם לעלות אל פני השטח. הגיע הזמן שתלמדו להגיד לא ובקול רם וגם הצבת גבולות היא משהו שיש צורך לעבוד עליו. אל תדחו! אם אתם מקבלים ייעוץ כלשהו, כדאי שתבדקו אותו בציציות. אתם נדלקים על קשר שרבים מפקפקים ביכולתו לתרום לכם משהו. נראה כי הפעם כדאי שתקשיבו להם.


אנרגיה קוסמית מצליחה לנטרל את משקעי העבר. עד לשעות הצהריים המצב ישתפר בעקבות כמה טלפונים שיגרמו לכם להרגיש שאתם עדיין מבוקשים ומחוזרים. יחד עם זה, ערב רגוע למנוחה ולמילוי המצברים- זה בדיוק מה שאתם צריכים. כדאי לדחות את המפגשים החברתיים להמשך השבוע. למכריכם שנוהגים להתכסח, תנו אבן מזל ששמה ירקן או מתנות הצבועות בתכלת, המייצגות את חביבותו של מזל מאזניים.

שינויים מתרחשים בעבודה, מאחורי הגב שלכם. אתם לא מספיק ערניים וכדאי שתקדישו מעט יותר מחשבה איך לשמור על המקום שלכם.  בתחום הרומנטי – לפנויים יש היום סיכוי להיכרות חדשה ומרגשת. לאלה שמנהלים קשר קבוע- נסו להחזיר את הקסם שהיה שם בהתחלה. זה מה שבן/בת הזוג מצפים מכם. התחילו כבר היום עם מחווה קטנה! לקרוביכם שתפסו דיכאון, העניקו אבן מזל ששמה לשם או מתנות בצבעי בורדו, המייצגות את שמחת החיים של מזל עקרב.


אתם עומדים למצוא את עצמכם במצב מביך בגלל הנטייה שלכם לדברנות יתר. אל תנסו להתגונן ולהמציא תירוצים שממילא לא ישכנעו אף אחד. פעלתנות כפייתית והתרוצצות מיותרת גורמת לכם לתשישות. הטיפ להיום: נסו לסגור את כל ההתחייבויות בשעה מוקדמת והקדישו את שארית היום למנוחה בבית. מישהו מופתע על שאתם מפרגנים לו לאחר שלא ממש תמך בכם. נראה כי עומד לשנות את דעתו בנוגע לכם.


יום שקט במיוחד. יש לכם הזדמנות פז לנצל את ההפוגה למנוחה ולטיפול בארגון מחודש שנחוץ כל כך, במיוחד בתחום העבודה. לפנויים צפויות התחלות חדשות בתחום הרומנטי. זה לא יקרה מעצמו. עליכם להתאמץ וליזום פעילויות שונות. אם הזוגיות מספיק חשובה לכם, אתם צריכים להשקיע. בבית האווירה טובה בין היתר בגלל האנרגיה החיובית שאתם משדרים. לחבריכם הביישנים והמופנמים העניקו אבן ששמה טורקיז או מתנות בגוונים חומים, המייצגות את שאפתנותו של מזל גדי.

התפתחות רומנטית משמעותית צפויה היום. לפנויים זהו יום מצוין להתנסות ולבדוק לעומק הכרות חדשה. צפויה שיחה מפתיעה עם מישהו מבני המשפחה. למרות הפיתוי הגדול שמישהו ינסה להלביש עליכם, אל תכנסו להרפתקאות עסקיות. אין דרכים קצרות ובטוחות להתעשר ואת זה אתם כבר יודעים. זה לא זמן מתאים לפנטזיות. ליקיריכם הסבורים שהם לא מספיק מיוחדים, העניקו אבן מזל ששמה אחלמה או מתנות בגוונים של טורקיז האופייניות למקוריותו של מזל דלי.


היום תהיה לכם הזדמנות לחרוג מהשמרנות המאפיינת אתכם בדרך כלל. מתחת למעטה של השקט והשלווה טמון ים של רגשות ויש לכם צורך עמוק להתבטא ולהגיד לכולם מה אתם מרגישים. יש הזדמנות לקידום עסקי. זה הזמן להזיז דברים ולא לפחד מכישלון. צפויה נסיעה לאירוע חברתי מעניין במיוחד. יתכן עימות על רקע תכנונים לסוף שבוע. לקרוביכם חסרי האהבה, הביאו אבן מזל ששמה אקוואמרין או מתנות בגוונים ירוקים, המייצגות את נטיותיו הרומנטיות של מזל דגים.

מאמרים קשורים

Back to top button