הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום מאוד מתאים לכם לצאת לקניות. עם זאת, רצוי לעשות סקר שוק כדי שלא יעבדו עליכם. זה מה שאתם עושים בדרך כלל ממילא, ומתבקשים לא לשנות היום. לא להשתולל, למרות התקף הספונטאניות שתקף אתכם במידה יוצאת דופן. מה קורה? מישהו זקוק למנה גדושה של תשומת לב וחמימות? פניה אל בן/ת הזוג תיענה בחיוב ואפילו בהתלהבות. במקביל, הרקיע מבשר על הצלחות עם ילידי מזלות המים [עקרב, דגים וסרטן], כמו גם על הצורך לבטא כישרונות אמנותיים.


יום קליל. לא חשבתם שזה אפשרי אבל הנה, אתם ספונטאניים ומרחפים כמו פרפרים. לא מתחשק לכם ללכת לעבודה. יום חופש ובילוי בחיק הטבע יהיה בהחלט בזמן. ייתכן כי גם בעבודה יקבלו את ההיעדרות בהבנה. אתם מרגישים משיכה בלתי רגילה לצאת למקום חדש ולעשות משהו חריג ושונה מהרגיל, תיהנו מכל רגע, למה לא? במקביל, הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל עקרב, ומעניק הצלחה למניפולציות פיננסיות.

אתם מרוכזים בצרכים ובדרישות שלכם ולא בדיוק יוצאים מגדרכם כדי להיטיב עם בני הבית. שימו לב – הכוונות הטובות לא תמיד מספיקות ובהחלט שאינן מתפרשות כך על ידי אחרים. היום תמצאו את עצמכם במספר רב של סיטואציות בעייתיות. אתם מגיבים למה שקורה סביבכם ושוכחים להפעיל את ההיגיון. במקביל, הרקיע מבשר על הצורך להימנע מאהבה המרחפת ללא מטרה וללא תכלית, ומעניק הצלחה לאלה מכם המבקשים להינשא. מתנות בגוונים צהובים, כמו גם אבן מזל ששמה אגת – העניקו לאלה שחסרה להם הקלילות האופיינית למזל תאומים.



היום 'תצליחו' להתיש את עצמכם ואת הסובבים אתכם מרוב דיבורים. אתם מרוכזים בעצמכם וקשה מאוד להקשיב לאותו הנושא כל הזמן. דרושה לכם תשומת לב, זה נכון, אבל גם לאחרים יש זכות קיום. לא? גם לאחרים יש חיים, שמחות ובעיות. אל תשכחו את זה! כדאי שתנסו להירגע ולשתוק קצת, וכן, גם להקשיב לאחרים. הרקיע רומז כי הבית שאתם גרים בו טוב עבורכם, אל תחפזו להרהר בתחליף.


כשאתם מחליטים לעשות שמח אף אחד לא יכול להתנגד. אירוע רב משתתפים שאתם יוזמים הופך להיות הצלחה גדולה מעל ומעבר לצפוי. תשומת הלב לה אתם זוכים מתאימה לכם כמו כפפה ליד. כולם מחמיאים לכם ואתם נהנים מכל רגע. הכול טוב ויפה, אבל אם להיות מעשיים: כדאי ללמוד להפיק כסף מיכולת הארגון שלכם. הרקיע רומז כי דבר-מה שאבד לכם, ישוב ויתגלה בקרוב.

מצב רוח מוזר תוקף אתכם היום. עולה גל של נוסטלגיה לגבי קשר שהיה בעבר. דפדוף באלבום התמונות המשותפות מעלה זיכרונות גם הוא. אתם מתלבטים אם ליצור קשר מחודש. לפני שאתם מרימים את היד כדי לסמס, חשבו פעמיים אחרי שתגדירו לעצמכם מה הסיבה שהקשר הסתיים. ועכשיו- תחליטו. הרקיע רומז כי כל סיום מהווה פתח לקשר חדש: הפרשיה הבאה תסתיים במצב רוח מרומם.


אירוח חברים אצלכם בבית גורם לכם לתחושת מתח, וזאת בשל האנרגיות הסוערות בבית השלישי שלכם, בית החברה. בסופו של דבר, הערב יעבור בהצלחה מרובה ואתם תופתעו מרמת הפרגון שתקבלו. האירוע הזה בא להזכיר לכם שיש לתת יותר אימון בבני אדם ובעיקר להדגיש לכם כי- הביקורת העצמית שלכם ממש מוגזמת. נסיעה מתוכננת מראש יוצאת לפועל אך בשינוי מסוים של היעד.

אנרגיות מאתגרות פזורות כעת על פני המפה האסטרולוגית שלכם. בעקבות מסר שקבלתם ממישהו, אתם מרגישים מאוימים וכאילו 'אתם לא עומדים בציפיות'. במקום להיות מרוכזים בעלבון ובכעס מומלץ לבדוק מול הצד השני את רגשותיו. היום תגלו שההרגל שקפץ עליכם לדחות כל משימה, יכול להוציא אחרים מן הדעת. דבר זה יוצר מתיחות עם בני משפחה, חברים  וגם בעבודה. קחו אחריות אישית ועשו מאמץ אמיתי לשינוי. פידבק חיובי לא יאחר להגיע.


מצבו ברקיע של כוכב יופיטר שליטכם, ממשיך להשתפר אך דורש מכם השקעה נוספת בתחום שבינו לבינה. שיחת טלפון מפתיעה הקשורה לקשר רומנטי שהתחיל בעבר, מפתיעה אתכם. למרות הזיכרונות הקשים והמחשבות שעולות, אתם מחליטים להישאר במצב הקיים ולא לנקוט עמדה ברורה. כשתתעוררו, יתכן מאוד שיהיה מאוחר מידי, וחבל. מישהו מנסה להעניק לכם הרגשה לפיה לא תצליחו להסתדר בלעדיו. נפתחת לכם הזדמנות להוכיח את ההפך.


החל משעות הבוקר תרגישו הקלה ואפילו תחושה של ריחוף קל. זהו בוקר טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע עם חברים קרובים. הגיע הזמן שתיקחו את עצמכם בידיים ותקדישו זמן לשמור על עצמכם. לפנויים מומלץ לצאת לבלות ולמצות את ההזדמנויות להיכרויות חדשות. מתחולל בלגאן אצל אדם אשר יש לכם עימו קשרי עבודה. עשו כל שביכולתכם כדי להישאר מחוץ לתמונה.

אתם כבר מודעים לעובדה שיש צורך לשנות את הגישה השלילית שלכם והנטייה להתלונן על כל דבר שלא מתבצע בדיוק לפי שקצב שלכם. לפני שתוכלו לשפר ולהגיע לשיתוף פעולה עם חברים לעבודה, תצטרכו ללמוד לחיות בשלום עם עצמכם. פשרה אינה תבוסה. נסו להתגבר על רגשות תסכול באמצעות פעילות שמהנה אתכם. יושר והגינות מעניקים לכם אשראי אצל טיפוס נוקשה. בקרוב יתברר כי הוא מעדיף אתכם על פני אחרים.


בן/ת הזוג תומך ומעודד אתכם בקשר להחלטה שאתם מתלבטים בה, למרות חילוקי הדעות הבסיסיים ביניכם. כל הכבוד למי שמוכן 'להסכים שלא להסכים' ובכל זאת לתת גב. היכולת הווירטואוזית שלכם לשכנע ולהרשים אנשים- אינה פועלת הפעם. תקבלו הצעה הנוגעת לשינוי בעבודה. שקלו ברצינות. אתם מושפעים היום מכוכב בעל אופי מחשמל. התופעה מבשרת טובות ליחסיכם עם ילידי המזלות דלי, תאומים ומאזניים.

מאמרים קשורים

Back to top button