הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

דווקא כאשר נראה שהכול מסתדר על הצד הטוב ביותר אתם נתקפים בפתאומיות בחוסר שקט ורצון לשבור את הכלים. אל תחשבו אפילו על הרפתקאות מוטרפות ולא שפויות. אתם זוכים סוף סוף להרגשה של ביטחון כמו אוניה שהגיעה לחוף מבטחים. אל תתפתו לקלקל את המצב בגלל דחפים ספונטאניים. חכו קצת. זה יחלוף עם הרוח. במקביל, הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בתחומים המושפעים מזוהר ומאור הזרקורים. אם אתם רוצים לתת מתנה למישהו שחסרה לו אנרגיה גופנית, כדאי שתביאו לו איזה יהלום קטן [אם אתם יכולים להרשות זאת לעצמכם] או מתנות בגוונים אדומים, המייצגות את האנרגיה של מזל טלה.


מאוד חשוב לכם העניין הזה של אהבה וקבלה ללא תנאי. אתם ממש אלרגיים לביקורת, וכל הערה מתקבלת כעלבון אישי. אין לכם את האפשרות להתמכר למותרות מעין אלה במיוחד לא בתחום החברתי. גלו מיקוד והתרכזו גם בנושא הכספי. בתחום הזה עוד יש לכם הרבה מה ללמוד. בשעות הערב צפויה שיחה חשובה שהייתה צריכה להתקיים מזמן. במקביל, הרקיע מבשר על הישגים בחברת ילידי מזלות האש [טלה, אריה וקשת], כמו גם על אפשרות לזכייה בהימורים.

נראה שהגיע הזמן לעבור למקום מגורים אחר או לפחות להתחיל לחשוב על זה ביתר רצינות. יש מישהו שבהרגשה שלכם 'מקצץ' לכם את הכנפיים ומונע מכם את ההתקדמות שאתם חולמים עליה. שמרו מרחק מאדם זה. אולי המחשבות והתכנונים הם המקסימום האפשרי מבחינתכם לתקופה זאת אבל הם ממלאים תפקיד חשוב, אז נא לא לזלזל. במקביל, הרקיע מבשר הצלחות לאלה מכם העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים, כמו גם למי שעומדים לחתום על חוזים רשמיים.



יום של בלבול ואי סדר. אתם מרגישים חולשה פנימית שמושפעת מרגישות יתר שנחתה עליכם. זיכרונות העבר מציפים וכשאף אחד לא רואה, אתם אפילו מוחים דמעה. למה לא? להפגין רגשות זה אנושי. אולי לא כדאי לחשוף את עולמכם הפנימי לפני כל העולם, אבל הקרובים לכם לא רק שיתמכו ויפרגנו אלא גם יתנו מילה טובה שתשפר מאוד את ההרגשה. במקביל, הרקיע מבשר על הרפתקאות רגשיות מהסוג הסוחף והדינאמי, כמו גם על הצורך להסתער על היעד ולכבוש אותו.


למרות החששות, בסופו של דבר, צפוי לכם יום טוב. התעוררתם בבוקר עם חששות אבל הופתעתם לגלות שאף אחד לא רוצה מכם שום דבר מיוחד. האגו שלכם ביקורתי הרבה יותר מכל בני הבית ביחד, כך שאתם צריכים ללמוד ולהירגע ולקחת לעצמכם פסק זמן אם אתם מרגישים שזה מה שנחוץ לכם. את רגשי האשמה תשאירו בחוץ! הרקיע רומז כי האדם שאתם חרדים לו, חי בטוב ורואה אושר בחייו. לידידיכם חסרי הביטחון העצמי, העניקו אבן מזל ששמה אודם או מתנות בגוונים מוזהבים, המייצגות את העוצמה של מזל אריה.

סוף השבוע זורם בעצלתיים. יש לכם זמן להיות לבד ובמקום לנצל את ההפוגה לפינוק עצמי, עוטפת אתכם עצבות ועצבנות בלתי מוסברת. מצב רוח זה יחלוף מעצמו, בדיוק מאותו מקום ממנו הגיע. בשעות הערב כבר תרגישו הקלה. ערב מתאים לצאת לרקוד או לכל מקום אחר בו תוכלו לשמוע מוסיקה ולנקות את הראש ממחשבות מיותרות. דעו כי חבריכם נאמנים לכם ולא מעלו באמונכם.


השבוע בסיומו ואתם מרגישים כאילו נחוצה לכם חופשה ממושכת, וזאת בשל מצבו העדין של כוכב ונוס שליטכם, ביחס לשאר גרמי הרקיע. קחו לעצמכם מרווחי זמן בין פעילות אחת לשנייה והשאירו מרחב למנוחה. אחד מבני המשפחה מדאיג אתכם. שיחה או בילוי משותף יביא לשיפור האווירה. בתחום החברתי אתם נהנים משפע הזדמנויות. נצלו כל רגע לבילוי והכרויות חדשות.

אנרגיות תובעניות זורמות מתוך הבית השביעי שלכם, בית הזוגיות, וזה אומר שתחום זה זקוק להשקעה גדולה יותר מאשר הרשיתם לעצמכם לאחרונה. מומלץ להקדיש מחשבה ולנתח מה באמת קורה. בירור ושיחה כנה מסוג כזה יעלה את רמת האינטימיות. זהו יום שאינו מתאים לחתימה על חוזים או התעסקות בניירת הקשורה לעניינים משפטיים. לאלה שמחפשים זוגיות- אם תנסו ותשדרו בטחון עצמי- תקבלו את מבוקשכם.


היום יתחיל בנימה מינורית ובתחושת עצבות. ההרגשה תתפוגג לקראת הצהריים בעקבות שיחה עם מישהו קרוב שבשמו מופיעה האות ל'. צפוי ערב נעים ושקט. כדאי להסיק מסקנות לגבי הנטייה שלכם למצבי רוח שלעיתים פשוט מקלקלת כל חלקה טובה. כדאי להירשם לסדנה של חשיבה חיובית. ליקיריכם מחפשיי הריגושים, הביאו אבן מזל ששמה טופז או מתנות בגוונים סגולים, המייצגות את הרפתקנותו של מזל קשת.


סוף השבוע תופס אתכם במצב של עייפות פיסית. היום רצוי לשמור על הילוך נמוך בכל מה שקשור לתחום הפיננסי. לעומת זאת, בתחום החברתי, הכול ממש בסדר. בני המין השני מגלים בכם עניין, אתם שופעים קסם אישי וזאת הודות לתמורות המעודדות החלות בגזרת השמיים הממוקמת קוטבית לכם. בנושאים הקשורים לתחומי אחריותכם, מומלץ לאמץ גישה של סובלנות וסבלנות גם כלפי אלה שלא פועלים בדיוק על פי הציפיות.

נסו לגלות איפוק גם אם בפנים הרוחות סוערות. אתם חשים חוסר שקט ומתקשים לגלות את הסיבה לתחושות אלה. שמרו על פרופיל נמוך ואל תנסו להרשים את הסביבה בידע ובשנינות שלכם. אתם לא חייבים לבלוט בכל מקום. יש לכם צורך באתגר חדש. זה לא אומר שצריך לשבור את הכלים. הגיע הזמן לברר מה עתידו של קשר ממושך. גם אם תנחלו אכזבה, לפחות תדעו היכן אתם עומדים.


עייפות ותשישות נוחתת עליכם משעות הבוקר. הדבר קשור למצב האישי שגוזל מכם הרבה מאוד מחשבה ואנרגיה בכיוון של פחדים וחרדות. חבל שתלכו בנתיב זה שאינו מקדם אתכם. יש לנקוט בגישה חיובית והגיונית תוך כדי מציאת דרכים מקוריות לפעולה. האחריות לרגשות ולמחשבות- היא שלכם. כדאי להירגע ולהתמקד. רגשנות היא תכונה חביבה, אך היום היא עלולה לקחת אתכם אל מחוזות שלא ממש עושים לכם טוב.

מאמרים קשורים

Back to top button