הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום ממש נחמד. אתם צריכים להקשיב לאינטואיציה שלכם וגם לקול ההיגיון. יש לכם מספיק ניסיון בחיים על מנת לדעת שהתמודדתם כבר עם מצבים דומים בעבר. אם תתבוננו ככה טוב טוב מסביב תראו שיש סימנים לפתיחה ויציאה מהמצב הסטטי בו אתם תקועים מזה זמן מה. אז להפשיל שרוולים וקדימה. במקביל, הרקיע מייצג הצלחות קרבות והולכות עם בני ובנות מזל שור, כמו גם על הישגים הקשורים בעיצוב או בנדל"ן.


בתכלס, אין לכם מה להתלונן. אבל כמו במקרים רבים, דווקא ההקלה בלחצים גוררת תגובה לא פרופורציונאלית. עכשיו 'נזכרתם' להיות בפאניקה ? אשר על כן ובהתאם לזאת, מתעורר צורך בלתי נשלט לפיצוי עצמי. נשמע מסובך? לא ממש. רק ליתר ביטחון, היום- תשאירו את הארנק בבית. הכל יהיה בסדר. במקביל, הרקיע מעצים את האנרגיה הפיסית וקורא לכם להתייחס לדברים בקלילות ואפילו בילדותיות כלשהי. אם בא לכם להעניק מתנה למכר שחסרה לו סבלנות, כדאי שתביאו לו מתנות בגוונים וורודים או אבן ספיר, המייצגות את סבלנותו של מזל שור.

חוסר תקשורת טוטלי גורם לכם לניתוק מעולם החיצוני. זה יום בו אתם מסתגרים בבית ועוסקים ב…כלום. הזמן פשוט עובר לו בעצלתיים וזה בדיוק מה שנחוץ לכם: פסק זמן. אל תמהרו לשפוט את עצמכם. זה ממש בסדר. יש לכם את יום המחרת כדי להשלים חובות חברתיים. הרקיע רומז כי האדם שאתם חושדים בו, חף מכל עוון: כדאי שתשקלו את העניין פעם נוספת.



סוף השבוע כאן והגיע הזמן שתפנימו את העובדה שתוכניות פנים משפחתיות עושים ביחד ולא כל אחד לחוד. הכוונות הטובות שלכם לא מספיקות ולא מספקות. אם ממש מתחשק לכם לעשות משהו לבד, כדאי שתכינו מראש הסבר משכנע ומפורט עם מי אתם הולכים ולמה. הסבלנות של בן/ת הזוג הגיעה לקצה. הרקיע רומז כי זו תקופה נפלאה לכל אלה מכם המוצאים את פרנסתם בחקלאות או בבניין או בכל תחום אחר הקשור לתוצרת האדמה.


המון אקשן מסביב ואתם נהנים מכל רגע. יום ממש מוצלח. חברים, בילויים וקניות. מה עוד צריך בן אדם? הזוגיות בפריחה גם היא. גם הקשרים המשפחתיים שבדרך כלל קצת מוזנחים מקבלים חיזוק משמעותי אחרי מפגש משותף בשעות הערב, כאשר מתפתחת שיחה פתוחה על רגשות. אוהבים אתכם! בוודאי שכן! וזה עושה לכם טוב על הנשמה. היו חביבים אל האדם שאתם אוהבים, משחקי כבוד עלולים להכשיל.

בחציו הראשון של היום תפגשו עם מישהו שבשמו מופיעה האות נון. מפגש מהנה במיוחד צפוי לכם. צפוי ביקור משפחתי שבמהלכו תהיה לכם הזדמנות לומר את מה שאתם באמת מרגישים. בגלל ששמרתם עניין מסוים 'בבטן' יותר מידי זמן, ייתכן שצורת הביטוי שלכם תלבה את האש ועלול אפילו להתפתח ויכוח של ממש. נסו להיות מאופקים. הרקיע רומז כי פגישה שלכאורה נראית כושלת, עשויה לשנות כיוון ולהצליח בגדול. לחבריכם הבלגניסטים, הביאו אבן מזל ששמה שוהם או מתנות בגוונים כחולים, המייצגות את הסדר ואת הדייקנות של מזל בתולה.


אנרגיות נפלאות מגיעות אליכם מגזרת מזל טלה הממוקם קוטבי לכם. יום טוב עובר עליכם. אתם חשים התעוררות בגלל מזג האוויר המשתנה המשפיע עליכם לטובה. נצלו את המרץ והאנרגיה החיובית בתחום המשפחתי המורחב, וכן בתחום החברתי. ישיבה בבית מול הטלוויזיה, לא תוביל אתכם לשום מקום ממנו תוכלו לקדם את ענייניכם. מפגש חברתי אליו תוזמנו –יפתיע והנאתכם מובטחת.

כוכב פלוטו שליטכם מקיים יחסים יפים עם אלמנטים קוסמיים מרגשים. אולי לחברתי זה יום טוב אבל בזוגיות- יש מקום לשיפור. אתם מרגישים טוב לגבי עצמכם ולא מעלים על הדעת שיכול להיות שאתם טועים או מרגיזים מישהו אחר. כדאי לתרגל  כישורי תקשורת ולנסות לברר בצורה אסרטיבית מה מצפים מכם. צפויה הפתעה נעימה לקראת סוף היום. בימים אלה יחול שיפור גם בתחום המשפחתי.


האנרגיות הבוקעות מכוכב יופיטר שליטכם מדרבנות אתכם לגלות יתר יוזמה ולא להמתין לניסים. מאחר והגעתם להחלטות מסוימות, הקשורות לאישי, קל לכם יותר להתמודד עם המציאות. הראש שלכם עובד שעות נוספות ומהר מאוד תגלו שזה לא מוביל אתכם לשום מקום. הפעילו שיקול דעת קר וריאלי. כשתגיעו למסקנות -ישמו אותן בדחיפות. התלבטות גוזלת מכם  אנרגיה יקרה שאותה תוכלו להפעיל לכיוון של שינויים חיוביים בחייכם.


יום נחמד למי שמתאים את עצמו לסביבה. שיחה עם מישהו ייחודי, תפתיע אתכם מאוד. במידה ותאפשרו לאותו אדם לדבר תגלו שמי שחשבתם עליו בתור אויב, כלל איננו כזה. כדאי לשכוח את  העבר ולהתחיל מערכת חדשה. ציפיות מוגזמות עלולות להוביל אתכם לאכזבה ולכן עדיף לתת לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. אתם נמצאים בתוך גל של התאהבויות ספונטאניות. זה טוב ונפלא כל עוד תניחו לתהליכים להבשיל.

חברים קרובים שלכם מרגישים שאתם מסתירים מידע ולכן לא לוקחים את דבריכם ברצינות. נדמה לכם שאתם שיא השלמות ואין אף אחד בסביבה שבאמת ראוי לכם. גישה זאת אינה תורמת דבר אלא להיפך מבודדת אתכם וגורמת לכם להרגיש מנוכרים. נסו לשפר את המצב. זה תלוי רק בכם. מתנדפת דאגה שהלכה איתכם זמן רב. נראה כי דברים שחששתם מפניהם, זוכים בפרופורציות קצת יותר מציאותיות.


העקשנות והקיבעון המחשבתי שלכם מכניס אתכם לעיתים קרובות לצרות ולמצבים שקשה לצאת מהם. בן/ת הזוג קצת משועממים ואם זה תחום שחשוב לכם, במקום להתווכח, כדאי שתחשבו על משהו מקורי ויצירתי לעשות למען השני. אין כמו מעט התכוננות ורצון טוב לפתוח את המחסומים האנרגטיים. צפויה לכם חופשה מפתיעה. האמוציות זוקפות ראש ואתם מוצאים את עצמכם מתפקדים כמפשרים ומגשרים בין אנשים שהחליטו לריב.

מאמרים קשורים

Back to top button