הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 16.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

את חלקו הראשון של היום אתם מבלים במנוחה. למרות אווירת ה'סתלבט' שתפסתם, אל לכם לדחות מטלות חשובות שקשורות לענייני הבית. מפגש חברתי שנקבע לשעות הערב עלול להתבטל. אל תיקחו את זה אישית- זה לא. בילוי ביתי שקט יתאים לכם יותר מכל דבר אחר. דרככם אל ההצלחה סוגה בשושנים, אך כדאי להיוועץ באדם חכם שישמח להנחותכם בהמשך דרככם.


צפוי יום בסימן של הגשמת חלומות. מישהו מפרגן לכם ובגדול ועושה הכול כדי לרצות אתכם ולפצות על זמן אבוד. אין פלא שההרגשה שלכם גובלת באקסטאזה. אפשר להתחיל לחשוב אחרת ולהפליג על כנפי הדמיון למחוזות נחשקים. תפרגנו לעצמכם עד הסוף. יום מתאים לאהבה! כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.

יצר החיים, החיוניות וההתלהבות שלכם, מאפשרים לכם להפוך עולמות ולהצליח במקום בו אחרים היו בוודאי נכשלים כבר מזמן. אתם מסורים מאוד ומטפלים בכל מי שיש לו צורך בעזרתכם. לא צריך להיות גאון כדי להבין שלא תוכלו להמשיך בקצב הזה לאורך זמן. רצוי לתכנן מראש ולחלק את המטלות הביתיות בין שאר בני המשפחה, כדי לא ליצור מאוחר יותר מצב של ציפייה ואכזבה.



הזוגיות לא תגיע מעצמה. יש לעשות מאמץ ולתכנן תוכניות. לפנויים – יש להיפתח ולהרשות לעצמכם להרחיב את חוג המכרים. התוצאות יפתיעו אתכם ובגדול! היכולת שלכם ליצור קשר קיימת. יש לפתח את הביטחון העצמי, ומצד שני לצאת מנקודת הנחה שמבססת על עקרון ההדדיות- נתינה שלכם תביא בעקבותיה נתינה מהצד השני. מצב של עושר ושל שפע דומה לגינה פורחת אשר לצד הצמחים הטובים גדלים גם עשבים שוטים.


שיחת טלפון מפתיעה תגיע היום. זה קשור לתחום הרומנטי והבחירה היא בידכם, מה לעשות עם זה. אין צורך להתבלבל ולעשות דרמה מהעניין. עשו החלטה על סמך שיקול דעת קר. בתחום העבודה- העומס רב. יש לכם הרגשה שמנסים לדרוך עליכם. שמרו על קור רוח ואסרטיביות. לא יוותרו עליכם בקלות יתרה. מישהו רומז כי אתם פורקים עליו כעסים שצברתם במקום אחר. בסיפור הזה כדאי להיות חכמים, לאו דווקא צודקים.

היום אתם ממוקדים בעבודה. כדאי לנצל את הריכוז והיכולת שמגיעים לשיאים, דווקא היום, כדי להרשים את הממונים עליכם. מאבקי כוח הינם מיותרים בכל עת. הסירו את ההתנגדות הפנימית שיש לכם לאדם שבשמו מופיעה האות נ'. את האנרגיה שתשתחרר תוכלו לנצל לכיוון חדש. הקדישו את הערב למנוחה או לבילוי בחיק המשפחה. זה הזמן להרעיף מילים חמות על אנשים שעמדו לצידכם בשנה שחלפה. לא נורא אם גם תגזימו מעט.


האנרגיות שביניכם לבין ילידי מזל סרטן יוצרות מצב קוסמי עדין ובעל פוטנציאל להרחבת המשפחה. היום אתם מרגישים אופטימיות רבה ומביטים אל העתיד דרך משקפיים ורודים. דרך חדשה מצפה לכם במידה ותהיו אמיצים מספיק ופתוחים להזדמנויות חדשות. באופן טבעי, אתם מגלים חביבות יתר לדמויות חדשות הנכנסות לחיים שלכם, מה שיגרום למפלס הפופולאריות לעלות פלאים. חוש ההומור היא תכונה שכדאי לפתח, בלי לוותר על היושר הפנימי והכנות.

אנרגיות ברוכות זורמות כעת אל כוכבכם פלוטו. זהו יום מצוין, בו אתם עושים, סוף סוף, צעד נכון בכיוון שיפור הזוגיות. שלב ההתלבטויות עבר וחלף והגיעה העת למעשים ולפעולות. אל תקשיבו לדעות של אנשים סביבכם המנסים לרפות את ידיכם והתחברו לאינטואיציה הפנימית. בתוך הלב, במקום השקט והמיוחד, בו רק אתם יכולים להיות בעצמכם, טמונה התשובה הנכונה. אל תחששו לדבר בגילוי לב ובאסרטיביות על מה שאתם באמת רוצים מזוגיות אמיתית.


כוכב יופיטר שליטכם מתנהל בהתרחשות קוסמית הטעונה באנרגיות של כוכבים רבים והפכפכים. ביקורת נוקבת שתגיע אליכם מצד מישהו קרוב אליכם, תפגע בכם בגלל היותה בלתי צפויה ופתאומית. התחושה שהבית והמשפחה הם סלע של יציבות בחיים שלכם, מתחילה להתערער. אל תדאגו יותר מידי. זהו רק שלב מעבר שבסופו, העניין שמטריד אתכם יסתדר כאילו מעצמו. למרות שאתם חושבים שאתם רואים את המצב לאשורו, יתכן ואתם טועים לחלוטין. כדאי להתייעץ עם אדם אובייקטיבי ובעל ניסיון.


לא מתאים לכם לפנות את מרכז הבמה כי אתם אוהבים מאוד להיות בעניינים ובשליטה מלאה, אולם נראה שזה בדיוק מה שעומד לקרות היום. לעיתים אתם מגזימים והמנהיגות שלכם הופכת למעמסה על אחרים. נראה שתקלעו לנסיבות שיפעילו אצלכם את כל הפיוזים אבל תאלצו להסתפק בתגובה מינורית. זכרו כי האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא: איזהו עשיר ? – השמח בחלקו!

עליכם להתמודד עם האמת, למרות שלא תמיד זה נעים כל כך. יש לכם נטייה לוותר לעצמכם ולדחות דברים עד אין קץ. זה לא ממש מקדם אתכם והיה רצוי מאוד להציב לעצמכם לוח זמנים הרבה יותר מוגדר כדי להתגבר על הדחיינות שרק מכשילה אתכם. כל מחלוקת או אי הסכמה ניתנת לפתרון בצורה עניינית. גם אם הדבר כרוך בוויתורים מסוימים. שווה את המחיר. לא? צפויה לכם התלבטות לא קלה בין קולו של ההיגיון, לבין רחשי הלב. ההחלטה בידיכם.


שיחה עם אדם חכם שאתם מאוד אוהבים ומכבדים, מעוררת מרבצם 'שדים' שכבר חשבתם שהצלחתם להיפטר מהם. הרבה כעסים מתעוררים כאשר אתם מגלים שמאחורי השיחה המקרית, כביכול, היה מי שיזם את כל העניין. בין המילים אתם מבינים שמישהו דואג לכם אבל למרות הכוונת הטובות, אתם מתמלאים חרדות ולחצים. מאידך, גם שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, על-כן יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.

מאמרים קשורים

Back to top button