הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

משקעים מהעבר שצצים ללא אזהרה מוקדמת עלולים לגרום למצב רוח גרוע למדי. למרות שבשלב זה קשה לכם לשמור על אופטימיות, האווירה תשתפר כתוצאה משיחה שתתקיים במהלך ביקור של אנשים קרובים לכם. אם תעמדו בהבטחות שהבטחתם לעצמכם תגלו שתרגישו טוב יותר. המודעות המתגברת שלכם לטעויות, תעזור לטהר את מה שנחשב עד לאחרונה ל'כתם'. למרות היות העזרה בלתי צפויה, קבלוה ללא היסוסים וללא בררנות.


מצב הרוח מרומם במיוחד. צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם בני משפחה שבעבר לא ממש הסתדרתם איתם. לא קל לכם אבל ברגע שתוותרו על הטינה ומשקעי העבר, הדרך תהיה עניין של מה בכך. במהלך היום תוכלו ליישם את התוצאות במפגש ידידותי ומספק. תנו לעצמכם צ'אנס ליהנות מה-"כאן ועכשיו" בלי להעלות זיכרונות מעיקים. אין כל פסול בהתנהגות ילדותית ורעננה, אך יש לזכור כי חוסר בשלות מצביע על הצורך במורה רוחני.

היום תרגישו מחוזרים. תקבלו הרבה פידבקים חיוביים מאנשים שבדרך כלל אינם נוטים לפרגן. אל תתנו לעניין הזה לעלות לכם לראש ואל תתפתו לזלזל בחברים וותיקים או בבני משפחה. הקפידו להעניק מספיק תשומת לב לבן/ת הזוג. שימו לב להוצאות הכספיות, אין כעת הצדקה להוצאות כספיות גדולות. אתם נמצאים בנקודת זמן בה חולפות עליכם אנרגיות טובות. הכוכבים הופכים גם הזדמנות פעוטה לסיפור הצלחה.



פידבק חיובי צפוי להגיע היום. אל תגררו למערבולות ולמשחקי כוח של אנשים אחרים. שמרו את חוש הצדק המפותח שלכם למקומות אחרים. היו ערניים ואל תבזבזו יותר מידי כספים. הנטייה שלכם היא לעבור מהתקפי קמצנות להתקפי פזרנות- לא תורמת לכם כלום. נסו להיות קצת יותר קלילים ותנו לחוש ההומור שלכם להתבטא. מישהו מנסה להוריד אתכם מהצעה שהוא עצמו דלוק עליה. עם מעט תושייה תוכלו לחשוף את כוונתו.


אל תמהרו לשרוף גשרים לפני שאתם בודקים היטב את כל האופציות שלכם, בין אם מדובר בתחום העבודה או התחום הרגשי. חשיבה מחוץ לקופסה מעניקה לכם יתרון על פני מתחריכם. במקביל, יהיו מי שיטענו כי אתם נועזים מדי. הולכת ומצטננת התלהבותכם מאדם שרק לפני שבוע מחאתם לו כף. נראה כי הוא 'הרוויח' את הקיפאון.

אנרגיות מהסוג המפתיע והמהמם זורמות עתה אל עבר כוכב מרקורי שליטכם. היום התברר לכם שלמרות מה שחשבתם, יש בעיות רבות שפתרונן מסובך ואינו תלוי בכם כלל ועיקר. מצב הרוח ירוד עקב כך אבל בקרוב מאוד הכול יסתדר. בקרוב תקבלו הצעה מפתה שתתקשו לסרב לה. מבחינה חברתית צפוי לכם דווקא יום מעניין. מתוך רכילות שתגיע אליכם בעקיפין, תגלו שדעתו של אדם מסוים בעל השפעה, שונה מאוד ממה שחשבתם.


התעוררתם הבוקר עם תחושה נהדרת שהעולם הוא מקום טוב לחיות בו. אל תתנו לאנשים סביבכם לקלקל לכם את מצב הרוח. למרות שבא לכם מאוד לצאת מהשגרה, תצטרכו להתאזר בסבלנות עוד ימים אחדים. בינתיים, כדאי לנצל את שעות הערב לבילוי משותף עם אדם קרוב שיגלה לכם מידע מסוים שמעולם לא חשדתם בקיומו. אדם בעל השפעה יצור אתכם קשר, אל תתעלמו וענו בחיוב להצעתו.

אתם מתחילים במרץ רב את היום. הפעלתנות המוגברת מעידה על חוסר שקט. עליכם להיזהר לא להיקלע לעימותים ולהאשמות. יש לכם מה להסתיר? עדיף לקחת זמן ולעשות סדר במחשבות על מנת למצוא את שביל הזהב ולפעול להשגת תקשורת מאוזנת. אל תסתירו רגשות אך מצאו דרך נאותה לבטא אותן. אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.


אתם מוצאים דרכים עקלקלות לבצע דברים פשוטים למדי. חבל שאתם מסתבכים, אבל בסך הכל, גם זה בסדר ללכת בדרך שנראית לכם מתאימה, אפילו אם כלפי חוץ היא לא נראית לאחרים "הגיונית". שמרו על הייחודיות שלכם גם בתוך קשר רומנטי. היכרות חדשה מציבה בפניכם אתגרים שלא הייתם מוכנים אליהם קודם לכן. אתם מצליחים לבצע משימה שלכאורה אינה אפשרית, כמו לאחוז במקל בשני קצותיו.


אל תסמכו יותר מידי על אנשים שמבטיחים לכם הרים וגבעות. למרות שיש לכם תבונה ותחכום טבעיים, הרי שאתם נוטים להאמין במה שנוח לכם. מבחינה חברתית העניינים יגעים מעט ועליכם לנקוט ביתר יוזמה אם אתם באמת רוצים לעורר את השטח. בימים אלה, הצעה לעסקה עם פוטנציאל כלכלי מגיעה מבן מזל קשת. אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.

יום של סידורים. למרות שיש לכם המון מה לעשות, אתם מצליחים בכושר תמרון ראוי להערצה להשחיל מספר פגישות חברתיות חשובות שדחיתם מזה זמן רב. הביטחון העצמי והרגשי שלכם עולה. החמימות והתמיכה שאתם חשים ימשיכו כל עוד גם אתם משתפים פעולה עם אחרים. אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.


מצב הרוח קצת קרבי אבל עם טיפ טיפה מאמץ תוכלו להביא לשקט בגזרת הבית, לפחות. מריבה גדולה שמתפתחת בגלל שטות, נגמרת בקול ענות חלושה, אך בתנאי שתהיו חזקים ותתאפקו לא להתערב בין הצדדים. חיי האהבה דורשים דחיפה קטנה לכיוון הנכון. אל תיגררו לפנטזיות. העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.

מאמרים קשורים

Back to top button