הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עומדים עם שתי רגליים על הקרקע ושום דבר לא מצליח להזיז אתכם. ההרגשה טובה במיוחד. אתם מקבלים פידבק חיובי מהסביבה. במקום לדוש בעבר, צאו לבלות וחשוב שתהיה לכם הזדמנות להכיר אנשים חדשים. לכו למקום בילוי ציבורי! חברים קרובים שתגייסו לעזרתכם במסע לגילוי עצמי יגנו עליכם מפני מטרידים לא רצויים. זכרו כי תקופת ההמתנה אינה נטישת האחריות, אלא הכרה פנימית בדברים האמורים להתבצע בתקופה זו.


יום סוער. אתם נסחפים לתוך גל של רחמים עצמיים. תחושת הבדידות מעמיקה ומחריפה ואינכם בטוחים מה לעשות עם הרגשות החזקים הללו. המזל מפנה לכם עורף, אבל זה רק עניין זמני שעומד להשתנות מהר מאוד. אתם עולים בקרוב על דרך חדשה וזאת בלי להתאמץ כלל. מה שיראה כמו צירוף מקרים, יביא לשינוי הנכסף. במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.

באופן כללי, אתם חשים טוב אולם הרגישות הגבוהה שלכם עלולה להיות מכשול. אל תתנו לדברים שמתרחשים סביבכם, הקשורים לאנשים אחרים, להשפיע על מצב הרוח שלכם. שלווה וסבלנות הן תחושות שניתן לטפח למרות הבעיות. נסו להתמקד בעיקר ולא בטפל. התרחקו מאנשים שליליים המתלוננים כל הזמן על הצרות שלהם. עניינים שבלב מתגבשים באיטיות. על פי מצב הכוכבים נראה כי מדובר באהבה ממבט שני.



התארגנות מחודשת ותכנון יעיל של סדר היום, יתנו לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו. קחו פסק זמן, הפסיקו לנסות להרשים את כולם והקדישו זמן לעצמכם. היום אתם עלולים לקבל הצעה מפתה להרפתקה ממישהו שאינכם סומכים עליו לגמרי. בדקו את הנושא עד תומו. אל תתפתו ואל תנהגו בפזיזות. צפויה לכם שיחה עם אדם שתמיד 'מצליח' להלחיץ אתכם. ייתכן כי כדאי לכם לספר לו על כך.


גרמי שמיים בעלי אנרגיות של מזל והצלחה מרעיפות אור על מפת הלידה שלכם, בעיקר על הבית השביעי [בית הזוגיות]. צפוי לכם יום מלא הפתעות, צפויים שינויים חיוביים בכל התחומים. אתם מרגישים טוב ומשדרים החוצה את הרגשתכם הפנימית. זה כמובן משפיע גם על תחום הזוגיות והרומנטיקה. בני הזוג שלכם ישתפו פעולה אם תאמצו גישה חיובית ועניינית. אמרו מה אתם מבקשים ואל תתלוננו על מה שלא קיים, פנקו את עצמכם בקניה של בגד חדש. בשעות הערב מומלץ לצאת לבילוי רומנטי שקט.

בסוף השבוע, עדיין מורגשות תוצאותיה המתישות של האנרגיה שמשגר אליכם הרקיע. אתם מרגישים את התוצאות של כל מה שעשיתם השבוע. העומס הרגשי ייתן את אותותיו ותרגישו צורך לנוח כמה שיותר. צפויה ירידה חדה במצב הרוח. יש צורך בתמרון וירטואוזי בין הרצונות של בני המשפחה לבין הרצון הפנימי ואמיתי שלכם. יש סיכוי טוב לגילוי מפתיע בתחום הזוגיות, אך זאת בתנאי שתצליחו לשמור על ערוצי תקשורת פתוחים, משימה לא קלה בזמן בו עליכם גם להיזהר מוויכוחי סרק.


יום מוצלח בכל מה שקשור לעבודה. אתם ממקדים מאמצים וקוטפים את הפירות. השקעה נבונה מהעבר מוכיחה את עצמה כמוצלחת במיוחד. יש מישהו שיגיע אליכם עם הצעה עסקית מעניינת, שיקלו ברצינות למרות שהתנאים הראשוניים לא נראים לכם קוסמים במיוחד. אין טעם לסרב על הסף רק כי אתם גאים מדי מכדי לנהל משא ומתן. ייתכן שאתם מתאהבים באדם שאינו פנוי רגשית, יש מקום לשקול את הדברים מחדש.

שימרו מרחק מאנשים שמטיפים לכם מוסר ורק מעצבנים אתכם. עליכם לברר מה אתם רוצים ולעשות רק את מה שגורם לכם לתחושה ש"זה נכון". הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לטיפוסים שלא יכולים להרשות לעצמם את הלוקסוס של לפעול תחת לחץ מתמשך או בנסיבות שבהם אתם מרגישים שאתם מוכרים את נשמתכם לשטן. מישהו ינסה לתגמל את עמלכם בסכום זעום, כדאי לדחות אותו ולעבור אל ההצעה הבאה בתור.


מישהו מבני המשפחה הופך להיות מקור לנחת רוח. תפרגנו ותנו ביטוי לרגשות שלכם, במיוחד לאור העובדה שדברים כאלה אינם מתרחשים לעיתים קרובות מידי. יש מקום לעודד ולהתייחס ביתר תשומת לב לכול בני המשפחה שעלולים להרגיש מוזנחים. אל תהיו תמימים ואל תקשיבו למישהו שמנסה להסיט אתכם מהדרך. יש לכבד את האינטואיציה, חישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים. פגישה שחששתם מפניה מסתיימת בסיכום שאתם מוכנים לחתום עליו. נראה כי הדאגתם את עצמכם לשווא.


נסיעה שציפיתם לה בקוצר רוח מתגלה כבלון נפוח. למרות שניסיתם להוריד את רמת הציפיות, בכל זאת התאכזבתם. לפחות הצלחתם להתחמק ולצאת בשלום מקונפליקטים וויכוחים שהתפתחו במהלך היום. אתם מתקשים להסביר מדוע בדיוק אין לכם חשק לעשות שום דבר מיוחד בערב. אין צורך להתנצל. לכו לישון מוקדם. מחר יום חדש. יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

מחווה קטנה ואינטימית כמו זר פרחים או שוקולד תגרום לכם לאושר. מצד שני, אל תשכחו גם אתם לפרגן לאחרים. ה'ריחוף' שלכם גורם לכם לא להבחין בצרכים של אחרים שגם נוטים להיעלב לעיתים בגלל האדישות והאטימות שלכם. הקדישו זמן ותשומת לב לבני משפחה וגם לבן/ת הזוג. אם אתם מחפשים אהבה- תדרשו לעשות מאמץ גדול יותר. לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.


צפוי יום נחרץ ואסרטיבי. אתם הודפים רכילות אשר יש בה שמץ של אמת, אך כל השאר מצוץ מן האצבע. אתם נתקפים ברצון לסדר, לארגן ולנקות והפעם המיקוד הוא על הבית. בני הזוג לא ממש מבינים 'מה עקץ אתכם'. חשוב שתסבירו מה קורה לכם כדי לאפשר לצד השני לשתף פעולה בלי להרגיש ממלא פקודות כמו בצבא. כדאי לצאת לבילוי אקטיבי כדי לשחרר את שארית המתח שצברתם. כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.

מאמרים קשורים

Back to top button