הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

קחו נשימה עמוקה והמשיכו בכיוון בו אתם הולכים מזה כמה ימים. מבחן המציאות מוכיח שזה כדאי יותר. ההתחייבויות העומדות בפניכם יכולות לחכות. קחו את הזמן לבילוי זמן איכות עם בן משפחה שנמצא בפרשת דרכים. שיחה עניינית תביא להתקדמות משמעותית. צרו אתגר חיובי בו יהיה כדאי לעמוד. אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.


אתם עסוקים בענייני זוגיות ורומנטיקה. ייתכן כי בן הזוג האידיאלי לא בדיוק בהישג יד, אך אתם מצליחים לשמור על אופטימיות זהירה וטוב שכך. עליכם לעבור עוד כמה שלבים וללמוד עוד כמה דברים על עצמכם כדי שתהיו בשלים באמת לבחור את הבחירה המתאימה. יש לאחד כוחות ולשתף פעולה עם אחרים, כדי לגבור על מכשול הניצב בדרככם.

זהו יום טוב ומצב הרוח שלכם אופטימי. אתם חשים מלאי אנרגיה בזכות מזג האוויר שמשפיע עליכם לחיוב. היום הוא מועד טוב לביסוס קשר רומנטי. כדאי לנצל את האנרגיה החיובית כדי להשתחרר מפחדים ומדעות קדומות. בשעות הערב תקבלו הצעה לבילוי. קבלו את ההזדמנות בברכה ותיווכחו לדעת שיש לכם עוד המון מה ללמוד בתחום הזרימה והספונטאניות.



משהו עובר עליכם היום ואתם חשים מאוד לא רגועים. למרות שיש עליכם ביקורת, שלעיתים קרובות אינה מוצדקת, כדאי שתספרו עד עשר לפני שאתם מדברים. היחסים עם בן/ת הזוג שבריריים במיוחד. אל תמהרו לקבל החלטות. הרגשת ריחוק וניכור במערכת היחסים תדרוש מאמץ מיוחד מצד כל הנוגעים בדבר. אל תמשיכו לטמון את הראש בחול כמו בת יענה.


אתם מרגישים צורך עז בחיזורים ובתשומת לב. אל תבזבזו אנרגיות על התקפי קנאה ודרישות ילדותיות. השקיעו במערכת הזוגית ועליכם להפנים כי על מנת לקבל יש לתת. יש לכם הזדמנות לפריצה קדימה. זה הזמן להציב מטרות ולהתחיל לפעול להגשמתן. שום דבר לא יגיע אליכם על מגש של כסף. האינטואיציה שלכם אינה נופלת מהגיונם הקר של אחרים. צפויה לכם שיחה עם מקצוען שיש לו מה ללמוד מכם.

זעזועים רבים עוברים על הכוכבים שלכם, ולכן צפוי יום בו אתם חשים עייפות רבה. חלק מהתחושות הלא נעימות נובע ממישהו קרוב לכם שלאחרונה מעיק עליכם וגוזל מזמנכם. זה לא הזמן לנסות ולזכות בתואר "החבר הכי טוב". שמרו על האנרגיות הפנימיות לעצמכם. הימנעו מלהבליט את התחרותיות והרצון לשלמות. שמרו על פרופיל נמוך. זה לא הזמן להוצאות מיותרות.


נוצר מצב שמימי של רוגע יחסי בגזרת מזל מאזניים. למרות שאתם עסוקים בלהיות "סופר מן" (או "סופר וואמן") אתם מגלים שאפילו לכם… יש מגבלות. לנצח בכל החזיתות זה פשוט לא אפשרי. קצב החיים המטורף שלכם הוא מלכודת שטמנתם לעצמכם במו ידיכם ורק אתם יכולים להוריד הילוך ולהירגע. אין טעם להציק לכל מי שסביבכם בגלל שאתם מרגישים מתוסכלים. בעצם, אין לכך סיבה מוצדקת ועדיף פשוט לשתוק במידה ואין לכם משהו נעים להשמיע.

מצבו של כוכבכם פלוטו והשפעתו על הבית השביעי [בית הזוגיות] מוביל אתכם ליום מלא בעליות ומורדות. היום תחושו במלוא עוצמתו את הפיתוי לחזור ולתת צ'אנס נוסף למערכת רומנטית, שבכוחות עליונים הצלחתם להתנתק ממנה. בטווח ארוך, זאת תהיה ככל הנראה- טעות. יש מי שיאמר כי מנקודת מבט מסוימת, ניתן להבין את מניעיו ורגשותיו של הצד השני ואין טעם למהר ולסיים משהו יפה שהיה קיים במשך זמן רב. השיקול הסופי הוא כמובן בידכם, אז נסו להחליט בעזרת הראש ולא עם הלב.


החשיבה והגישה המעשית שלכם לא עולות בקנה אחד עם מישהו קרוב אליכם שמעלה רעיונות דמיוניים ומנותקים מהמציאות בזה אחר זה. אתם מפתחים אנטגוניזם הפוגע בכול דרך אפשרית של הבנה או שיתוף פעולה. אל תתעלמו מהאפשרות שאתם טועים, למרות שעל פניו נדמה לכם שאתם מייצגים את קולו של ההיגיון. גם אם החלטתם לפסוע בנתיבים חומריים, קחו בחשבון שהמזל ממתין לכם בערוצים של רוחניים.


הזוגיות שלכם דורשת השקעה. כדאי להקדיש זמן ולברר מה רוצים שני הצדדים ולא סתם להעביר את הזמן בהתמקחות ובמאבקי כוח שהינם מיותרים- תמיד. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, כדאי לעשות מאמץ לפני שהמצב יחריף עוד יותר. תוותרו על פרינציפים ומנהגים ישנים ומיושנים ותתחילו להתנהג בצורה אחרת. תופתעו מהתוצאות. זהו זמן טוב להימורים ולכל סוג של פעילות המושתתת על אינטואיציות.

יש לכם תחושת ניכור למרות שאתם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם ושאכפת להם מכם. אולי זאת העייפות שגורמת לכם להרגיש מבודדים. מחשבות פסימיות ממלאות לכם את הראש ודרוש מאמץ רציני כדי לצאת מהמועקה. תוכלו להיעזר בחבר בן מזל דגים, כדי לעשות זאת. העיקר לפתוח את הלב. כסף שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.


אם אתם מתנתקים ומסתגרים מפני כל העולם, הרי מה שנחוץ לכם ובדחיפות זה דווקא לצאת מהבית ולפגוש אנשים חדשים וכמה שיותר- יותר טוב. צפוי לכם מפגש מהמם! תזכרו איזה כיף זה להיות מחוזרים ותקבלו מחמאות מכל עבר. זכרו כי "שלום בכל מחיר" – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי. אדם חכם מנתח את מצבכם ומעניק לכם עצה נבונה. מצד שני, ייתכן כי ציפיתם לשמוע משהו שונה.

מאמרים קשורים

Back to top button