הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 28.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

האמונה הפנימית מנהלת אתכם היטב בדרך כלל. אתם יודעים ומודעים לעובדה שניצבים בפניכם אתגרים לא פשוטים אבל יש לכם את הכוחות לבצע. תסמכו על עצמכם וגם האחרים יתנו בכם את אמונם המלא. למרות העומס, נסו לשמור על ערנות, להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות. היום צפויים לכם מזל והצלחה בענייני כספים. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.


סוף סוף אתם מרגישים שינויים משמעותיים בחיים. יש באמת תחושה שקורה משהו אמיתי שמהווה נקודת ציון בתהליך ארוך ומייגע. שילמתם מחיר כבד עד כה אך נראה שהיה שווה לחכות ואפילו לסבול כדי לראות את התוצאות החיוביות. במישור הזוגי אתם מתלבטים בין שתי אפשרויות. תנו לעצמכם זמן. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.

אתם מקבלים פידבקים חיוביים ביותר מהסביבה. חבל שההרגשה הפנימית אינה עולה בקורלציה עם מה שאחרים חושבים עליכם. חוסר ביטחון או פחדים משתלטים עליכם ואתם נרתעים גם כשההזדמנויות נופלות ישר לתוך ידיכם הפשוטות לפנים. רק עוד מאמץ קטן… ואתם על הגל. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד. אל תהססו להקפיא את יחסיכם עם מי שהגינות אינה בראש מעייניו. את אשר הוא עושה לאחרים, הוא יעשה גם לכם.



מעברים ושינויים מאפיינים את התקופה האחרונה ואלה מגיעים לשיא היום. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לרקוד על שתי חתונות בבת אחת. המיקוד צריך להיות בעיקר בתחום האישי. העוצמה הפנימית שלכם בשיאה. עליכם רק להחליט ותראו איך היקום פועל בכיוון הנכון. זה הזמן לחזר אחרי מי שאתם רוצים בו – ולא להתפשר עם המצוי והמשעמם. זו תקופה חלומית כדי להתחבר עם הרוחני והטבעי. גם אימוץ חיית מחמד עשוי להלום את האנרגיות הקוסמיות.


יש לכם הרגשה חזקה מאוד שהגיע הזמן לחדש קשרים שהוקפאו לזמן מה. האמת היא שאתם צודקים וטוב היה לו הייתם נשמעים לתחושות פנימיות שלכם לעיתים יותר קרובות. מה שנעשה כלאחר יד מניב תוצאות בהתאם, לכן השקיעו זמן ואנרגיה בתכנון קפדני. חלק גדול מהמצבים הלא נעימים שאתם נקלעים אליהם- יחסכו מכם. בהצלחה. אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.

יום טוב צפוי לאלה מכם שיטפחו את המשפחה ויקדישו זמן למישהו שממש זקוק לתשומת לב ולטפיחה על השכם. יש לכם ספקות לגבי העתיד ואתם דואגים יותר מידי. מה שדרוש לכם יותר מכל זה קצת עידוד מחברים קרובים שלא סתם יעודדו אלא גם יזכירו לכם את היכולות המיוחדות שיש לכם. יש לכם כוח פנימי ודמיון שיוציאו אתכם מהבוץ. צפויות לכם מחמאות הודות לקטע שנראה כמו מחווה פעוטה. ייתכן כי מדובר בהתרחשות בעלת ערך סמלי.


בהשפעת מצב הכוכבים, החוש השישי שלכם מתפתח והיכולות המיסטיות שלכם באות לידי ביטוי. אתם פשוט יודעים מה אנשים אחרים חושבים. הדבר מועיל במיוחד בתחום החברתי. נראה שמישהו שסמכתם עליו מאכזב ולעומת זאת אחרים, שנראו לכם פחות מפרגנים- דווקא מכבדים ומעריכים את מה שאתם עושים. זה הזמן להיערכות והערכה מחודשים. אדם שאתם מנסים לחמוק מפניו עלול לפרש את התנהגותכם כפגיעה בנימוס. השאלה היא עד כמה זה אכפת לכם.

אתם עסוקים בארגון מחודש של הבית, בפעם המי יודע כמה. עדיף לדחות את ביצוע התוכניות ליום רגוע יותר ולא לדחוק את עצמכם ואת שאר בני הבית לפינה בגלל תחושת הדחיפות הבלתי מוצדקת בעליל שנתקפתם בה. נכון, יש לכם צורך בשינוי אך נסו להפנים את הרעיון שהזזת הרהיטים לא תפתור את הבעיה, מן הסתם. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל טוב שהוא מעין קמע המגן עליכם, כמו גם מישהו במרומים הפוקח עליכם עין.


אתם מרגישים שעבדו עליכם והתחושה הזאת מביאה עימה תסכול מתמשך. כדאי ליזום שיחת בירור עם ה'אובייקט' כדי לברר את כול העובדות. משבר אמון אינו מבשר טובות, אולם יתכן ותגלו שהאמת אינה כול חמורה כפי שחשבתם. תשאלו את עצמכם איך אתם תופסים את מהות הקשר והאם אין דברים שאתם נוטים להסתיר. במקביל, האנרגיה הקוסמית מייצגת מצב אשר לפיו את פוסעים בבטחה אל ראש הסולם הקרייריסטי, אך עושים זאת עקב בצד אגודל.


האנרגיה גועשת ומועידה אתכם לקראת יום של אילוצים שמעמיד את הסבלנות שלכם במבחן של ממש. אתם ממהרים להתחייב למשימות שבכלל לא בטוח שתוכלו לעמוד בהן. כתוצאה מכך יש מסביב לא מעט מאוכזבים שטוענים, במידה מסוימת של צדק, שאתם לעיתים חסרי אחריות. אל תיקחו על עצמכם יותר מידי. כדאי לחשוב פעמיים, במיוחד לפני חתימה על הסכמים.

ההיבט המאתגר שנוצר ברקיע עוזר לכם להתפכח מאשליות. אתם מגלים בפעם המי יודע כמה שקשה לסמוך על אנשים, ובמיוחד לצפות שכולם ינהגו על פי הקריטריונים המקובלים עליכם. אדם מסוים שניסיתם לעזור לו, מאכזב ובעצם נוצר הרושם שאתם מעוניינים להעניק יותר מאשר הצד השני מעוניין לקבל. אין טעם לחקור ולהתעמק בנושא. מומלץ לדחות את כל העניין לזמן מה ואז לנסות שוב.


תופעה קוסמית מרעיפה אנרגיה ביתית וחמימה על כוכב נפטון שליטכם. צפוי יום מלא סיפוק. אתם ממוקדים ומרוכזים מאוד ומצליחים להגיע להספקים מרשימים בחברתי ובכל נושא שדורש ריכוז ויכולות אינטלקטואליות. בסוף היום הנפלא הזה אין ספק כי מה שדרוש לכם זה קצת פעילות גופנית קלילה ומהנה. אנרגיה המגיעה אליכם מיסוד האדמה משרה אווירה נפלאה על יחסיכם עם ילידי המזלות שור, גדי ובתולה.

מאמרים קשורים

Back to top button